Edwin Snoek Posted 3 april 2006 Report Share Posted 3 april 2006 Omdat ik nogal gek ben op prijspakkers, wil ik jullie deze site niet onthouden. Bekijk vooral de versterkers en het daarbijbehorende prijskaartje. Je vraagt je af hoe ze het kunnen maken voor het geld. Eindversterkers van ruim 40 kilo voor iets meer dan duizend dollar. En dan moet je die behuizingen eens zien. Gewoonweg plaatjes om te zien. Het verzenden schijnt ook heel goed en snel te gaan. http://www.nysound.com/exec/servlet/Catego...ing&category=22 Groeten Edwin Link to comment Share on other sites More sharing options...
Edwin Snoek Posted 3 april 2006 Author Report Share Posted 3 april 2006 Neem nou deze versterker met z'n 'Luxman look'. Moet je eens kijken hoe prachtig gebouwd. 2x80 Watt Klasse A voor een prikkie en 42.5 kilo schoon aan de haak. {1094 dollar} http://www.nysound.com/exec/servlet/Catego...g&category=2023 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Edwin Snoek Posted 3 april 2006 Author Report Share Posted 3 april 2006 Preamplifier-section Input Impedance: 47KΩ/1000PF Voltage Gain: 14.5dB 0.5dB Frequency: 5Hz-20KHz 0.5dB S/N: 100dB Maximum Input Voltage: 12Vrms (THD 0. 1%) Distortion: 0.03% (10Hz-20KHz, 1. 5V) Amp-section Input Impedance: 100KΩ/700PF Voltage Gain: 29.8dB Link to comment Share on other sites More sharing options...
Edwin Snoek Posted 3 april 2006 Author Report Share Posted 3 april 2006 Of z'n kleinere broertje voor 682 dollar. Dat 'klein' moet je even met een korreltje zout nemen. Parameter Preamplifier-section Frequency: 5Hz-20KHz 0.5dB S/N: 100dB Maximum Input Voltage: 12Vrms (THD 0. 1%) Distortion: 0.01% (10Hz~20KHz, 1.5V) Amp-section Output Power: 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Edwin Snoek Posted 3 april 2006 Author Report Share Posted 3 april 2006 Hier een Sheng Ya voor en eind voor 982 dollar. Vergis je niet, want dit merk is gewoon een Vincent versterker en erg goed. Parameter Preamplifier C-V1 Tube: 12AX7(amplification stage)& 2AU7(buffer) Capacitor: MKP Volume Control: ALPS Remote Control: Alloy Weight: 10.5 Kg Amplifier P-VSD 150 Frequency response: 20Hz-20kHz 0.5dB Output Power: 150W + 150W(8Ω)300W + 300W(4Ω) Output Power of class A: 10W + 10W(8Ω) Distortion: 0.1%(1kHz 1W) Input Sensitivity: 1.5V S/N: 90dB Input Impedance: 47kΩ Power Supply Voltage: AC110V/220V 50Hz/60Hz Size: 430 x 195 x 435(mm) Weight: 27.5kg Link to comment Share on other sites More sharing options...
Edwin Snoek Posted 3 april 2006 Author Report Share Posted 3 april 2006 Ik voel me op deze site als een kind in een speelgoedwinkel. Groeten Edwin Link to comment Share on other sites More sharing options...
Edwin Snoek Posted 3 april 2006 Author Report Share Posted 3 april 2006 Kijk deze Sheng Ya - A-10 MK2 {vincent} voor 378 dollar. Het is toch niet te geloven. Daar koop je in Nederland nog geen fatsoenlijke Marantz of NAD voor. Parameter Frequency Response: 20Hz-20kHz Link to comment Share on other sites More sharing options...
Edwin Snoek Posted 3 april 2006 Author Report Share Posted 3 april 2006 Hier verdien je toch ook niks meer aan? http://www.nysound.com/exec/servlet/Catego...g&category=2036 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Edwin Snoek Posted 3 april 2006 Author Report Share Posted 3 april 2006 De CD-speler van Hans van Liempd staat er ook tussen. Ook een plaatje om te zien. Opera Consonance http://www.nysound.com/exec/servlet/Catego...ing&category=23 Link to comment Share on other sites More sharing options...
cgm Posted 3 april 2006 Report Share Posted 3 april 2006 Het is de Amerikaanse dealer van Cattylink in Hong Kong, waar je ook rechtstreeks kan bestellen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
gruiter Posted 3 april 2006 Report Share Posted 3 april 2006 Hoe zit het met de garantie? Link to comment Share on other sites More sharing options...
