Ren Posted 24 maart 2006 Report Share Posted 24 maart 2006 Beste mensen, Ik heb op de foto's van de analoog dagen in Sneek een foto gezien van de Transrotor Zet 1, heeft iemand hem gehoord en is hij werkelijk zo goed als getest? Groet, Ren Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frank K. Posted 24 maart 2006 Report Share Posted 24 maart 2006 De speler ziet er in ieder geval zeer mooi en degelijk uit. En ik denk dat het met de kwaliteit ook wel goed zit. Een mooie complete speler voor een aantrekkelijke prijs. In Duitsland zijn ze er behoorlijk enthousiast over. Frank. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bartrombo Posted 24 maart 2006 Report Share Posted 24 maart 2006 Ik ben ook behoorlijk ge Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 24 maart 2006 Report Share Posted 24 maart 2006 Was dat hiero? http://www.audiopaul.nl/reviews/analoogmeeting2006b.html Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lestat Posted 24 maart 2006 Report Share Posted 24 maart 2006 Ja, dat was daar. Ik heb hem niet spelend gehoord, hij staat nu wel in de luisterruimte van AS ( althans 2 weken geleden... ) En het design is lichtelijk " geleend " bij Bluenote.... Lijkt me een mooie speler. Zoals zovelen.... Ben je op zoek, Ren Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bartrombo Posted 24 maart 2006 Report Share Posted 24 maart 2006 Is er al een nederlandse prijs bekend van dit mooie apparaat? En zijn er ook nog upgrades mogelijk? Groeten Bart Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ren Posted 24 maart 2006 Author Report Share Posted 24 maart 2006 Lijkt me een mooie speler. Zoals zovelen.... Ben je op zoek, Ren Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ren Posted 24 maart 2006 Author Report Share Posted 24 maart 2006 En zijn er ook nog upgrades mogelijk? Groeten Bart Beste Bart, Een van de zaken die mij bij de Zet 1 aanspreken is de mogelijkheid tot het veelvuldig upgraden. Je kunt er zelfs nog een tweede acryl plateau onder krijgen. Ik vind het wel aangenaam om voor een redelijk bedrag te beginnen en dan geleidelijk aan upgraden naar een top apparaat. Groet, Ren Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bartrombo Posted 24 maart 2006 Report Share Posted 24 maart 2006 [quote name='Ren Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 24 maart 2006 Report Share Posted 24 maart 2006 En het design is lichtelijk " geleend " bij Bluenote.... Of bij Scheu Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lestat Posted 24 maart 2006 Report Share Posted 24 maart 2006 Volgens mij is die Scheu ( van je foto ) meer een soort Vyger-model. 3 poten ipv 4. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bedrock Posted 24 maart 2006 Report Share Posted 24 maart 2006 Is er al een nederlandse prijs bekend van dit mooie apparaat? Duitse prijs hear is Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lestat Posted 24 maart 2006 Report Share Posted 24 maart 2006 Ik heb even voor je ge Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 24 maart 2006 Report Share Posted 24 maart 2006 Ik heb even voor je ge Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bartrombo Posted 24 maart 2006 Report Share Posted 24 maart 2006 Is er al een nederlandse prijs bekend van dit mooie apparaat? Duitse prijs hear is Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bedrock Posted 24 maart 2006 Report Share Posted 24 maart 2006 Is er al een nederlandse prijs bekend van dit mooie apparaat? Duitse prijs hear is Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 24 maart 2006 Report Share Posted 24 maart 2006 die link van jou is enkel een webshop denk ik, scherpe prijzen maar hoe zit het dan met de service ? Zo te zien is het gewoon ook een winkel in Saarbr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bedrock Posted 24 maart 2006 Report Share Posted 24 maart 2006 die link van jou is enkel een webshop denk ik, scherpe prijzen maar hoe zit het dan met de service ? Zo te zien is het gewoon ook een winkel in Saarbr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bartrombo Posted 24 maart 2006 Report Share Posted 24 maart 2006 Ik was niet van plan om hem daar te bestellen hoor. Het ging me alleen even om de prijs. Tuurlijk is het beter om hem ergens in de buurt aan te schaffen bij een zaak waar je vertrouwen in hebt en waar je zo naartoe gaat. En hem uiteraard kan beluisteren en proberen... Maar toch vind ik het prijsverschil wel erg groot... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lestat Posted 25 maart 2006 Report Share Posted 25 maart 2006 Ach ja, zoals zovelen! En wie zegt je dat bij zgn. prijsstunters een element goed afgemonteerd kan krijgen? Ach, die internetprijzendiscussie hebben we al jaren, en al jaren zijn de meesten het erover eens dat prijs niet alles is! De teleurstelling van een slechte aankoop duurt langer dan de vreugde over een lage prijs !!! En als je hoort dat het lokkertjes zijn, dan heb je kans dat als je heelemaal naar Saarbr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts