djohn Posted 2 april 2006 Report Share Posted 2 april 2006 Het opstellen van de apparatuur: De Betonnixen onthoofd en een hand voor de flitser (ik had de camera geleend, met foto's ben ik analoogaanhanger, in audio (nog) niet : Het installeren van de Array's De opstelling in de lerarenkamer: Nogmaals: De luisterruimte boven, met Bas aan de knoppen: Detail set: Het gezelschap dat was op komen dagen voor de Behringerdag: Het inregelen van de BUC door Erik, met zijn RTA, mijn BUC voor de roze ruis: De geweldige software van Seoman: (in wording, het uploaden naar ImageShack gaat niet zo snel en maar Link to comment Share on other sites More sharing options...
djohn Posted 2 april 2006 Author Report Share Posted 2 april 2006 Nogmaals de software van Simon: Deel van de opstelling in Simon's luisterruimte: De MIDI-adapter: De luisterruimte met de KEF's : Vanuit de andere kant: De opstelling van de Missions en de rest van de 1/2 van de 4 kanaals opstelling: De MF versterker ( Link to comment Share on other sites More sharing options...
djohn Posted 2 april 2006 Author Report Share Posted 2 april 2006 Weer de lerarenkamer: De set in de lerarenkamer, met op de achtergrond mijn Krell (niet hier gebruikt): Nogmaals met een andere diafragma-instelling: De kabels van Hans: Nogmaals, met weinig scherptediepte: De connectors op de Betonnixen, wederom met zo weinig mogelijk scherptediepte: De mid-hoog van de Betonnixen: Nogmaals met een andere diafragma-instelling: Mid-hoog van de Betonnixen (vanuit een andere hoek): Nogmaals met een ander diafragma: Link to comment Share on other sites More sharing options...
djohn Posted 2 april 2006 Author Report Share Posted 2 april 2006 Detail Betonnixen (helaas bewogen): Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 2 april 2006 Report Share Posted 2 april 2006 Volgens mij stuitert je internetverbinding een beetje John Je kan ze weghalen door berichten te wijzigen Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 2 april 2006 Report Share Posted 2 april 2006 Oh, ik zie dat je mijn reactie al hebt omzeild, sorry hoor Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
dekkersj Posted 2 april 2006 Report Share Posted 2 april 2006 (edited) Omstreeks kwart voor 12 werd hear het startschot gegeven: Alwaar Kraus vonB. eea opende: Daarna was het tijd voor Erik K. om ons te scherpen met 3 vragen: De set waarmee gespeeld werd qua versterking: Van de Betonnix zijn al vele plaatjes, maar deze wilde ik jullie niet onthouden (hee dat lijken mijn tweeters wel...): De huisvlijt van Hans mag zeker niet ontbreken: De hear-server vond dit aantal plaatjes meer dan genoeg, zodoende meer plaatjes in het volgende topic... Groet, Jacco Edited 2 april 2006 by dekkersj Link to comment Share on other sites More sharing options...
dekkersj Posted 2 april 2006 Report Share Posted 2 april 2006 (edited) Hear plaats voor de 2 overige sets. De versterking van Bas: (ik weet niet precies in welk stadium van de dag) Met de toen gebruikte speakers: Deze speakers zagen er van achter zo uit: Het netsnoer was als volgt getwist: In de 3de luisterruimte was seoman bezig. Ofwel een UC, een sony 1000xyz als digitale tover/doorvoerbak en een Yamaha cd speler: En de speakers met versterker: Hear Grand Master Seoman in da House: De USBtoMIDI omzetting: Groet, Jacco Edited 2 april 2006 by dekkersj Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geerdie Posted 3 april 2006 Report Share Posted 3 april 2006 De foto's vind ik het leukste. Daarna de bijschriften "Grand Master Seoman...." Geweldige vondst! Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 5 april 2006 Report Share Posted 5 april 2006 Mijn kabels staan er wel heeeeeeeeeeel duidelijk op... Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 5 april 2006 Report Share Posted 5 april 2006 Mijn kabels staan er wel heeeeeeeeeeel duidelijk op... Mijn Gamma-kabel is ook niet aan de aandacht ontsnapt De mooiste resultaten werden met die kabel behaald Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
seoman Posted 5 april 2006 Report Share Posted 5 april 2006 Waar waren mijn furious five dan? Jammer dat ik daar net sta te kouwen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 8 april 2006 Report Share Posted 8 april 2006 Leuk om eens de gezichten te zien van de forummers (helaas maar een paar met de naam erbij), had me heel wat anders voorgesteld bij Simon en Bas en Erik Djohn is ook wel een beetje fotofreak geloof ik. Had je dan ook niet kunnen zeggen w Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 8 april 2006 Report Share Posted 8 april 2006 Het netsnoer was als volgt getwist: Deze is echt geweldig: Een zorgvuldig getwist netsnoer wat over gaat in een grasmaaiersnoer van de Gamma Ben nu wel benieuwd wat dat stukje tandenschuim daar doet? P.s. Erg leuke fotoreportage zo bij elkaar Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geerdie Posted 8 april 2006 Report Share Posted 8 april 2006 Waar waren mijn furious five dan? Jammer dat ik daar net sta te kouwen. Oh. Ik dacht dat dat van nature zo hoorde... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 8 april 2006 Report Share Posted 8 april 2006 Het netsnoer was als volgt getwist: Deze is echt geweldig: Een zorgvuldig getwist netsnoer wat over gaat in een grasmaaiersnoer van de Gamma Hahahaha... Ja, wat een kul... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 8 april 2006 Report Share Posted 8 april 2006 Het heeft wel humor Kraus Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts