JB-muziek Posted 3 april 2006 Report Share Posted 3 april 2006 IMF / TDL bestaat dit merk nog.... Gr, Jan Link to comment Share on other sites More sharing options...
Seed7 Posted 3 april 2006 Report Share Posted 3 april 2006 IMF / TDL bestaat dit merk nog.... Gr, Jan Neen. de, min of meer, "opvolger" vind je hier: http://www.aos-lautsprecher.de/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 3 april 2006 Report Share Posted 3 april 2006 Helaas niet meer Maar ach, ik ben gelukkig zolang de mijne nog goed klinken IMF TDL Daar staan heftige spiekertjes tussen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
robx Posted 3 april 2006 Report Share Posted 3 april 2006 yes transmissielijn. something left to be desired ...... ik zag een idioot grote zelfbouw TL in een Duits zelfbouwtijdschrift, met de mooiste Visaton 30 cm woofer erin. recht door naar 20 hz. vriendin afschaffen en bouwen maar Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geerdie Posted 4 april 2006 Report Share Posted 4 april 2006 Helaas niet meer Maar ach, ik ben gelukkig zolang de mijne nog goed klinken IMF TDL Daar staan heftige spiekertjes tussen! Die van Ruud staan naast die van mij Stuur je die nog met de Aragons aan Ome Henk? Link to comment Share on other sites More sharing options...
conqubite Posted 4 april 2006 Report Share Posted 4 april 2006 De Ushers dus naar de zolderkamer verbannen Een stel Ushers uit de dancer serie voor op de zolderkamer. Toppunt van patsen. Ome Henk de uberpatser..... Je snapt het al Henk, pure jaloezie...... Conqubite Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebastiaan de vries Posted 4 april 2006 Report Share Posted 4 april 2006 Beste, Eigenlijk op transmissielijnen hoort Bryston.... Dat gaat ongekend in het laag. Zie ook altijd de PMC/Bryston combi's Groeten, Bas Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 4 april 2006 Report Share Posted 4 april 2006 De Ushers dus naar de zolderkamer verbannen Een stel Ushers uit de dancer serie voor op de zolderkamer. Zolder Ben je mal Gegadigden kunnen zich melden Geef maar aan mij dan Link to comment Share on other sites More sharing options...
rli Posted 4 april 2006 Report Share Posted 4 april 2006 aparte draaitafel op site IMF! Robin Link to comment Share on other sites More sharing options...
charisma Posted 9 april 2006 Report Share Posted 9 april 2006 Ik zag dat er nog tdl verkocht wordt bij richer sound in engeland,maar lees ook dingen dat het niet meer is wat het was. Studio 10 heten ze,lijkt ook niet meer op het design van weleer. Er zijn ook reviews van te vinden,die erg te spreken zijn over de speaker,maar op ook een forum gelezen waar wordt afgeraden ze aan te schaffen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts