Jump to content

Furutech RD-2

hansko
 Share

Recommended Posts

Ik heb ook alleen maar goede ervaringen met de RD-2. Net zoals met alle producten van Furutech trouwens. Daar zit allemaal weinig voodoo in hoor.

Dat de mensen het niet gehoord hebben in de luistersesie van het hifi-forum, zegt net zoveel als een blijde reactie van een RD-2 eigenaar. Niet veel dus. Als je het wilt ga je het een keer proberen, wil je het niet, dan niet.

Maar zoals zo vaak, hecht men meer waarde aan het negatieve (het scheelt immers bakken met geld) dan aan het positieve (daar g

Ik heb ook alleen maar goede ervaringen met de RD-2. Net zoals met alle producten van Furutech trouwens. Daar zit allemaal weinig voodoo in hoor.

Dat de mensen het niet gehoord hebben in de luistersesie van het hifi-forum, zegt net zoveel als een blijde reactie van een RD-2 eigenaar. Niet veel dus. Als je het wilt ga je het een keer proberen, wil je het niet, dan niet.

Maar zoals zo vaak, hecht men meer waarde aan het negatieve (het scheelt immers bakken met geld) dan aan het positieve (daar g

@ CQM:

Jammer dat je ook nu reageert vanuit de onderbuik. Lees het stukje nog eens,.

On topic: zoals je intussen weet heb ik een soortgelijk apparaat en dus spreek ik niet via de onderbuik, maar uit ervaring. Edoch, 400euri voor een dergelijke tweak vind ik vrij duur. Voor dat bedrag kan je je set ook op een ander punt verbeteren, bijvoorbeeld met een zilveren interlink

Ik probeer in het algemeen alleen maar dingen uit waar ik in geinteresseerd ben. Die demagnetiseur heb ik nooit gehoord en het zou best kunnen dat het voodoo is.

Wat ik wel wil opmerken is dat in grotere groepen luisteren me weinig zegt. Je ziet dat op de VAD. Ik vond de nieuwe Quad ESL tegenvallen tot het moment dat de man voor me opstond. De verbetering was zo groot, mijn buurman hoorde het ook onmidellijk. Echt vergelijkend luisteren moet je thuis doen, wat later op de avond als de achtergrondgeluiden verdwenen zijn. Dan zegt het mij wel iets.

Carl

Wat ik wel wil opmerken is dat in grotere groepen luisteren me weinig zegt.

Als de groep niet-blind wel verschillen hoort en blind niet, dan zegt dat heel veel.

Ja maar alleen toepasbaar op DIE set in DIE ruimte met DIE mensen. Verder geen waarde.

Maar ja, zolang je 400 Euro in je zak kan houden EN jezelf voor de gek blijven houden dat anderen verkeerd bezig zijn met hun set, doet je eigen set ook beter klinken. Lekker voor niks! :D

Als de groep niet-blind wel verschillen hoort en blind niet, dan zegt dat heel veel.

Ja maar alleen toepasbaar op DIE set in DIE ruimte met DIE mensen. Verder geen waarde.

Maar ja, zolang je 400 Euro in je zak kan houden EN jezelf voor de gek blijven houden dat anderen verkeerd bezig zijn met hun set, doet je eigen set ook beter klinken. Lekker voor niks! :D

Zolang je maar ziet of weet waar je naar luistert, zijn de verschillen gig

Zolang je maar ziet of weet waar je naar luistert, zijn de verschillen gig

Onzin. Er is geen enkele reden om aan te nemen dat op een andere set de uitslagen van die testen anders zou zijn.

Volgende tip Aldi set kopen want jullie horen toch geen verschil.

SPAART VEEL GELD.

Onzin. Er is geen enkele reden om aan te nemen dat op een andere set de uitslagen van die testen anders zou zijn.

SPAART VEEL GELD.

Ik hoor de dingen die ertoe doen. Meer is niet nodig, minder is niet wenselijk.

SPAART VEEL GELD.

Ik hoor de dingen die ertoe doen. Meer is niet nodig, minder is niet wenselijk.

Je mist een hoop.

Zo nu stop ik er mee ga muziek luisteren eerst even de cd demagnetiseren .

Luisterd wat prettiger.

Groeten

CD demagnetiseren....yeah right! :huh:

Leg mij maar eens uit hoe / waardoor een CD gemagnetiseerd raakt!

(en wat vervolgens het effect daarvan is)

Als je me dat overtuigend kunt bewijzen, koop ik vandaag nog een Furutech. :o

Of kan ik de demagnetiseerder van mijn cassettedeck ook gebruiken? :confused: