erik klijnsmit Posted 8 april 2006 Author Report Share Posted 8 april 2006 beste Bas, heb je al een naam? ik weet een leuke meisjesnaam: Joseba (Johann Sebastiaan Bach) dan is ze vernoemd naar haar vader en naar de grootmeester en als het een jongen is dan kijk je maar. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 8 april 2006 Report Share Posted 8 april 2006 Gefeliciteerd Sebastiaan! Ik had natuurlijk niet door dat ik met m'n wat chagrijnige opmerking over kinderen dicht bij de realiteit zat... Ps. het lijkt me heel moeilijk om nu in jouw schoenen te staan. Want je bent zo ongeveer van mijn leeftijd en ik zou echt geen kinderen willen op dit moment (if ever...). Maar hopelijk wordt je er gelukkig mee Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebastiaan de vries Posted 8 april 2006 Report Share Posted 8 april 2006 Gefeliciteerd Sebastiaan! Ik had natuurlijk niet door dat ik met m'n wat chagrijnige opmerking over kinderen dicht bij de realiteit zat... Ps. het lijkt me heel moeilijk om nu in jouw schoenen te staan. Want je bent zo ongeveer van mijn leeftijd en ik zou echt geen kinderen willen op dit moment (if ever...). Maar hopelijk wordt je er gelukkig mee Beste Henrie, Zo dacht ik dus ook tot 3 maanden geleden. Todat het je overkomt. En dan kun je 2 dingen, of eigenlijk 3 dingen. Of abortus, maar mijn vriendin ziet dat als moord, en dat respecteer ik. Die optie valt dus af. Dan kun je elke dag gaan zitten balen en vol zitten met negatieve gevoelens, of je accepteerd en probeert er het beste van te maken. En dat laatste doe ik dus maar. Ik vind het ook een leuke gedachte dat als mijn kind straks 20 is dat ik slechts 44 ben, en dus nog een hoop ga meemaken. Het gekke is ik riep mijn hele leven dat ik nooit kinderen wilde, en nu ik er dan toch een krijg verandert dat wel beetje bij beetje. Ik zie nu ook de leuke dingen in.. Groeten, Bas Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 8 april 2006 Report Share Posted 8 april 2006 Ik heb Anouk ontmoet irl in een broodjeszaak in Den Haag in 1997 en vond haar best aardig. Had alleen weinig tijd voor haar, moest naar mijn vriendinnetje. Mood indigo vind ik nog steeds een keigoed nummer, de rest is best aardig (ik vind het altijd wel tof als er wat power in een vrouwenstem zit), Aafje Heynis vind ik ook berengoed. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 8 april 2006 Report Share Posted 8 april 2006 O, ja Bas. Spannende tijden voor jou (lees ik net). Ik zal nooit kinderen krijgen (ben ik nu te oud voor vind ik, ergens wel jammer). Maak er wat moois van!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 8 april 2006 Report Share Posted 8 april 2006 Gefeliciteerd Sebastiaan! Ik had natuurlijk niet door dat ik met m'n wat chagrijnige opmerking over kinderen dicht bij de realiteit zat... Ps. het lijkt me heel moeilijk om nu in jouw schoenen te staan. Want je bent zo ongeveer van mijn leeftijd en ik zou echt geen kinderen willen op dit moment (if ever...). Maar hopelijk wordt je er gelukkig mee Beste Henrie, Zo dacht ik dus ook tot 3 maanden geleden. Todat het je overkomt. En dan kun je 2 dingen, of eigenlijk 3 dingen. Of abortus, maar mijn vriendin ziet dat als moord, en dat respecteer ik. Die optie valt dus af. Dan kun je elke dag gaan zitten balen en vol zitten met negatieve gevoelens, of je accepteerd en probeert er het beste van te maken. En dat laatste doe ik dus maar. Ik vind het ook een leuke gedachte dat als mijn kind straks 20 is dat ik slechts 44 ben, en dus nog een hoop ga meemaken. Het gekke is ik riep mijn hele leven dat ik nooit kinderen wilde, en nu ik er dan toch een krijg verandert dat wel beetje bij beetje. Ik zie nu ook de leuke dingen in.. Groeten, Bas Tja, ik denk dat het bij mij net zo zou gaan hoor. Arbortus zie ik niet per se als iets fouts, maar ik denk dat ik er ook niet snel voor zou kiezen, enkel omdat het misschien niet zo in de planning ligt om een kind te krijgen. Arbortus vind ik meer iets voor 'noodgevallen'... Het beste ervan maken is dan inderdaad de beste optie. En dat zal ook best lukken...toch? Maar toch hoop ik dat ik nog ff geen kinderen ga krijgen. Dat zit er eigenlijk sowieso niet in, aangezien ik geen vriendin heb maar toch... Ik ga de familietraditie maar in ere houden denk ik M'n vader was 35 toen ie z'n eerste zoon kreeg (m'n broer die 2 jaar ouder is dan ik) en 44 toen m'n zusje werd geboren. Als jij zo oud bent, is jouw kind inderdaad al 20! Oh ja, m'n opa was ook al zo 'lekker vroeg' met kinderen (36 geloof ik). Dus ik heb nog ff de tijd Ps. Enige nadeel aan op late leeftijd kinderen krijgen, is dat je als vader dan nog wel eens als opa aangezien wordt. Maar das ook wel weer humor, vooral als je het gezicht ziet van de persoon die je net gezegd hebt dat je de vader bent en niet de opa! Is m'n vader wel eens overkomen. Vooral met m'n zusje... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 8 april 2006 Report Share Posted 8 april 2006 Ik moest naar aanleiding van dit topic (nou ja, waar dit topic inmiddels is beland tenminste) ineens denken aan een stukje van Harrie Jekkers, uit z'n voorstelling 'Met een goudvis naar zee'. Daar zit ook een stukje in over het opvoeden van kinderen. Jekkers begint dan bij de geboorte met: "Zo, ben je daar eindelijk....... gerimpelde kleibint!" En dat dan in het plat-Haags... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Hubertinus Posted 9 april 2006 Report Share Posted 9 april 2006 @ravon, van zo'n "levensbeschrijving" van artiesten moet ik braken. Allemaal onzin, ook al zullen sommige dingen misschien waar zijn. Hubertinus Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members Arden Posted 9 april 2006 Members Report Share Posted 9 april 2006 Nee hoor mijn vriendin is zwanger Nou Bas, dat worden hele korte nachten, een humeurige vrouw, luiers verschonen, jezelf volledig wegcijferen, en toch... de mooiste tijd uit je leven ! Gefeliciteerd joh, geweldig leuk. Het is bij mij ook onverwachts begonnen, en ik heb er nog voor geen moment spijt van gehad. Let maar eens op, als die kleine er straks is, ga je gelijk nadenken over een tweede... Link to comment Share on other sites More sharing options...
piet van soest Posted 9 april 2006 Report Share Posted 9 april 2006 Nee hoor mijn vriendin is zwanger Groeten, Bas Gefeliciteerd Bas en je vriendin ook natuurlijk. Hopelijk gaat alles naar wens. Geniet er samen van. gr piet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
luxmanL81 Posted 9 april 2006 Report Share Posted 9 april 2006 Heb net Link to comment Share on other sites More sharing options...
