rene1950 Posted 10 januari 2003 Report Share Posted 10 januari 2003 hallo Gisteren ben ik met mijn zoon naar henk in sneek geweest en van af dat we binnenkwamen totdat we om 18.45 weggingen vonden wij het een groot feest.De verwelkoming was zo goed,dat heb ik in geen 20 jaar meer meegemaakt.Het is misschien niet het belangrijkste maar het is wel de slagroom op de koffie als henk en mevr ?? zo gasten verwelkomen. Bram mocht zo vrij als het maar mogelijk is uren cd's en uiteraard gelukkig ook lp's draaien en heeft een superkeuze gedaan.Als ik geen klipschorns had uit 1980 ,dan had ik deze gekocht. Op z'n unico aangesloten klonk het waanzinnig zelfs toen nog maar 1 speaker was aangesloten.Bram is voor altijd denk ik klant van aselektief en terecht!! Henk legt alles uit wat je vraagt en begrijpelijk en dat vind ik een enorme verdienste van hem. Ikzelf ging uiteraard meteen voor de bijl voor een andere platenspeler.De keuze ging tussen de NA INTERSPACE,DE TRANSROTOR LEONARDO en de FAT BOB S. Omdat ik op het forum nog maar heel weinig over de bob gelezen had ging mijn voorkeur naar de bob,niemand heeft hem nog,de test was idioot goed en er kunnen 2 armen op,hij is van 2002 en als op het forum zoveel mensen de loftrompet opsteken over de leonardo dan juist doe ik wat anders,ach ja de mens zit gek in elkaar. Ik ben uitgegaan van henk z'n kennis,maar ik denk zelf dat ze alle 3 erg goed zijn. Ik heb nog wel wat vragen over de bob gesteld aan henk over vooral uiterlijke zaken maar ik verwacht toch dat ik over 5!! weken de eigenaar zal zijn van dikke bob. Uiteraart heb ik de rega vergeleken met het nummer o.a hotel california,nou na 1 nummer wist ik het al.Wat een verschil. Zakelijk kwamen we er ook uit omdat henk gewoon in 1 woord ok is en vertrouwen heeft in mensen. Ik meen ieder woord wat ik zeg en de inhoud is niet geflatteerd. Wat een verademing in 2003 zo in een hifi winkel te worden geholpen. Ik ben voor de rest van mijn leven klant van AS. Oja ik vind het erg leuk om nog 5 weken te moeten wachten,dan ga ik er echt naar uitkijken en dat vind ik leuker dan de bob in 1 dag te hebben. Ik zei gisteren tegen henk : er is niets leuks aan om in 1 keer een paar miljoen te winnen want dan heb je niets meer te wensen. En dat vind ik armoe. Hier moet ik echt voor sparen,maar dat is leuk. afsluitend zeg ik tegen henk : Henk boppe. Link to comment Share on other sites More sharing options...
donderju Posted 10 januari 2003 Report Share Posted 10 januari 2003 Geplaatst door Ome Henk:Gut, ik schaam me dat ik "gewoon" ok Henk heet Slijmerd je voelt je toch niet aangesproken Link to comment Share on other sites More sharing options...
hisat Posted 10 januari 2003 Report Share Posted 10 januari 2003 Nog eventjes en dan AS International. Een tevreden hifiklant. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts