Jump to content

itunes bestanden converteren

tortor
 Share

Recommended Posts

Ik koop wel eens cd's via Itunes en zou de muziekbestanden graag met bijvoorbeeld met windows media player willen afspelen, maar de bestandsoort is niet gelijk.

Kent iemand een gratis te downloaden converter die Itunes bestanden leesbaar kan maken voor de windows media player.

Via google heb ik er een paar geprobeerd, maar er werkte er geen een van.

Media Monkey zou er mee overweg moeten kunnen via een Plugin.

Ik gebruik dit programma al heel lang om mijn originele audio-CD's over te zetten naar mijn MPIO MP3-speler, die speler vervolgens te beheren en mijn muzieklibrary op de PC in de hand te houden.

Heb echter zelf geen ervaring met die AAC-plugin

real player en itunes zijn beiden gratis en spelen die mp4 wel af, als het alleen om afspelen gaat ?

:o

Naar dat Media Monkey zal ik eens kijken vanavond CableTalk.

Jitze, dat weet ik, maar ik wil graag 1 goede player voor al m'n cd's en nummers. Liefst dus windows media player of winamp. Daarom wil ik graag converteren.

Naar dat Media Monkey zal ik eens kijken vanavond CableTalk.

Jitze, dat weet ik, maar ik wil graag 1 goede player voor al m'n cd's en nummers. Liefst dus windows media player of winamp. Daarom wil ik graag converteren.

Plugins voor Winamp :rolleyes:;)

Bingo Sodeluu! er is een plug-in voor winamp waarmee je Itunes bestanden kunt beluisteren in winamp. Hij heet "Itunes database importer" en ik vond hem op intenet.

Ik heb hem geinstaleerd en het werk perfect.

Bedankt voor het meedenken iedereen.

Zie mijn voorgaande posting Richard Kruizinga.

Trouwens, Kruizinga, Kruizinga ..... toch niet de Kruizinga die veel uitstekende input verzorgt voor de "voor nop" softwarerubriek van het periodiek Computeridee?

Zoniet, vergeet deze vraag dan gewoon.