Duck-Twacy Posted 31 maart 2006 Report Share Posted 31 maart 2006 http://www.audioforum.be/modules.php?name=...order=0&thold=0 Link to comment Share on other sites More sharing options...
dekkersj Posted 31 maart 2006 Report Share Posted 31 maart 2006 Wapper, wapper... Groet, Jacco Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 31 maart 2006 Report Share Posted 31 maart 2006 Van pure zuurstof wordt je gewoon high, dus dan kun je met alle andere verdovende/stimulerende/hallucinerende middelen ook leuk aan de slag. "Als ik na vijf koppen koffie, een lijntje speed en een XTc-pil naar de muziek luister hoor ik meer transparantie, meer detail, meer 'lucht' tussen de instrumenten. Wegens de toename van je gehoorscherpte is het alsof je in levenden lijve bij de uitvoering aanwezig bent: je hoort het aanblazen van een fluit, het omslaan van een partituur, elk ritseltje! Alle stress- en vermoeidheidsverschijnselen zijn als bij toverslag verdwenen. Ongelooflijk! Daarbij heb ik wel de hinderlijke neiging om met mijn tanden te knarsen, wat de basweergave verstoord, en van hinderlijke fouten in de opname word ik woest en trap ik bijna mijn installatie in elkaar. Gelukkig is de installatie z Link to comment Share on other sites More sharing options...
cgm Posted 31 maart 2006 Report Share Posted 31 maart 2006 Het ligt er wel erg dik op. Aan de andere kant zal er altijd wel weer iemand zijn die dit alsnog serieus gaat nemen.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 31 maart 2006 Report Share Posted 31 maart 2006 Tuurlijk, net als de 'gratis geld'-grappen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts