Jump to content

Te koop gevraag

paul demo
 Share

Recommended Posts

Aangezien ik nu de MC luidsprekers heb staan met een rendement van 93 db wordt het tijd voor een buizeneindversterker. Mijn T&A eindversterker A 3000 staat inmiddels te koop. Ik wil ca. 2 x 30 watt , gebalanceerd en liefst klasse A ca. 2x30 watt. Wat is voor mij de keuze?"??????????? :blink:

30 Watt met 93 dB speakers? Ga je houseparties organiseren?

Tenzij je in een kasteel woont zou ik eerder voor iets moois single ended gaan, een versterker met een 300B ofzo moet het mooi doen op jouw speakers B)

Ik wil gewoon wat reserve hebben voor de toekomst, who knows???? B)

Je wilt toch nu van een mooi geluid genieten.

een single endend met de 300B is je kans.

Kijk eens op de site van Sander Mijnster; WWW.geocities.com/mijnster62/mypage.html

Succes met je orientatie

Hansko

30 Watt met 93 dB speakers? Ga je houseparties organiseren?

Tenzij je in een kasteel woont zou ik eerder voor iets moois single ended gaan, een versterker met een 300B ofzo moet het mooi doen op jouw speakers B)

Ik wil gewoon wat reserve hebben voor de toekomst, who knows???? B)

Als je nu al denkt aan wisselen van speakers, dan zou dat ook wel kunnen gelden voor de rest, oftewel, koop gewoon op je huidige situatie.

Hallo Paul,

Ik sluit me aan bij Hans. Ik speel sinds een tijdje met Le Parnasse van Tube Elysium op luidsprekers van 98 dBB en het klinkt heel bijzonder. De bakken geven 24 Watt en dat is voor mij genoeg. De Parnasse is wat aan de prijs maar de Elysee is een stuk goedkoper.

VBeel plezier met je zoektocht!

Jos

Ha, die Paul!

Ik moet je zeggen dat ik erg gecharmeerd was van Ayon, een tijdje geleden. Die stonden weliswaar op Ayon speakers, maar ik heb er toch echt van genoten!

De Parnasse heb ik nog nooit gehoord. iemand een plaatje?

Succes,

Greetz,

Lestat

Ik wil ca. 2 x 30 watt , gebalanceerd en liefst klasse A ca. 2x30 watt. Wat is voor mij de keuze?"??????????? :blink:

Wel eens aan OTL's gedacht? Graaf, Einstein, Atma-Sphere, Transcendent Sound, ...

Ik weet niet wat het beoogde budget is, maar wordt dat niet een beetje duur? Die bakken van Tube Elysium worden met de hand gemaakt, de allerbeste onderdelen, en zijn toch heel leuk geprijsd!

Ik wil ca. 2 x 30 watt , gebalanceerd en liefst klasse A ca. 2x30 watt. Wat is voor mij de keuze?"??????????? :blink:

Wel eens aan OTL's gedacht? Graaf, Einstein, Atma-Sphere, Transcendent Sound, ...

Ik weet niet wat het beoogde budget is, maar wordt dat niet een beetje duur? Die bakken van Tube Elysium worden met de hand gemaakt, de allerbeste onderdelen, en zijn toch heel leuk geprijsd!

Een setje Parnasse b.v. zit in de zelfde range als een Graaf GM20 ~ E 5000.- Erg vergelijkbaar dus.

Qua budget, dat zal ca. 2500-3000 zijn. Ik ga eerst de tweedehandsmarkt een even verkennen en uiteraard moet ik mijn eindversterker (T+A A3000) ook nog verkopen.

Jullie horen het wel.

Guest tubejack
klasse A ca. 2x30 watt. Wat is voor mij de keuze?"??????????? :blink:

Er staat momenteel op MP een PP versterker met 2a3 triode's

Ziet er leuk uit en heel wat beter dan zo'n suffe EL34 versterker hoe mooi hij er ook

uitziet! Je kan je m.i. geen buil aan vallen... gewoon 200 ...300 euri bieden.

Groet,

Jack

P.s. ik speel met 2x6.75 watt met 90db speakers = genoeg voor een heftige burenruzie

Ik zou een SE (300 of anders) alleen kiezen, als ik hele versterker vriendelijke speakers had, dus niet alleen een hoog rendement,maar ook een mooi vlak impedantie verloop, dat nergens onder de 5 a 6 ohm duikt.

Aangezien ik nu de MC luidsprekers heb staan met een rendement van 93 db wordt het tijd voor een buizeneindversterker. Mijn T&A eindversterker A 3000 staat inmiddels te koop. Ik wil ca. 2 x 30 watt , gebalanceerd en liefst klasse A ca. 2x30 watt. Wat is voor mij de keuze?"??????????? :blink:

Dynavox vr70e tekoop in duitsland.

pp ultra linear schakeling el34 4x ecf82(6f2) 2x te koop voor

Qua keuze ben ik er nog niet uit, heb inmiddels wel de A3000 verkocht, misschien dat ik toch maar eens wat audiowinkels in China binnenloop.

Heb in ieder geval besloten om voorlopig de voorversterker te behouden, al is het maar vanwege de phonopre.