cgm Posted 3 april 2006 Report Share Posted 3 april 2006 Hoe zit het met de garantie? Da's nou de gok met dat soort dingen. Ze geven wel garantie, maar het kost je een vermogen aan verzenden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
dick jansen Posted 3 april 2006 Report Share Posted 3 april 2006 Eindversterkers van ruim 40 kilo voor iets meer dan duizend dollar. Beste Edwin, Zou het veel uitmaken of dat ding 40 of 60 kilo weegt? Gewicht is in die orde van grootte toch geen argument Doet me een beetje denken aan De Slegte: boeken inkopen per kilo Met opgewekte groet, Link to comment Share on other sites More sharing options...
cgm Posted 3 april 2006 Report Share Posted 3 april 2006 Gewicht op zich is geen argument, maar als dat gewicht in de voeding zit kan het wel iets aangeven. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jitze Posted 3 april 2006 Report Share Posted 3 april 2006 Hoe zit het met de garantie? hoeveel serieuze apparatuur vertoont gebreken tijdens de garantie periode ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
CableTalk Posted 3 april 2006 Report Share Posted 3 april 2006 Gewicht op zich is geen argument, maar als dat gewicht in de voeding zit kan het wel iets aangeven. Is te veel voeding niet doorgaans de oorzaak van overgewicht? Link to comment Share on other sites More sharing options...
cgm Posted 3 april 2006 Report Share Posted 3 april 2006 Hoe zit het met de garantie? hoeveel serieuze apparatuur vertoont gebreken tijdens de garantie periode ? Je zal maar net diegene met het maandagochtend apparaat zijn.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
gruiter Posted 3 april 2006 Report Share Posted 3 april 2006 Een ander nadeel is dat je niet even kan luisteren, terwijl dit bij de locale dealer meestal wel kan en in sommige gevallen daarin heel coulant is. Ik betaal dan liever iets meer voor heel wat meer zekerheid en support. Link to comment Share on other sites More sharing options...
cgm Posted 3 april 2006 Report Share Posted 3 april 2006 Een ander nadeel is dat je niet even kan luisteren, terwijl dit bij de locale dealer meestal wel kan en in sommige gevallen daarin heel coulant is. Ik betaal dan liever iets meer voor heel wat meer zekerheid en support. Sowieso raar om op basis van een mooi plaatje een duur apparaat te bestellen, als het om het geluid gaat. Link to comment Share on other sites More sharing options...
gruiter Posted 3 april 2006 Report Share Posted 3 april 2006 Een ander nadeel is dat je niet even kan luisteren, terwijl dit bij de locale dealer meestal wel kan en in sommige gevallen daarin heel coulant is. Ik betaal dan liever iets meer voor heel wat meer zekerheid en support. Sowieso raar om op basis van een mooi plaatje een duur apparaat te bestellen, als het om het geluid gaat. Helemaal mee eens. Alsof je in een Wehkamp catalogus aan het bladeren bent. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Scat-Man Posted 3 april 2006 Report Share Posted 3 april 2006 Een ander nadeel is dat je niet even kan luisteren, terwijl dit bij de locale dealer meestal wel kan en in sommige gevallen daarin heel coulant is. Ik betaal dan liever iets meer voor heel wat meer zekerheid en support. Zie daar apparaten staan echt 50% goedkoper aangeboden. Tsja, jij kent die versterkers niet,helaas, anderen herkennen heel mooie spullen, voor weinig,dus. Link to comment Share on other sites More sharing options...
audiofreak Posted 3 april 2006 Report Share Posted 3 april 2006 Beste Edwin, Wast een prachtige gebouwde versterkers om te zien,doet je gelijk denken aan de oude klasse A bakken van Krell,Conrad-Johnson,Mark Levinsons uit de jaren 80/90 en ook mijn hartje gaat nog harder kloppen bij het zien ervan,maar hoe zouden ze klinken en hoe staat het met levensduur en garanties enz enz? Hoewel het mooie uitziende versterkers zijn zou ik niet de gok wagen om er 1 naar Nederland te halen en te kopen. Met groet, Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members Arden Posted 3 april 2006 Members Report Share Posted 3 april 2006 Dat die NY-sound goedkoper als de meesten is, is vrij algemeen bekend, maar kijk eens bij de transportkosten (en hier zit dan ook nog geen verzekering bij)... Ze vragen een stuk meer als de rest, en daar betaal je dus ook invoer plus BTW over, ineens toch niet meer de goedkoopste ??? Deze beweerd dat het transport, de invoer, de BTW, en de verzekering in de (euro)prijs is inbegrepen. Heb ik geen ervaring mee, maar wie weet... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 3 april 2006 Report Share Posted 3 april 2006 De CD-speler van Hans van Liempd staat er ook tussen. Ook een plaatje om te zien. Opera Consonance http://www.nysound.com/exec/servlet/Catego...ing&category=23 Dat is toch een andere, de mijne is een CD120 zonder toevoeging. In de -10 zit een buisje in de eindtrap. Deze is meestal duurder dan de CD120. Kun je er ook een Europese 230 V 50 Hz versie bestellen. Anders heb je 'n probleem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts