Jump to content

Keit Moon

carl
 Share

Recommended Posts

Wie heeft die documentaire over Keith Moon gezien. Ik vond die stukjes waar hij op die drum zat te rammen geweldig. Geweldige band.

En wat een leven. Heb er nog best over gedacht.

Carl

Natuurlijk had ik wat meer optredens willen zien. Maar wat je ervan zag maakte toch wel duidelijk dat de man echt gelukkig was als hij kon optreden. Voor de rest was hij natuurlijk psychisch gestoord maar wel had hij een enorm leuke tweede vrouw. Verschrikkelijk jammer.

Carl

maar wel had hij een enorm leuke tweede vrouw.

De mening van z`n eerste vouw had ook best in die documentaire gekund..

En behalve de wat gedateerde (plusminus 1970) uitspraken van Pete Townsend behoorden z`n voormalige collega`s tot de grote afwezigen. :huh:

Van Entwistle is dat nog wel voor te stellen.

tja samen met john bonham ( led zeppelin)

is keith wel de beste drummer(s) of all time <_<

Prima drummers, dat wel. Maar de beste twee.....daar denk ik toch duidelijk anders over. Is ook een kwestie van smaak.

tja samen met john bonham  ( led zeppelin)

is keith wel de beste  drummer(s) of all time  <_<

Prima drummers, dat wel. Maar de beste twee.....daar denk ik toch duidelijk anders over. Is ook een kwestie van smaak.

misschien was hij wel de beste

Ja, laten we weer eens een boompje opzetten over 'de beste drummers'... ;)

Goed idee, kies er maar een.

[edit]

...veel te veel namen...

[/edit]

Slechts 2 van m'n favoriete 3-tal staat erbij...

Edited by Henrie

tja samen met john bonham  ( led zeppelin)

is keith wel de beste  drummer(s) of all time  <_<

Nou of het de beste drummers zijn daar zullen idd de smaken verschillen en daarbij ik ben geen drummer maar je kan wel stellen dat deze 2 heren een totaal andere vorm van drummen hebben neergezet .

Bij zowel Bonham als Moon vind ik het zo knap dat ze ondanks hun iname van drank en drugs toch altijd in staat waren een performance neer te zetten.

Guest Hubertinus

Of die Keith Moon nou een beetje kon drummen of niet. De manier waarop een groep als the Who zich manifesteerde in oa hotelekamers vind ik waardeloos. Gewoon de lange lat er over, zodat ze elke keer zeker 3 maanden niet konden spelen.

Laatst zag ik die Roger Daltrey ook in een of ander programma. De man manifesteerde zich als een grote randdebiel. Hij heeft nog niks bijgeleerd.

The Who: toen al niet mijn pakkie an en nu nog niet! En nooit niet!

Hubertinus

Peter Townshead komt mij overigens als een zeer intelligente goze over. Maar daar gaat het niet. De muziek was en is zeer origineel en klinkt super.Echt een van de top bands van die jaren.

Carl