ravon Posted 9 april 2006 Report Share Posted 9 april 2006 @ravon, van zo'n "levensbeschrijving" van artiesten moet ik braken. Allemaal onzin, ook al zullen sommige dingen misschien waar zijn. Hubertinus Ik moet altijd lachen om maaiveldtypetjes die anderen hun succes niet gunnen. Ik hoop dat je lekker gegeten hebt, dan geniet je twee keer. Ruim je wel even de rommel op? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Hubertinus Posted 9 april 2006 Report Share Posted 9 april 2006 Wie heeft het over succes niet gunnen? Het is gewoon bagger! Dat zij er geld mee verdient zal mij een worst zijn. Het niet doorhebben dat het allemaal marketing gel*l is, dat is erg. Ben je nu werkelijk zo naief? De hele muziek, media en tv/radio industrie is een incestgebeuren. Realiseer je je dat niet, dan heb je geen gevoel! Want dan voel je niet dat je genaait wordt! Hubertinus Link to comment Share on other sites More sharing options...
ravon Posted 9 april 2006 Report Share Posted 9 april 2006 Wie heeft het over succes niet gunnen? Het is gewoon bagger! Dat zij er geld mee verdient zal mij een worst zijn. Het niet doorhebben dat het allemaal marketing gel*l is, dat is erg. Ben je nu werkelijk zo naief? De hele muziek, media en tv/radio industrie is een incestgebeuren. Realiseer je je dat niet, dan heb je geen gevoel! Want dan voel je niet dat je genaait wordt! Hubertinus Man, wat maak je je druk om iets wat je niet goed vindt. Het IS namelijk geen bagger, jij VINDT het bagger. Ik zie niet wat is er mis met een beetje marketing en ik vraag me af wie er hier nu werkelijk naief is. De verschillende zelfbenoemd-elitaire circuits waarbinnen men bezig is met veelal ontoegankelijke "kwaliteitsmuziek" zijn toch ook incestueuze clubjes van gelijkgestemden? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 9 april 2006 Report Share Posted 9 april 2006 Erik, wat heb je weeer aangericht Link to comment Share on other sites More sharing options...
1ennalloor Posted 9 april 2006 Report Share Posted 9 april 2006 komt het jullie bekent voor?? Ik kan niet voor anderen spreken, maar mij komen d/t spelfouten vrij bekend voor... Zingen en geen toonhoogte houden of teksten tikken met onvoldoende taalkennis, wat maakt het uit? Dat zijn zo over het algemeen van die dingetjes die we in de omgang met elkaar gewoon door de vingers zien, nietwaar? Er zijn altijd mensen die zang ondanks dat waarderen en er zijn genoeg mensen die de strekking van een bericht begrijpen ondanks de spelfouten. Gewoon blijven ademhalen. inderdaad 1enaloor (of moet het:'' Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 9 april 2006 Report Share Posted 9 april 2006 Wat een gedoe om nix Sinds wanneer moeten popartiesten (heet dat nog zo?) geschoolde muzikanten zijn? Ik luister met veel plezier naar Neil Young. De man kan niet zingen, maar kan me wel raken. Over smaak moet je niet gaan twisten. Heeft weinig nut. (oja Erik, een duet van jou met Anouk lijkt me wel lachen. Ik denk alleen dat je haar niet bijhoud, kwa stemvolume ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
BellaVista Posted 9 april 2006 Report Share Posted 9 april 2006 Ik vind het ook een leuke gedachte dat als mijn kind straks 20 is dat ik slechts 44 ben, en dus nog een hoop ga meemaken. Prachtig toch, een jonge vader! Gefeliciteerd!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 9 april 2006 Report Share Posted 9 april 2006 Sorry Erik ik draai Anouk niet maar mijn dochters wel. Het klinkt aanstekelijk en daar gaat het toch in de eerste plaats bij muziek om. Met Anouk is niets mis en als ik eens een keer met mijn dochters mee mag zal ik het niet laten. Ik ben ervan overtuigd dat ze live goed is. Dat het niet goed opgenomen is Sebastiaan geloof ik gelijk maar dat is veel (nagenoeg alle) hedendaagse muziek niet. Ik ben benieuwd of je het zelf veel beter zou doen. De hedendaagse technicus kan kennelijk niet van de knoppen afblijven. Overigens van harte. Carl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snarf aka Frans Posted 9 april 2006 Report Share Posted 9 april 2006 @ Snarf maak me niet wakker. Hubertinus Blijf maar lekker dromen...slaap lekker.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
dekkersj Posted 9 april 2006 Report Share Posted 9 april 2006 Nee hoor mijn vriendin is zwanger Gefeliciteerd Bas Dank je wel henk het was niet helemaal gepland.... maargoed ik ga er het beste van maken.[...] Beste Bas, Ik geef je het voordeel van de twijfel, je weet toch dat als je de liefde bedrijft, dat er dan een kans is dat je vader gaat worden. Anyway, gefeliciteerd en veel succes. Groet, Jacco Link to comment Share on other sites More sharing options...
dekkersj Posted 9 april 2006 Report Share Posted 9 april 2006 Dan nog iets over Anouk. Over vals zingen en succes hebben kan ik kort zijn. Dat heeft niks met elkaar te maken. Ik sprak laatst iemand nog over de sacd van Andrea Bocelli en ze hadden de grootste moeite zijn stem correct in de muziek te pitchen, hij zar er kennelijk vaak naast. Wel maakt Anouk iets bij mij los, en daar gaat het toch om in audio...Of zijn we nu ineens roomscher dan den Paus? In het begin meer dan de muziek die ze nu maakt. Ik vind haar lekker eigenwijs en recht voor zijn raap, daar houd ik van. Ik heb nog opnamen op MiniDisc van Pinkpop waar ze optrad, in bijna blote boezem. Omdat ze was natgegooid met iets, dan heb je karakter. Ook in het cafe doet ze het goed. Oke, eerst 12 biertjes achterover knallen om die Bose PA speakers "recht" te trekken, dan nog 4 Westmalle Dubbel's erachteraan om het mp3-effect weg te werken. Groet, Jacco Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 10 april 2006 Report Share Posted 10 april 2006 Oke, eerst 12 biertjes achterover knallen om die Bose PA speakers "recht" te trekken, dan nog 4 Westmalle Dubbel's erachteraan om het mp3-effect weg te werken. Groet, Jacco Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erjee Posted 10 april 2006 Report Share Posted 10 april 2006 Over vals zingen en succes hebben kan ik kort zijn. Dat heeft niks met elkaar te maken. Ik sprak laatst iemand nog over de sacd van Andrea Bocelli en ze hadden de grootste moeite zijn stem correct in de muziek te pitchen, hij zar er kennelijk vaak naast. Oh? Heeft hij daarom zo'n irritant hard randje in z'n stem zitten; Omdat hij digitaal "gepitched" moet worden om met de muziek mee te kunnen komen!?!? En dus allerlei kunstmatige vervorming erbij wordt gemixt/geproduceerd, totdat er van natuurlijkheid niks meer over blijft?!?! Link to comment Share on other sites More sharing options...
s0000884 Posted 10 april 2006 Report Share Posted 10 april 2006 Wie heeft het over succes niet gunnen? Het is gewoon bagger! Dat zij er geld mee verdient zal mij een worst zijn. Het niet doorhebben dat het allemaal marketing gel*l is, dat is erg. Ben je nu werkelijk zo naief? De hele muziek, media en tv/radio industrie is een incestgebeuren. Realiseer je je dat niet, dan heb je geen gevoel! Want dan voel je niet dat je genaaid wordt! Dit zeg ik nu juist van het hele audiofiele importeurs / tijdschriften / hifi.nl wereldje. Laten we wel stellen dat we muzikanten (of je ze goed of slecht vind moet je zelf weten) geen kwade bedoelingen hebben zodanig dat ze slechts geld uit je zak willen kloppen (platenbazen niet meegerekend). Liever een CD met zogenaamd slechte kwaliteit zang maar nog altijd toegevoegde waarde, dan een kabel van 1000 euro met toegevoegde waarde nul. Zo kan ik ook wel beredeneren dat iedereen die iets anders dan dropveters aan zijn set heeft hangen geen gevoel heeft. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts