buizenbart Posted 7 april 2006 Report Share Posted 7 april 2006 @Buizenbart, het is echt wel vaker dan 1 keer. Hubertinus J Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Hubertinus Posted 7 april 2006 Report Share Posted 7 april 2006 @Lestat, ik hoef je niet te kennen. Ik ga af op datgene wat jij op dit forum schrijft. Daar reageer ik op. Meer niet. Hubertinus Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lestat Posted 7 april 2006 Report Share Posted 7 april 2006 Mooi! Hou er dan ook een beetje rekening mee dat er een persoon achter de reacties zit? Ik zit hear gewoon om te leren en voor de lol, hoor! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebastiaan de vries Posted 7 april 2006 Report Share Posted 7 april 2006 Zoals prins Charles graag het slipje van Camilla wilde zijn, of was het de tampon zo 2 seconde daar aandenkend krijg ik spontaan last van claustrofobie Groeten, Bas Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 7 april 2006 Report Share Posted 7 april 2006 Zoals prins Charles graag het slipje van Camilla wilde zijn, of was het de tampon zo 2 seconde daar aandenkend krijg ik spontaan last van claustrofobie Groeten, Bas Als ik daar langer dan een halve seconde aan denk kots ik al mijn ingewanden naar buiten Link to comment Share on other sites More sharing options...
cgm Posted 7 april 2006 Report Share Posted 7 april 2006 ik vind het wel opwindend.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 7 april 2006 Report Share Posted 7 april 2006 ik vind het wel opwindend.. You sick pervert Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Hubertinus Posted 7 april 2006 Report Share Posted 7 april 2006 @Lestat, ik heb ook getwijfeld om het te plaatsen. Hubertinus Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lestat Posted 7 april 2006 Report Share Posted 7 april 2006 Laten we er dan over ophouden, en het hear gezellig houden svp! Ook ik zal dan wat minder mijn passie voor mijn platenspeler "ventileren", ik heb nooit mijn enthousiasme commerci Link to comment Share on other sites More sharing options...
ravon Posted 7 april 2006 Report Share Posted 7 april 2006 Zoals prins Charles graag het slipje van Camilla wilde zijn, of was het de tampon zo 2 seconde daar aandenkend krijg ik spontaan last van claustrofobie Groeten, Bas Z Link to comment Share on other sites More sharing options...
cgm Posted 7 april 2006 Report Share Posted 7 april 2006 ik vind het wel opwindend.. You sick pervert Er worden hier wel vreemdere dingen gezegd.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Hubertinus Posted 7 april 2006 Report Share Posted 7 april 2006 @Lestat Ik heb het bericht "bewerkt". Hubertinus Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 7 april 2006 Author Report Share Posted 7 april 2006 Ik zoek eigenlijk nog 'n mooie lichtgewicht platenklem.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frank K. Posted 7 april 2006 Report Share Posted 7 april 2006 Ik zoek eigenlijk nog 'n mooie lichtgewicht platenklem.... Een mooie Clearaudio Twister misschien? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tubejack Posted 7 april 2006 Report Share Posted 7 april 2006 FF terug naar het Topic Hobby MOET geld kosten...., Tenminste.... daar lijkt het op...;-( Nee MOET zeker niet, hoe kom je erbij????? Dat is net zo iets als mannen met een klein pikkie die in een grote sportauto rijden. Groet, Jack Om je een idee te geven ik ben heel gelukkig met een tuner die ik onder het stof en andere viezigheid voor 5 eurootjes kocht en met 60 euri aan onderdelen omgebouwd heb tot dreammachine. Hij of moet ik zeggen zij? klinkt zo goed, dat er m.i. geen beter klinkende tuner bestaat. Over features kun je natuurlijk twisten.....En zo is het eigenlijk ook met de rest van mijn installatie, meer investeren heeft niet eens zin.... Wat muziek betreft, ben ik erg gelukkig. Link to comment Share on other sites More sharing options...
cgm Posted 7 april 2006 Report Share Posted 7 april 2006 Wat mij betreft heeft investeren momenteel geen zin meer, heb zelfs een downgrade uitgevoerd (in de ogen van velen). Iedere keer weer denk je iets fantastisch te hebben, tot je weer gaat twijfelen. Dat zit bij mij in ieder geval in het hoofd. Ik heb me voorgenomen gewoon te gaan genieten van muziek, en vind het verder best zo (hoop ik vol te houden).. Link to comment Share on other sites More sharing options...
cgm Posted 7 april 2006 Report Share Posted 7 april 2006 Ik heb zelfs een downgrade uitgevoerd (in de ogen van velen). Tja dat verhaal met die AR LS2 Inderdaad, en ik ben er voor mijn gehoor nog mee op vooruit gegaan ook. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ravon Posted 7 april 2006 Report Share Posted 7 april 2006 Ik heb mezelf een hoop geld bespaard door voorlopig tevreden te zijn met mijn zelfgebouwde luidsprekers en klasse D versterker. Link to comment Share on other sites More sharing options...
cgm Posted 7 april 2006 Report Share Posted 7 april 2006 Ik heb mezelf een hoop geld bespaard door voorlopig tevreden te zijn met mijn zelfgebouwde luidsprekers en klasse D versterker. Ja precies, tevreden zijn, dat bedoel ik ook wel. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lestat Posted 7 april 2006 Report Share Posted 7 april 2006 Ach, er moet altijd wat te dromen overblijven, perfect bestaat immers niet! Het hebben van de zaak, is het einde van 't vermaak! Link to comment Share on other sites More sharing options...
cgm Posted 7 april 2006 Report Share Posted 7 april 2006 Ach, er moet altijd wat te dromen overblijven, perfect bestaat immers niet! Het hebben van de zaak, is het einde van 't vermaak! Nee joh, dan kun je je eindelijk gaan concentreren op de muziek! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tubejack Posted 7 april 2006 Report Share Posted 7 april 2006 Ach, er moet altijd wat te dromen overblijven, perfect bestaat immers niet! Het hebben van de zaak, is het einde van 't vermaak! Met beide stellingen niet eens, veel om mij heen is voor mij perfect. Einde van vermaak? neehoor het geeft rust en het is genieten geblazen zonder dat je ooit zorgen maakt of merk XYZ beter is.... Tja als je apparatenliefhebber bent, dan is het moeilijk om ergens van te genieten. Veel sterkte, Jack P.s. mooie collectie muziek! Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 7 april 2006 Report Share Posted 7 april 2006 Iedere keer weer denk je iets fantastisch te hebben, tot je weer gaat twijfelen. Dat zit bij mij in ieder geval in het hoofd. Daar heb ik godzijdank geen last van. Ik ben heel blij met hoe het klinkt, en voor de rest doe ik wat kleine doe-het-zelf upgrades. Pas als er iets kapot zou gaan zou ik het vervangen. Soms vraag ik me wel eens af "Ik d Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tubejack Posted 7 april 2006 Report Share Posted 7 april 2006 merk XYZ beter is.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
robx Posted 7 april 2006 Report Share Posted 7 april 2006 hm nou soms mag het een beetje geld kosten. net weer vier condensatortjes in mijn tuner gezet. van die rode non-polaire dingetjes. nu ga ik weer snel luisteren, j Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts