rienberends Posted 27 maart 2006 Report Share Posted 27 maart 2006 Heb op de Doelenshow AH klankdoek en audioselection bitstream gekocht en vanaf het gebruik sinds gisterenmiddag slaat bijna elke behandelde CD over. Hij blijft dus niet steken,maar slaat een fractie over. Toeval??? Laat de laser het afweten.? Isde combinatie funest? Zelfs de laatst gedraaide (onbehandelde CD)vertoont kuren. HELP Link to comment Share on other sites More sharing options...
cgm Posted 27 maart 2006 Report Share Posted 27 maart 2006 Zou er misschien wat vocht in het loopwerk zijn gekomen? Misschien een tijdje met de lade open laten staan? Link to comment Share on other sites More sharing options...
rienberends Posted 27 maart 2006 Author Report Share Posted 27 maart 2006 Zou er misschien wat vocht in het loopwerk zijn gekomen? Misschien een tijdje met de lade open laten staan? Zou heel goed kunnen. Heb je advies direct opgevolgd. Alles staat te luchten/drogen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
fmjwillems Posted 27 maart 2006 Report Share Posted 27 maart 2006 Zou er misschien wat vocht in het loopwerk zijn gekomen? Misschien een tijdje met de lade open laten staan? Zou heel goed kunnen. Heb je advies direct opgevolgd. Alles staat te luchten/drogen. Heb je de cd's goed droog gemaakt ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
cgm Posted 27 maart 2006 Report Share Posted 27 maart 2006 Ik hoop dat het helpt. Zo niet, dan misschien vezels van die doek? Misschien de lens van de laser wat vuil geworden, maar ik zou zo niet durven zeggen dat je die maar even schoon moet wrijven, weet er te weinig vanaf of het kwaad zou kunnen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
niels007 Posted 27 maart 2006 Report Share Posted 27 maart 2006 Is het effect van een tweak eens te meten, is het NOG niet goed? Link to comment Share on other sites More sharing options...
rienberends Posted 28 maart 2006 Author Report Share Posted 28 maart 2006 Ik hoop dat het helpt. Zo niet, dan misschien vezels van die doek? Misschien de lens van de laser wat vuil geworden, maar ik zou zo niet durven zeggen dat je die maar even schoon moet wrijven, weet er te weinig vanaf of het kwaad zou kunnen. Die lens is net schoongemaakt door een expert. Link to comment Share on other sites More sharing options...
dick jansen Posted 28 maart 2006 Report Share Posted 28 maart 2006 (...) Die lens is net schoongemaakt door een expert. Of door Expert Met opgewekte groet, Link to comment Share on other sites More sharing options...
ravon Posted 28 maart 2006 Report Share Posted 28 maart 2006 Is het effect van een tweak eens te meten, is het NOG niet goed? Link to comment Share on other sites More sharing options...
cgm Posted 28 maart 2006 Report Share Posted 28 maart 2006 Ik hoop dat het helpt. Zo niet, dan misschien vezels van die doek? Misschien de lens van de laser wat vuil geworden, maar ik zou zo niet durven zeggen dat je die maar even schoon moet wrijven, weet er te weinig vanaf of het kwaad zou kunnen. Die lens is net schoongemaakt door een expert. en? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Richard 2 Posted 28 maart 2006 Report Share Posted 28 maart 2006 Die lens is net schoongemaakt door een expert. En weet je zeker dat dat goed is gebeurd? Of heeft hij de boel vakkundig gemold? Link to comment Share on other sites More sharing options...
The_Ark Posted 28 maart 2006 Report Share Posted 28 maart 2006 waarschijnlijker is dat een vezeltje of stof zich genesteld heeft op de transportstang (de glijstang) ==> maak deze schoon en daarna licht met zuurvrije vaseline insmeren (of zou teflonolie beter zijn?) Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 28 maart 2006 Report Share Posted 28 maart 2006 Gewoon naaimachineolie, werkt perfekt bij mij. Link to comment Share on other sites More sharing options...
rienberends Posted 28 maart 2006 Author Report Share Posted 28 maart 2006 Die lens is net schoongemaakt door een expert. En weet je zeker dat dat goed is gebeurd? Of heeft hij de boel vakkundig gemold? Ja .is schoongemaakt en gem. door Pv.W 6 weken geleden. En met succes. Link to comment Share on other sites More sharing options...
rienberends Posted 28 maart 2006 Author Report Share Posted 28 maart 2006 Ik denk dat het loopwerk naar God is . De teller schiet van bv. 20 naar 22 naar 27 . Te snel dus .En er was net nog een nieuw tandwieltje ingegaan. Maar weer terug. Bij de Rotel imp. hebben ze nog een loopwerk voor de 980 liggen. Weet iemand of dat nog nut heeft? Het is een loopwerk uit de nineties,opgewaardeerd met een Superclock, gemod. in de voeding. Waar houdt het op he Kan ook een demo Rega Planet kopen Advies graag. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts