Jump to content

Stil Hear

buizenbart
 Share

Recommended Posts

Hallo mensen,

Ik was het al lang van plan, en nu doe ik het dus: een topic gewijd aan de stilte.

Omdat ik vrij veel achter de computer zit kijk ik regelmatig hear. Een tijdje geleden had ik het ook al, maar nu is het helemaal erg geworden: er gebeurt verdomd weinig!! Dan zie ik bij het overzicht topics staan die al meerdere dagen onaangeroerd zijn gebleven. Wat is er aan de hand? Geen zin meer? Zijn bepaalde dingen sommige van onze vaste klanten in het verkeerde keelgat geschoten, en hebben ze afgehaakt?

Ik kom hear nu enkele jaren, en froeg

Omdat ik vrij veel achter de computer zit kijk ik regelmatig hear. Een tijdje geleden had ik het ook al, maar nu is het helemaal erg geworden: er gebeurt verdomd weinig!!

Ja, sorry, ik ben aan het afstuderen, dus ik haal m'n quotum niet meer ;)

Ps. om dat 'Saai hear' topic te lezen, moet je inloggen op het offtopic-forum. Hoe dat moet, staat erbij...

Omdat ik vrij veel achter de computer zit kijk ik regelmatig hear. Een tijdje geleden had ik het ook al, maar nu is het helemaal erg geworden: er gebeurt verdomd weinig!!

Ja, sorry, ik ben aan het afstuderen, dus ik haal m'n quotum niet meer ;)

Ps. om dat 'Saai hear' topic te lezen, moet je inloggen op het offtopic-forum. Hoe dat moet, staat erbij...

Nou, jij bent nog wel

Beste Buizenbart,

Dat komt omdat iedereen naar z'n installatie aan het luisteren is en we weer nieuwe dingen aan het verzinnen zijn,waar we dan later op dit forum weer topics over kunnen opstarten voor de lente en zomermaanden.

Dus wellicht een GROTE stilte voor de GROTE storm die later ontketend zal worden. :P:lol:;)

Overigens op de andere fora's is het net zo'n grote stilte. :o:blink::D

Met stille groet,

:cool2:

Beste buizenbart,

Wat mij daarentegen opvalt, is dat er hele volksstammen in het holst van de nacht achter de peecee zitten :o

Slecht huwelijk? Snurkende gade? Overdag geen tijd? Geldzorgen?

Ik ben na een dag ploeteren gewoonlijk vanaf een uur of twaalf 's avonds bijna bewusteloos tot de volgende ochtend kwart over zes en maak de tussenliggende tijd niet bewust mee :rolleyes:

Voer voor psychologen denk ik :D

Met opgewekte groet,

Vroeger...

Vroeger ging het hier nog wel eens over spiekers.

Hard tegen hard, Ron L, Kermit en andere vliesridders tegen mijn alter ego.

Soms mis ik die knuppels in mijn hoenderhok wel.

Wat mij daarentegen opvalt, is dat er hele volksstammen in het holst van de nacht achter de peecee zitten :o

[...]

Ik heb mijzelf gecloond en ik ben nu met zijn drieen. Ik wissel mij geregeld af, niemand die het merkt.

Groet,

Jacco

Wat mij daarentegen opvalt, is dat er hele volksstammen in het holst van de nacht achter de peecee zitten  :o

[...]

Ik heb mijzelf gecloond en ik ben nu met zijn drieen. Ik wissel mij geregeld af, niemand die het merkt.

Groet,

Jacco

Ja, leuke film was dat.. :D

Ach, ik ben hier de laatste tijd ook bitter weinig te vinden, in geschreven tekst althans. Ik heb zelf op dit moment geen vragen van belang, ook geen antwoorden, de meeste topics van de laatste tijd interesseren me minder en een paar dingen die ik zelf de laatste tijd te berde bracht interesseren anderen blijkbaar niet zo getuige het vaak uitblijven van reacties.

Kan allemaal gebeuren, nietwaar. Ik blijf in elk geval wel terugkeren, om te kijken wat er wordt besproken. Voor ik het weet zit ik ineens weer midden in een interessant topic, zoals al zo vaak is gebeurd. En voor de rest, luister ik vooral naar muziek. :D

Tja vaak kom je steeds dezelfe vragen tegen,

welke luidsp,of versterker ,bekabeling.

Of men opent een topic ,waarvan je geheidt een berg

reactie,s van krijgt zoals ;bose vraagje?

En evenredig vaak, gaat men zo wat

, elkaar met verbaal geweld te lijf.

leuk om je score op te halen, voor sommigen onder ons.

Maar dit haalt zo,n forum voor de echte ;hifi liefhebber omlaag.

Maar ooit had hifi.nl een forum ,en is er mee gestopt,jammer

maar goed begrijpelijk.

gr toontje