richard Posted 12 juni 2001 Report Share Posted 12 juni 2001 Hallo allemaal, Ik ben op zoek naar een goede speaker set voor een Dolby Digital 5.1 systeem. Ik heb een versterker van Pioneer (VSX 409 5x100W amerikaans)en een Pioneer DVD speler (DV 535). Twee speaker sets zijn mij aanbevolen de KEF KHT 2005 en de Mission FS2 AV (gebaseerd op NXT technologie). Wie heeft praktijk ervaring met dergelijke sets of eventueel alternatieven? (De speakers moeten wel klein/design zijn om de bekende reden). Kan iemand mij iets vertellen over NXT technologie? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fred Posted 13 juni 2001 Report Share Posted 13 juni 2001 Zelf heb ik de KHT2005 van KEF in huis gehad. Een mooi systeem. Alleen de subwoofer zou je kunnen vervangen voor bijv. de REL Q50 of Q100 (beiden bij RAF te A Link to comment Share on other sites More sharing options...
richard Posted 13 juni 2001 Author Report Share Posted 13 juni 2001 Fred, Thanks voor de info. Je voorkeur gaat dus uit naar de KHT2005. Biedt de PSW 2000 niet voldoende vermogen dat je een andere subwoofer zou moeten nemen? Kan ik bij RAF de totaal set voor 5 eitjes maal fl 400.= + 1 sub-woofer kopen? Groet, Richard Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts