ravon Posted 8 mei 2006 Report Share Posted 8 mei 2006 Ook handig als je van je pinpas afwilt. Een schaar van de HEMA is goedkoper hoor... Vanzelfsprekend.... Ik probeer door het aandragen van nuttige gebruiksmogelijkheden iets positiefs te bedenken voor de lieden die driehonderdzestig euro hebben ge Link to comment Share on other sites More sharing options...
dekkersj Posted 8 mei 2006 Report Share Posted 8 mei 2006 Ook handig als je van je pinpas afwilt. Een schaar van de HEMA is goedkoper hoor... Vanzelfsprekend.... Ik probeer door het aandragen van nuttige gebruiksmogelijkheden iets positiefs te bedenken voor de lieden die driehonderdzestig euro hebben ge Link to comment Share on other sites More sharing options...
dick jansen Posted 8 mei 2006 Report Share Posted 8 mei 2006 vliegT.. Nee hoor, het is........vliegt Kijk Ruud jij ziet de humor tenminste in klasse. Sommige begrijpen het nog steeds niet. Sommige moet zijn: SommigeN, pardon: Sommigen Met opgewekte groet, Link to comment Share on other sites More sharing options...
cgm Posted 8 mei 2006 Report Share Posted 8 mei 2006 vliegT.. Nee hoor, het is........vliegt Kijk Ruud jij ziet de humor tenminste in klasse. Sommige begrijpen het nog steeds niet. Sommige moet zijn: SommigeN, pardon: Sommigen Met opgewekte groet, Hij ziet de humor in klasse. Ik heb langdurig naar klasse gekeken, maar zie het niet hoor.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts