piet van soest Posted 7 april 2006 Report Share Posted 7 april 2006 hm nou soms mag het een beetje geld kosten. net weer vier condensatortjes in mijn tuner gezet. van die rode non-polaire dingetjes. nu ga ik weer snel luisteren, j Link to comment Share on other sites More sharing options...
cgm Posted 8 april 2006 Report Share Posted 8 april 2006 hm nou soms mag het een beetje geld kosten. net weer vier condensatortjes in mijn tuner gezet. van die rode non-polaire dingetjes. nu ga ik weer snel luisteren, j Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lestat Posted 8 april 2006 Report Share Posted 8 april 2006 Neurotisch hoeft ook niet, maar de technische ontwikkelingen gaan gewoon verder! Link to comment Share on other sites More sharing options...
cgm Posted 8 april 2006 Report Share Posted 8 april 2006 Neurotisch hoeft ook niet, maar de technische ontwikkelingen gaan gewoon verder! Dat wel, maar levert dat ook gelijk zoveel winst op? Daar merk ik zelf niet zo veel van. Je wordt soms ook lekker gemaakt door een nieuw model op basis van een mooi verhaal. Link to comment Share on other sites More sharing options...
robx Posted 8 april 2006 Report Share Posted 8 april 2006 ja dat levert zoveel verschil op. dit verschil (Elna Silmic II of BG-N) gaat niet over nuances. kijk als iets maar een klein verschil geeft (voor mij) zeg ik het ook. zoals plastic van condensatoren afpeuteren (andere horen dat wel). of als iets slecht uitvalt (een Revox B760). het verschil van de BG-N in de tuner is enorm positief. simpel. groet Link to comment Share on other sites More sharing options...
cgm Posted 8 april 2006 Report Share Posted 8 april 2006 ja dat levert zoveel verschil op. dit verschil (Elna Silmic II of BG-N) gaat niet over nuances. kijk als iets maar een klein verschil geeft (voor mij) zeg ik het ook. zoals plastic van condensatoren afpeuteren (andere horen dat wel). of als iets slecht uitvalt (een Revox B760). het verschil van de BG-N in de tuner is enorm positief. simpel. groet Prima als jij zoveel verschil hoort, ik niet, vandaar dat ik niet meer zoveel knutsel. Ik reageerde trouwens op technologische ontwikkelingen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 8 april 2006 Report Share Posted 8 april 2006 Ik denk dat we eerlijk moeten zijn, naast muziekliefhebbers vinden de meeste het Hear natuurlijk ook leuk om met apparatuur bezig te zijn. Daar is ook niks mis mee. De vraag is natuurlijk wat je aan je installatie zou doen als je op 10 april de 15 miljoen euro wint. Ik ben heel erg tevreden met mijn installatie zoals ik boven al zei. Ik heb plannen die ik zonder dat geld ook wel uitvoer. Wat ik wel extra zou doen is een extra armeinde bij mijn Graham (die is verwisselbaar). Ik zou dan mijn Benz Wood inruilen voor een Benz LP of Jan Allaerts en die op de ene armeinde zetten en op de andere armeinde een hele mooie MM. Lijkt me wel leuk om af en toe van arm te kunnen wisselen. Daarnaast zou ik nog een mooie luisterkamer kopen en iets leuks voor dit forum regelen. Een leuke particuliere show. Ik koop er vandaag nog een lot bij. Carl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members Arden Posted 8 april 2006 Members Report Share Posted 8 april 2006 Ik denk dat we eerlijk moeten zijn, naast muziekliefhebbers vinden de meeste het Hear natuurlijk ook leuk om met apparatuur bezig te zijn. Daar is ook niks mis mee. De vraag is natuurlijk wat je aan je installatie zou doen als je op 10 april de 15 miljoen euro wint. Ja, als je het zo stelt, dan wordt het natuurlijk een ander verhaal. Niet dat ik echt veel zou veranderen, het wordt dan alleen wel een soort overtreffende trap. Iets in de trant van Tannoy Kingdom 18, Jungson 200 watt mono's, en een hele dikke VPI met een mooie JA F1 schat ik zo. De Lukaschek zou echter wel blijven. Een flinke woonboerderij met aparte luisterruimte geheel ingericht op analoog zal dan ook niet meer zo'n probleem zijn denk ik. Kan de oude set mooi in de woonkamer spelen. Die blijft voor mij toch wel zo mooi, dat ik hem echt niet weg zou doen. Maar... als je dan in Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lestat Posted 8 april 2006 Report Share Posted 8 april 2006 Tsja, dromen.... ( heb toch maar twee lootjes gekocht!! ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
robx Posted 8 april 2006 Report Share Posted 8 april 2006 ehhh ik zou n Link to comment Share on other sites More sharing options...
cgm Posted 8 april 2006 Report Share Posted 8 april 2006 Met zoveel geld zou ik eerder gaan genieten van een mp3-speler op mijn zeiljacht.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 8 april 2006 Report Share Posted 8 april 2006 Hai CQM, 15 miljoen is echt veel geld. Ik weet niet wat voor een zeiljacht jij zoekt maar voor twee ton kan je er een kopen wat volledig zeewaardig is. Ik heb een Fox waar je mooi mee door Friesland kan zeilen en ik denk dat ik het daarbij zou laten. Ik zou wel wat zeillessen nemen in Griekenland. Carl PS Lestat jij regelt toch ook een luistershow voor Hear als je die 15 miljoen pakt, laten we dat eens afspreken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
cgm Posted 8 april 2006 Report Share Posted 8 april 2006 Hai CQM, 15 miljoen is echt veel geld. Ik weet niet wat voor een zeiljacht jij zoekt maar voor twee ton kan je er een kopen wat volledig zeewaardig is. Ja dat weet ik wel , het ging ook meer om het idee. Als ik zo rijk was zou ik me wat meer met andere zaken bezighouden dan audio, en zoals jij dus ook wel weet is er op het moment dat je zeilt weinig behoefte aan muziek, zeker niet vanuit die motorjachten die je met Bauer op 10 passeren in Friesland's wateren in de zomer.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 8 april 2006 Report Share Posted 8 april 2006 vanuit die motorjachten die je met Bauer op 10 passeren in Friesland's wateren in de zomer.. "#Ga je even opzij, shalali shalala, maak wat plaats voor me vrij#" Link to comment Share on other sites More sharing options...
ravon Posted 8 april 2006 Report Share Posted 8 april 2006 De vraag is natuurlijk wat je aan je installatie zou doen als je op 10 april de 15 miljoen euro wint. Leuk idee. Ik zou mijn luidsprekers perfect afwerken, mijn versterker in een gezoet RVS doosje bouwen, het hele zaakje verhuizen naar een vrijstaand adres, daar nog v Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 8 april 2006 Report Share Posted 8 april 2006 Als ik die 15 miljoen zou winnen (dat gebeurt niet, want ik ga geen loten kopen), zou ik een leuk appartementje in de binnenstad kopen. En een leuk autootje... Dan eerst maar een afstuderen en werk zien te vinden (want ik denk niet dat ik de rest van m'n leven zonder werk zou willen)... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 8 april 2006 Author Report Share Posted 8 april 2006 Kennelijk is geld (of meer het ontbreken ervan), toch drijfveer om het goed genoeg te vinden. Kennissen van mij hebben in 2000 de eindejaars postcodeloterij gewonnen (fl 7.000.000,-). Ze hebben een B&O set gekocht. ( Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 8 april 2006 Report Share Posted 8 april 2006 Verstandige mensen die vrienden van je Hans op die B&O set na dan. Had je ze niet iets beter kunnen adviseren. Ik heb er voor alle zekerheid een lootje bijgekocht. Die Lestat moet niet meer kans hebben dan ik. Hij is nu al te gierig voor een particuliere Luistershow. Carl PS ik koop een Tivoli voor op de boot erbij. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 8 april 2006 Report Share Posted 8 april 2006 Ik heb er voor alle zekerheid een lootje bijgekocht. Welke zekerheid? Waarom doen mensen eigenlijk uberhaupt mee aan dit soort loterijen? De kans dat je ook maar iets wint, is al bijna nul, laat staan dat je de hoofdprijs wint... Link to comment Share on other sites More sharing options...
ravon Posted 8 april 2006 Report Share Posted 8 april 2006 Kennelijk is geld (of meer het ontbreken ervan), toch drijfveer om het goed genoeg te vinden. Oh, wat ben ik het daar mee oneens. Het gaat er toch vaak niet om of je je iets KUNT veroorloven maar toch vooral of je je iets WILT veroorloven? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 8 april 2006 Report Share Posted 8 april 2006 Waarom doen mensen eigenlijk uberhaupt mee aan dit soort loterijen? Ik doe eraan mee, omdat ik vaak niet thuis ben wanneer er weer eens een "collecte-waar-ik-me-in-kan-vinden-aktie" wordt gehouden. 'T is natuurlijk niet leuk voor al die (goedbedoelende) collectanten die teleurgesteld worden, maar dat is dan jammer... Zo'n instantie waar jij geld aan zou willen geven, heeft waarschijnlijk ook wel een bankrekening... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 8 april 2006 Report Share Posted 8 april 2006 Zo'n instantie waar jij geld aan zou willen geven, heeft waarschijnlijk ook wel een bankrekening... Gemak dient de mens, want dit kan (en gaat automatisch) in 1 keer Een beetje bank heeft internetbankieren. En daarbij kun je ook automatisch geld overmaken, elke 'periode'. Waarbij je zelf bepaald hoe lang zo'n periode duurt... Geef nou maar toe, je wilt gewoon geld winnen... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 8 april 2006 Report Share Posted 8 april 2006 Geef nou maar toe, je wilt gewoon geld winnen... Nee Henrie, daarvoor vergeet ik te vaak dat ik 'mee doe' 'T is eerder mijn geweten dat ik hiermee wil 'geruststellen'... Dat kan dus ook met internetbankieren... Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 8 april 2006 Report Share Posted 8 april 2006 Daarbij heb je ook het fijne gevoel dat je grote pot steeds weer voor een ander hebt gespekt, zonder jou en al die andere gokkers stelde de prijzenpot niets voor Gelukkig kan je ook de directieleden van van zo'n loterij flink spekken, want ze zullen hun topsalaris wel verdiend hebben met hun enorme inzet voor het goede doel Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 8 april 2006 Report Share Posted 8 april 2006 Rare conclusies trek jij Henk, beperk je liever tot de loterijen, want daar gaat het nu toch over Ik ben echt wel eens thuis als er collectanten aanbellen, echter geef ik wel selectief. Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts