Guest Rein! Posted 4 juni 2007 Report Share Posted 4 juni 2007 Er staan wel heel erg interessante apparaten in dit topic. Zijn er in het afgelopen jaar nog interessante ontwikkelingen geweest? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lestat Posted 5 juni 2007 Report Share Posted 5 juni 2007 Meridian komt met een mooie: de R95 Arcam levert binnenkort een nieuwe solo met dvd. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Rein! Posted 5 juni 2007 Report Share Posted 5 juni 2007 Het mooiste is alles in Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Rein! Posted 6 juni 2007 Report Share Posted 6 juni 2007 Dit laatste is blijkbaar te veel gevraagd... Verder nog iets gebeurt op dit gebied afgelopen jaar? Link to comment Share on other sites More sharing options...
The_Ark Posted 8 juni 2007 Report Share Posted 8 juni 2007 Zelf ben ik (na een test in HVT) gecharmeerd geraakt van een Kenwood alles-in-een. Zonder de meegeleverde speakers dan. Er zit een digitale vv in, en daarbij een room-equaliser voor het laag. Hij regelt dus eenmalig het laag in je kamer in! Voor velen een oplossing. De Kenwood K-701. [Klik op het plaatje voor vergroting.] Meer info: http://www.kenwood.nl/products/home/system...omponent/K-701/ In welke mate dit echt audiofiel is weet ik niet, de HVT was positief, maar dat zegt niet veel. Je zou hem zelf in huis moeten kunnen uitproberen. Wel een enorm hoge WAF-factor. Er zit zelfs een phono-versterkertrap in. Link to comment Share on other sites More sharing options...
joopie Posted 8 juni 2007 Report Share Posted 8 juni 2007 ik speel met een marantz 401 alles in Link to comment Share on other sites More sharing options...
KOH Posted 10 juni 2007 Report Share Posted 10 juni 2007 Er staan wel heel erg interessante apparaten in dit topic. Zijn er in het afgelopen jaar nog interessante ontwikkelingen geweest? Dat de topicstarter de cyberdood is gestorven!!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
VANZOMERENG Posted 17 juni 2007 Report Share Posted 17 juni 2007 Alles in 1 Kwam deze tegen circa 1900 euro http://www.eastwestaudioshop.nl/index.php?...&subcat=186 Ik meen dat een alles in 1 best voor velen een zeer goede oplossing is en er apparaten bestaan welke goede prestaties leveren Mogelijke voordelen "Alles in 1" - ruimtebesparing - design - geen gezanik met matchen/afstemmen - uitsparen v/e audiorack - uitsparen van allerlei interlinks Als het geld wat mogelijk wordt uitgespaard in de luidsprekers wordt gestopt kan dit m.i.z nog tot extra resultaten leiden Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts