buizenbart Posted 28 maart 2006 Report Share Posted 28 maart 2006 Hallo mensen, Ik was het al lang van plan, en nu doe ik het dus: een topic gewijd aan de stilte. Omdat ik vrij veel achter de computer zit kijk ik regelmatig hear. Een tijdje geleden had ik het ook al, maar nu is het helemaal erg geworden: er gebeurt verdomd weinig!! Dan zie ik bij het overzicht topics staan die al meerdere dagen onaangeroerd zijn gebleven. Wat is er aan de hand? Geen zin meer? Zijn bepaalde dingen sommige van onze vaste klanten in het verkeerde keelgat geschoten, en hebben ze afgehaakt? Ik kom hear nu enkele jaren, en froeg Link to comment Share on other sites More sharing options...
ravon Posted 28 maart 2006 Report Share Posted 28 maart 2006 saai op hear Pizzaatje bellen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 28 maart 2006 Author Report Share Posted 28 maart 2006 saai op hear De fout is: Je hebt niet de rechten om dit onderwerp te bekijken Krijgen we dat weer Ja, ik weet dat er maanden gelden al een topic over was. Maar ik vind het nu wel heel erg worden. Ik ga maar weer macramee Link to comment Share on other sites More sharing options...
BellaVista Posted 28 maart 2006 Report Share Posted 28 maart 2006 Aan het bezoekersaantal ligt het iig niet... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 28 maart 2006 Report Share Posted 28 maart 2006 Omdat ik vrij veel achter de computer zit kijk ik regelmatig hear. Een tijdje geleden had ik het ook al, maar nu is het helemaal erg geworden: er gebeurt verdomd weinig!! Ja, sorry, ik ben aan het afstuderen, dus ik haal m'n quotum niet meer Ps. om dat 'Saai hear' topic te lezen, moet je inloggen op het offtopic-forum. Hoe dat moet, staat erbij... Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 29 maart 2006 Author Report Share Posted 29 maart 2006 Omdat ik vrij veel achter de computer zit kijk ik regelmatig hear. Een tijdje geleden had ik het ook al, maar nu is het helemaal erg geworden: er gebeurt verdomd weinig!! Ja, sorry, ik ben aan het afstuderen, dus ik haal m'n quotum niet meer Ps. om dat 'Saai hear' topic te lezen, moet je inloggen op het offtopic-forum. Hoe dat moet, staat erbij... Nou, jij bent nog wel Link to comment Share on other sites More sharing options...
audiofreak Posted 29 maart 2006 Report Share Posted 29 maart 2006 Beste Buizenbart, Dat komt omdat iedereen naar z'n installatie aan het luisteren is en we weer nieuwe dingen aan het verzinnen zijn,waar we dan later op dit forum weer topics over kunnen opstarten voor de lente en zomermaanden. Dus wellicht een GROTE stilte voor de GROTE storm die later ontketend zal worden. Overigens op de andere fora's is het net zo'n grote stilte. Met stille groet, Link to comment Share on other sites More sharing options...
dick jansen Posted 29 maart 2006 Report Share Posted 29 maart 2006 Beste buizenbart, Wat mij daarentegen opvalt, is dat er hele volksstammen in het holst van de nacht achter de peecee zitten Slecht huwelijk? Snurkende gade? Overdag geen tijd? Geldzorgen? Ik ben na een dag ploeteren gewoonlijk vanaf een uur of twaalf 's avonds bijna bewusteloos tot de volgende ochtend kwart over zes en maak de tussenliggende tijd niet bewust mee Voer voor psychologen denk ik Met opgewekte groet, Link to comment Share on other sites More sharing options...
k.f Posted 29 maart 2006 Report Share Posted 29 maart 2006 Vroeger... Vroeger ging het hier nog wel eens over spiekers. Hard tegen hard, Ron L, Kermit en andere vliesridders tegen mijn alter ego. Soms mis ik die knuppels in mijn hoenderhok wel. Link to comment Share on other sites More sharing options...
dick jansen Posted 29 maart 2006 Report Share Posted 29 maart 2006 (...)mijn hoenderhok (...) Aan kakelen van jouw kant geen gebrek, nee Met opgewekte groet, Link to comment Share on other sites More sharing options...
dekkersj Posted 29 maart 2006 Report Share Posted 29 maart 2006 Wat mij daarentegen opvalt, is dat er hele volksstammen in het holst van de nacht achter de peecee zitten Slecht huwelijk? Snurkende gade? Overdag geen tijd? Geldzorgen? [...] Ik heb mijzelf gecloond en ik ben nu met zijn drieen. Ik wissel mij geregeld af, niemand die het merkt. Groet, Jacco Link to comment Share on other sites More sharing options...
cgm Posted 29 maart 2006 Report Share Posted 29 maart 2006 Wat mij daarentegen opvalt, is dat er hele volksstammen in het holst van de nacht achter de peecee zitten Slecht huwelijk? Snurkende gade? Overdag geen tijd? Geldzorgen? [...] Ik heb mijzelf gecloond en ik ben nu met zijn drieen. Ik wissel mij geregeld af, niemand die het merkt. Groet, Jacco Ja, leuke film was dat.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
piet van soest Posted 29 maart 2006 Report Share Posted 29 maart 2006 beste buizenbart. ik ben eigenlijk elke dag wel ff hear,maar er zijn topics die over onderwerpen gaan waar ik nog niets van af weet,dus reageren heeft niet veel zo zin in mijn ogen.Het worden dan toch verschrikkelijke domme antwoorden. gr piet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manus Posted 29 maart 2006 Report Share Posted 29 maart 2006 Ach, ik ben hier de laatste tijd ook bitter weinig te vinden, in geschreven tekst althans. Ik heb zelf op dit moment geen vragen van belang, ook geen antwoorden, de meeste topics van de laatste tijd interesseren me minder en een paar dingen die ik zelf de laatste tijd te berde bracht interesseren anderen blijkbaar niet zo getuige het vaak uitblijven van reacties. Kan allemaal gebeuren, nietwaar. Ik blijf in elk geval wel terugkeren, om te kijken wat er wordt besproken. Voor ik het weet zit ik ineens weer midden in een interessant topic, zoals al zo vaak is gebeurd. En voor de rest, luister ik vooral naar muziek. Link to comment Share on other sites More sharing options...
rli Posted 29 maart 2006 Report Share Posted 29 maart 2006 op audiofreaks.nl gebeurt anders ook errug weinig!! Ach ik denk dat we met z'n allen minder lullen en meer muziek luisteren Robin Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 29 maart 2006 Author Report Share Posted 29 maart 2006 Ach, ik heb toch een paar reacties gekregen waar ik smakelijk om gelachen heb.. Hij is fijn Link to comment Share on other sites More sharing options...
toontjehifi Posted 30 maart 2006 Report Share Posted 30 maart 2006 Tja vaak kom je steeds dezelfe vragen tegen, welke luidsp,of versterker ,bekabeling. Of men opent een topic ,waarvan je geheidt een berg reactie,s van krijgt zoals ;bose vraagje? En evenredig vaak, gaat men zo wat , elkaar met verbaal geweld te lijf. leuk om je score op te halen, voor sommigen onder ons. Maar dit haalt zo,n forum voor de echte ;hifi liefhebber omlaag. Maar ooit had hifi.nl een forum ,en is er mee gestopt,jammer maar goed begrijpelijk. gr toontje Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts