Jump to content

Furutech RD-2

hansko
 Share

Recommended Posts

Gezien het fanatisme waarmee een aantal lieden hier over dat Furutech apparaat staan te juichen krijg ik toch ernstig het vermoeden dat daar een paar lui met commercieele belangen in dat ding bij zitten rolleyes.gif

Als er een fanatiek is in het afkraken van iets wat hij nog nooit heeft beluisterd dan ben jij het wel. Geeft niet alles kan, maar mijn integriteit ter discussie stellen gaat te ver.

:angry:

Niemand stelt jouw integriteit ter discussie. Verre van dat. Of je moet commerciele belangen hebben, dan stellen we alles ter discussie. Tot en met je sokken aan toe.

Het cruciale punt is niet zozeer dat iemand het zelf heeft moeten uitproberen, maar meer dat iemand wel of niet weet dat hij (of zij) het uitgeprobeerd heeft en zo tot een conclusie komt. Het zelf uitproberen van een voorgestelde "tweak" geeft inherent a priori kennis en moet om die reden uitgebannen worden. Zelf uitproberen is dus een schijnwerkelijkheid. En iedereen die daar mee schermt, geeft blijk van zijn onwetendheid.

Groet,

Jacco

Het zelf uitproberen van een voorgestelde "tweak" geeft inherent a priori kennis en moet om die reden uitgebannen worden. Zelf uitproberen is dus een schijnwerkelijkheid.

Groet,

Jacco

Mijn God..... het moet idioter worden hiero....

Het zelf uitproberen van een voorgestelde "tweak" geeft inherent a priori kennis en moet om die reden uitgebannen worden. Zelf uitproberen is dus een schijnwerkelijkheid.

Groet,

Jacco

Mijn God..... het moet idioter worden hiero....

Wat vind je hear idioot aan? Je moet het met me eens zijn dat een test uitgevoerd door een persoon x, a priori kennis heeft van dat ie die test gedaan heeft en hoe hij die test heeft uitgevoerd. Wat een leeghoofd ben je dan als je je dat niet eens meer kan herinneren. Kan wel na 2 flessen whiskey.

Groet,

Jacco

Na 2 flessen whisk(e)y geconsumeerd te hebben (binnen een paar uur) ga je dood (na een dag of 2).

Ach, wat zijn 2 flessen whisk(e)y nu? Die tussen-e heeft geloof ik te maken met Iers/Schots of Amerikaans. Bourbon. Allebei mag. Hetzelfde als "gedestilleerd" en "gedistilleerd", maar dan net even anders. Mag ook allebei.

Nou, ik heb weleens die 2 flessen geprobeerd binnen een tijdsbestek van een avond en ik leef nog. Ik herinner mij er niets meer van. Stukjes verloren film. Dat wel.

Groet,

Jacco

Als je je zo nodig laveloos moet zuipen, neem dan spiritus of zo en niet een edele drank die minstens 10 jaar heeft liggen rijpen

Spiritus is toch nog giftiger? Methanol ipv ethanol. Het is wel veel goeiekoper. Maar of het lekker is? Krijg je er hoofdpijn van?

Groet,

Jacco

Laten we zeggen dat blindtesten ineens een stuk makkelijker wordt.

O ja, zeker. En dat terwijl ik whiskey eigenlijk niet blief. Ik ben meer een cognac man. VSOP op zijn minst, XO het liefst.

Groet,

Jacco

Oh mijn god.

Zelfs mijn stomste ideen weten ze te overtreffen  :blink:

't is alleen veel te goedkoop. Die van mij is superduur dus veel beter.

Je weet niet eens waar ik het over heb wat geef je dan zon dom antwoordt?

Gezien het fanatisme waarmee een aantal lieden hier over dat Furutech apparaat staan te juichen krijg ik toch ernstig het vermoeden dat daar een paar lui met commercieele belangen in dat ding bij zitten rolleyes.gif

Als er een fanatiek is in het afkraken van iets wat hij nog nooit heeft beluisterd dan ben jij het wel. Geeft niet alles kan, maar mijn integriteit ter discussie stellen gaat te ver.

Niemand stelt jouw integriteit ter discussie. Verre van dat. Of je moet commerciele belangen hebben, dan stellen we alles ter discussie. Tot en met je sokken aan toe.

Het cruciale punt is niet zozeer dat iemand het zelf heeft moeten uitproberen, maar meer dat iemand wel of niet weet dat hij (of zij) het uitgeprobeerd heeft en zo tot een conclusie komt. Het zelf uitproberen van een voorgestelde "tweak" geeft inherent a priori kennis en moet om die reden uitgebannen worden. Zelf uitproberen is dus een schijnwerkelijkheid. En iedereen die daar mee schermt, geeft blijk van zijn onwetendheid.

Groet,

Jacco

Jij hebt toch niet voor dominee gestudeerd ?

Het begint er langzaam op te lijken.

Groet,

Jacco

Misschien ben ik wel dominee. Nee, dat kan niet, ik ben Rooms Katholiek. Gedoopt, ter communie gegaan en het heilig vormsel ontvangen (allemaal onder dwang natuurlijk). Van top tot teen katholiek dus. Het zit me eigenlijk alleen maar in de weg. Psychisch dan.

Anyway, begrijp je mijn probleem mbt het zelf uitproberen van audio-gadgets en de sterke correlatie tot de a priori kennis die er dan is bij de evaluatie van diezelfde audio-gadgets. Dat is het begin.

Groet,

Jacco

Dominee? ..... De Taliban is er niets bij. Nog even en we worden op straat neergeschoten ( Of gekeeld met een Jan van Gent interlink) omdat we er een andere "audio" mening op na houden. Zouden de heren ook in het geheim bij elkaar komen?

Na 2 flessen whisk(e)y geconsumeerd te hebben (binnen een paar uur) ga je dood (na een dag of 2).

Ach, wat zijn 2 flessen whisk(e)y nu? Die tussen-e heeft geloof ik te maken met Iers/Schots of Amerikaans. Bourbon. Allebei mag. Hetzelfde als "gedestilleerd" en "gedistilleerd", maar dan net even anders. Mag ook allebei.

Nou, ik heb weleens die 2 flessen geprobeerd binnen een tijdsbestek van een avond en ik leef nog. Ik herinner mij er niets meer van. Stukjes verloren film. Dat wel.

Groet,

Jacco

Dan hebje mazzel

http://www.uww.edu/sart//alcoholfacts.htm

Overigens wel een beetje dom (fragment verwijderd, je weet nooit wie het leest )

(...) ik ben Rooms Katholiek. Gedoopt, ter communie gegaan en het heilig vormsel ontvangen (allemaal onder dwang natuurlijk). Van top tot teen katholiek dus. Het zit me eigenlijk alleen maar in de weg. Psychisch dan (...)

Nou dan maar eens de hersenpan in de Furutech, wellicht dat dat helpt? :unsure:

(...) ik ben Rooms Katholiek. Gedoopt, ter communie gegaan en het heilig vormsel ontvangen (allemaal onder dwang natuurlijk). Van top tot teen katholiek dus. Het zit me eigenlijk alleen maar in de weg. Psychisch dan (...)

Nou dan maar eens de hersenpan in de Furutech, wellicht dat dat helpt? :unsure:

Koop Furutech universeel inzetbaar.

Beste Hansko,

Waar stel ik jouw integriteit ter discussie? Dat doe je met je post rechtstreeks naar mij zelf mij dunkt. En als je een beetje opgelet hebt dan heb je kunnen lezen dat ik het lang geleden wel degelijk geprobeerd heb om CD's te demagnetiseren. Dat was in een tijd dat dat demagnetiseren van CD's ineens boven kwam drijven zo'n 10 - 20 jaar geleden en onder het mom van "Vraag niet hoe het kan maar profiteer ervan". Resultaat nul komma nul. En Furutech bestond toen nog niet eens.

Dat jouw wereld veranderd is met een Furutech respecteer ik.

Dat anderen alles wat los en vast zit in de Furutech zouden moeten stoppen om het audionirvana te bereiken gaat mij echter te ver en vergelijkingen met de Taliban van jouw kant geven al helemaal geen pas.

Een ieder is vrij om zijn geloof dan wel bovennatuurlijke (audio)ervaringen uit te dragen evenals het anderen vrij staat om dat niet altijd even serieus te nemen.

;)

Beste Pjotr,

daar een paar lui met commercieele belangen in dat ding bij zitten rolleyes.gif

Daarom

Beste Hansko,

Wel helemaal quoten. Ik uitte een vermoeden en jij bevestigt dat vermoeden nu min of meer.

Als jij handelaar bent in dat spul zeg dat dan gewoon.

Als zoiets echt zo heilzaam is als geclaimd wordt dan stonden ze wel bij de Blokker in de aanbieding. Maar ja, dan zit je dadelijk ook bij Kassa of Radar om een en ander uit te leggen.

;)