Audio liefhebber Posted 30 maart 2006 Report Share Posted 30 maart 2006 Wie heeft er ervaring met het bedrijf Tonar uit amersfoort en hun vertegenwoordiger Bob Jansen. Ik heb contact met hun opgenomen over een grado element Link to comment Share on other sites More sharing options...
ravon Posted 30 maart 2006 Report Share Posted 30 maart 2006 Vraag het je dealer. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audio liefhebber Posted 30 maart 2006 Author Report Share Posted 30 maart 2006 Mijn dealer kent hun ook niet Link to comment Share on other sites More sharing options...
M Pekel Posted 30 maart 2006 Report Share Posted 30 maart 2006 Dat bedrijf ken ik vrij goed uit de DJ-gear branche, ben er niet erg over te spreken Hun website ligt ook al een paar jaar ,,Under Construktion" . Hebben die trouwens Grado dan? groet Marcel Link to comment Share on other sites More sharing options...
Headshell Posted 30 maart 2006 Report Share Posted 30 maart 2006 . Dat bedrijf ken ik vrij goed uit de DJ-gear branche, ben er niet erg over te spreken Hun website ligt ook al een paar jaar ,,Under Construktion" .Hebben die trouwens Grado dan? groet Marcel Dat "under construction" zolang erin houden - zeker al 3 jaar- vind ik al zo ontzettend dozensjouwer- ig en onprofessioneel...... Hoe zouden zulke lui tegen modern internet- gebruik aankijken, heeeeeh? Ik vraag het me weleens af. Dit komt zo verschrikkelijk prullerig over... . Link to comment Share on other sites More sharing options...
M Pekel Posted 31 maart 2006 Report Share Posted 31 maart 2006 . Dat bedrijf ken ik vrij goed uit de DJ-gear branche, ben er niet erg over te spreken Link to comment Share on other sites More sharing options...
CableTalk Posted 31 maart 2006 Report Share Posted 31 maart 2006 Tonar ken ik als een bedrijf met goede service, die echter wel via je hifizaak of electronicawinkel zal moeten gaan. Men is inderdaad niet echt bij qua internet. (nee, geen reclame noch een andere binding met Tonar, spreek gewoon uit eigen ervaring). Je zou eens telefonisch contact kunnen zoeken met Tonar, wellicht dat dat beter gaat? Volgens mij zijn zij geen NL-importeur van Grado. Kijk eens op de site van Grado zelf. Je zult ze een email moeten sturen, er staat geen link naar hun NL-distributeur is. Ik heb zelf recent een Grado Prestige Gold aangeschaft en Grado daar een paar vragen over gesteld. Ik kreeg vrij snel antwoord dus die lui zijn wel "wakker" Link to comment Share on other sites More sharing options...
Headshell Posted 31 maart 2006 Report Share Posted 31 maart 2006 Tonar ken ik als een bedrijf met goede service, die echter wel via je hifizaak of electronicawinkel zal moeten gaan. Men is inderdaad niet echt bij qua internet. (nee, geen reclame noch een andere binding met Tonar, spreek gewoon uit eigen ervaring). Je zou eens telefonisch contact kunnen zoeken met Tonar, wellicht dat dat beter gaat? Volgens mij zijn zij geen NL-importeur van Grado. Kijk eens op de site van Grado zelf. Je zult ze een email moeten sturen, er staat geen link naar hun NL-distributeur is. Ik heb zelf recent een Grado Prestige Gold aangeschaft en Grado daar een paar vragen over gesteld. Ik kreeg vrij snel antwoord dus die lui zijn wel "wakker" Telefonisch contact met Tonar gaat erg moeizaam. Je hebt altijd het idee dat je in de weg loopt. Het is echt een grove toko. Extreem goed voorbeeld van een dozensjouwer. Ik begrijp ook niet dat als je enthousiasme laat blijken voor hun vakgebied dat ze niet eens de hoffelijkheid kunne opbrengen, te laten merken dat ze dat wel koddig vinden of zoiets. Ik vermoed bij dit soort bedrijven een gigantische desinteresse voor het eigen vak. Dat is dus echt een oernederlands soort kilheid. Ik weet het ook niet anders uit te leggen. Er zijn twee importeurs van Shure en minstens een ervan (niet mocromel dus maar iets van technotrade ) bleek wel degelijk wat te kunnen opbrengen aan welevendheid. Het blijkt dus wel te kunnen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts