Jamai_lover222 Posted 6 april 2006 Report Share Posted 6 april 2006 (edited) Beste mensen, Welke alles in Edited 6 april 2006 by Jamai_lover222 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jamai_lover222 Posted 6 april 2006 Author Report Share Posted 6 april 2006 De T+A k-series Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alco Posted 6 april 2006 Report Share Posted 6 april 2006 Qua uiterlijk vind ik de Naim en de Linn 't mooist. (met name de Linn, vanwege 't strakke, sobere uiterlijk) De Arcam Solo vind ik 'n erg lelijk apparaat. Klankmatig ken ik alleen de Linn Classik. (thuis 'n keertje mogen beluisteren) Niet slecht, maar ben er niet kapot van. Link to comment Share on other sites More sharing options...
CableTalk Posted 6 april 2006 Report Share Posted 6 april 2006 De NAD L53 is technisch nogal slecht, met name het DVD-gedeelte: veel problemen met het loopwerk. Klankmatig is het wel redelijk. De Arcam en Linn vind ik klankmatig ook niet bijzonder, de Naim ken ik niet. @Alco: dat nu juist jij een keuze op grond van het uiterlijk maakt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jamai_lover222 Posted 6 april 2006 Author Report Share Posted 6 april 2006 Ok bedankt. Het is ook de bedoeling dat er nieuwe modellen aan mijn lijstje toegevoegd worden. Ik wil graag weten wat er op de markt is. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 6 april 2006 Report Share Posted 6 april 2006 Een onderdeel kapot.... alles kapot.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
sultankat Posted 6 april 2006 Report Share Posted 6 april 2006 Wat zullen die fabrikanten van interlinks balen....... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jamai_lover222 Posted 6 april 2006 Author Report Share Posted 6 april 2006 Een onderdeel kapot.... alles kapot.... 6 apparaten, 6 keer verdienen... En reparatie is natuurlijk ook nog een mogelijkheid. Bovendien ben ik nog nooit teleurgesteld in de bouwkwaliteit van apparatuur. Wel in de geluidskwaliteit. Daarom ben ik ook zo benieuwd of je nog meer alles in Link to comment Share on other sites More sharing options...
gruiter Posted 6 april 2006 Report Share Posted 6 april 2006 De Audio Analogue Enigma is ook een hele mooie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
dre73 Posted 6 april 2006 Report Share Posted 6 april 2006 primare heeft er ook een is alleen een klasse d . http://www.primare.net/00002/00192/00193/00194/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
ijsengel Posted 6 april 2006 Report Share Posted 6 april 2006 Primare levert ook een fraaie alles in Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jamai_lover222 Posted 6 april 2006 Author Report Share Posted 6 april 2006 Dat zijn al twee apparaten die ik niet kende en die best veelbelovend zijn. Dank daarvoor.. Nog meer? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 6 april 2006 Report Share Posted 6 april 2006 Met dit ding heb je er ook nog 'n beamer bij... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 6 april 2006 Report Share Posted 6 april 2006 En van dit soort heb je er wel duizend.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alco Posted 6 april 2006 Report Share Posted 6 april 2006 @Alco: dat nu juist jij een keuze op grond van het uiterlijk maakt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jamai_lover222 Posted 6 april 2006 Author Report Share Posted 6 april 2006 En van dit soort heb je er wel duizend.... Sorry Hans, maar ik vind je post totaal misplaats. Jammer want uit de andere reacties blijkt dat er best leuke dingen te koop zijn. Link to comment Share on other sites More sharing options...
niels007 Posted 6 april 2006 Report Share Posted 6 april 2006 Het is een typisch geval van audiofiele vooroordelen dat een alles in 1 apparaat niet kan tippen aan losse onderdelen.. Feitelijk is daar natuurlijk niet echt een reden voor! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 6 april 2006 Report Share Posted 6 april 2006 NAD L53 TK http://www.audioxpress.com/reviews/media/hansen2596.pdf Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 6 april 2006 Report Share Posted 6 april 2006 AVM in midiformaat AVM in breed formaat AVM in poweruitvoering Plaatjes zijn klikbaar (de plaatjes op de site ook. Dan krijg je een grote foto van het apparaat) Link to comment Share on other sites More sharing options...
BellaVista Posted 6 april 2006 Report Share Posted 6 april 2006 't Kan ook in haai-end, zoals deze Linn. Jammer van de prijs, want de waf is extreem hoog... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 6 april 2006 Report Share Posted 6 april 2006 Het is een typisch geval van audiofiele vooroordelen dat een alles in 1 apparaat niet kan tippen aan losse onderdelen.. Feitelijk is daar natuurlijk niet echt een reden voor! Enig probleem is dat wanneer zo'n apparaat wat w Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 6 april 2006 Report Share Posted 6 april 2006 Het is een typisch geval van audiofiele vooroordelen dat een alles in 1 apparaat niet kan tippen aan losse onderdelen.. Feitelijk is daar natuurlijk niet echt een reden voor! Enig probleem is dat wanneer zo'n apparaat wat w Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 6 april 2006 Report Share Posted 6 april 2006 Het is een typisch geval van audiofiele vooroordelen dat een alles in 1 apparaat niet kan tippen aan losse onderdelen.. Feitelijk is daar natuurlijk niet echt een reden voor! Enig probleem is dat wanneer zo'n apparaat wat w Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 6 april 2006 Report Share Posted 6 april 2006 Het is een typisch geval van audiofiele vooroordelen dat een alles in 1 apparaat niet kan tippen aan losse onderdelen.. Feitelijk is daar natuurlijk niet echt een reden voor! Enig probleem is dat wanneer zo'n apparaat wat w Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 6 april 2006 Report Share Posted 6 april 2006 In combinatie met hun actieve speakers zou je ook nog de Meridian 808i kunnen noemen http://www.hifi.nl/recensies.php?id=2555 Prijzig bakkie Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts