robx Posted 11 april 2006 Report Share Posted 11 april 2006 manes (kon het niet laten) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manus Posted 11 april 2006 Report Share Posted 11 april 2006 manes (kon het niet laten) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 11 april 2006 Report Share Posted 11 april 2006 manes (kon het niet laten) Manisch ? Zeg schrijvende Anoukjes, het gaat hier toch over vals zingen? Niet over vals schrijven ... ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Scat-Man Posted 11 april 2006 Report Share Posted 11 april 2006 manes (kon het niet laten) Manisch ? Zeg schrijvende Anoukjes, het gaat hier toch over vals zingen? Niet over vals schrijven ... ? Alsof het onderwerp er toe doent. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 11 april 2006 Report Share Posted 11 april 2006 Waar ik het meest van onder de indruk was, was 'de handschoen': een 'dataglove', die verbonden was met een pitch-shifter, waarbij je door de vingers te bewegen -en je hand in de ruimte- het apparaat kon manipuleren. Wat er precies gebeurde weet ik niet, maar er kwamen de meest monsterachtige geluiden uit die pitch-shifter. Die jongen maakt tegenwoordig filmmuziek geloof ik.. Dat was Michel Waisvisz oprichter van STEIM (STudio voor Elektro Instrumentale Muziek) in A'dam. Had weinig met Sonologie te maken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
dekkersj Posted 11 april 2006 Report Share Posted 11 april 2006 [...] (Alleen jammer dat je intellectueel die tweede 'l' niet gunt Ik heb er over mee in mijn maag gezeten. Met dubbele "l" of een enkele "l". Toch maar voor die enkele gekozen. Achteraf dom en onjuist. Maar ik ga het niet stiekum veranderen of "editen". Groet, Jacco Stiekum? De juiste spelling is: stiekem. Gij zijt sjuust! Wat bedoel je trouwens precies met wollig? Ik ga er van uit dat je daarmee verhullend bedoelt. Wat betreft die aanhalingstekens betreft: het zijn Engelse termen. Voor de leesbaarheid schrijf ik ze bij voorkeur zo. Groet, Jacco Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 11 april 2006 Report Share Posted 11 april 2006 Wat betreft die aanhalingstekens betreft: het zijn Engelse termen. Voor de leesbaarheid schrijf ik ze bij voorkeur zo. Groet, Jacco Da's dubbelop Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 11 april 2006 Report Share Posted 11 april 2006 En als je nog eens op wilt zoeken: http://www.nederlandsewoorden.nl/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
dekkersj Posted 11 april 2006 Report Share Posted 11 april 2006 [quote name='SpeedyAndr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 11 april 2006 Report Share Posted 11 april 2006 @PjotrIk zoek mijn woorden meestal op bij De digitale Van Dale. Groet, Jacco Vandaar ... die gratis internet vD versie geeft helaas maar een beperkt aantal woorden. Als het om de juiste spelling gaat is die andere lijst handiger. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manus Posted 11 april 2006 Report Share Posted 11 april 2006 [...] (Alleen jammer dat je intellectueel die tweede 'l' niet gunt Ik heb er over mee in mijn maag gezeten. Met dubbele "l" of een enkele "l". Toch maar voor die enkele gekozen. Achteraf dom en onjuist. Maar ik ga het niet stiekum veranderen of "editen". Groet, Jacco Stiekum? De juiste spelling is: stiekem. Gij zijt sjuust! Wat bedoel je trouwens precies met wollig? Ik ga er van uit dat je daarmee verhullend bedoelt. Wat betreft die aanhalingstekens betreft: het zijn Engelse termen. Voor de leesbaarheid schrijf ik ze bij voorkeur zo. Groet, Jacco Nou, je zet nog wel meer woorden tussen aanhalingstekens, zoals groentje en senior. Maakt ook niet uit, hoor. Waar het mij om ging: als je iemand op de vingers tikt die een paar spelfouten maakt, kun je verwachten dat jouw teksten zorgvuldig worden nagelezen op correcte schrijfwijze. Wie kaatst kan de bal verwachten. Ik vind het wel weer mooi geweest zo. Over tot de orde van de dag maar weer? Anouk en andere valszingers? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Scat-Man Posted 11 april 2006 Report Share Posted 11 april 2006 [quote name='SpeedyAndr Link to comment Share on other sites More sharing options...
1ennalloor Posted 11 april 2006 Report Share Posted 11 april 2006 Kijk mijn website ermaar opnaar, en probeer maar eens een fout te vinden. Ok er zal er heus wel een zijn...maar toch mi nimaal schat ik Wel heel erg off-topic, maar vooruit, een greep (de meeste hier aangegeven "taal"fouten lijken mij overigens eerder simpele tikfouten, slordigheidjes dus): Prijzen en opties zullen we rond augsutus op de site plaatsen. Of kom zelf met ons kennismaken op onze zaak in Hilversum. op? clock jitter klokjitter masterklok klok of clock? No nonsense is onze filosifie, en aan hypes doen we niet mee. Zonder ovedrijven een van de beste DAC's die wij tot nu toe op digitaal gebied hebben gehoord Voor de liefhebbers van dit kolossale weergeversysteem hebben wij een aantal zeer interessante modificaties voor de laag servo controler. controller Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 11 april 2006 Report Share Posted 11 april 2006 Doe mij maar Cristina Scabbia van Lacuna Coil (H Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebastiaan de vries Posted 11 april 2006 Report Share Posted 11 april 2006 Kijk mijn website ermaar opnaar, en probeer maar eens een fout te vinden. Ok er zal er heus wel een zijn...maar toch mi nimaal schat ik Wel heel erg off-topic, maar vooruit, een greep (de meeste hier aangegeven "taal"fouten lijken mij overigens eerder simpele tikfouten, slordigheidjes dus): Prijzen en opties zullen we rond augsutus op de site plaatsen. Of kom zelf met ons kennismaken op onze zaak in Hilversum. op? clock jitter klokjitter masterklok klok of clock? No nonsense is onze filosifie, en aan hypes doen we niet mee. Zonder ovedrijven een van de beste DAC's die wij tot nu toe op digitaal gebied hebben gehoord Voor de liefhebbers van dit kolossale weergeversysteem hebben wij een aantal zeer interessante modificaties voor de laag servo controler. controller hwahwah You got me hier lul ik me niet meer uit Ik zal het in de toekomst beter proberen te doen Groeten, Bas Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebastiaan de vries Posted 11 april 2006 Report Share Posted 11 april 2006 Doe mij maar Cristina Scabbia van Lacuna Coil (H Link to comment Share on other sites More sharing options...
dekkersj Posted 11 april 2006 Report Share Posted 11 april 2006 What about her: Janine Jansen. Groet, Jacco Link to comment Share on other sites More sharing options...
robx Posted 12 april 2006 Report Share Posted 12 april 2006 waarom staat die viool er telkens op, dat leidt me af Link to comment Share on other sites More sharing options...
dick jansen Posted 12 april 2006 Report Share Posted 12 april 2006 (...)Kijk mijn website ermaar opnaar, en probeer maar eens een fout te vinden. (...) Hihihi..... Met opgewekte groet, Link to comment Share on other sites More sharing options...
dick jansen Posted 12 april 2006 Report Share Posted 12 april 2006 (...)HET ZIJN VAAK DE OUWEN LULLEN DIE DE BROEK NIET ZO GEMAKKELIJK OMHOOG KUNNEN HOUWEN. Hij blijft bij mij gelukkig aan de spijker hangen Met opgewekte groet, Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 12 april 2006 Report Share Posted 12 april 2006 What about her: Janine Jansen. Groet, Jacco Hmmm, dit wordt een "lekkere wijventopic", het lijkt wel mokkels.nl oid Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 12 april 2006 Report Share Posted 12 april 2006 Ik vind het wel weer mooi geweest zo. Over tot de orde van de dag maar weer? Anouk en andere valszingers? Door dit topic ga ik ineens letten op de valsheid van zang... Deed dat bij Interpol Anouk probeert nog in de buurt van de juiste toon te komen, Paul Banks doet dat niet eens, dat gaat echt helemaal nergens over Maar ik verdenk hem ervan dat hij dat expres doet Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 12 april 2006 Report Share Posted 12 april 2006 Paul Banks doet dat niet eens, dat gaat echt helemaal nergens over Maar ik verdenk hem ervan dat hij dat expres doet Klopt maar die zingt toch ook niet Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 12 april 2006 Report Share Posted 12 april 2006 Paul Banks doet dat niet eens, dat gaat echt helemaal nergens over Maar ik verdenk hem ervan dat hij dat expres doet Klopt maar die zingt toch ook niet Nee, dat is ook zo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 12 april 2006 Report Share Posted 12 april 2006 Paul Banks doet dat niet eens, dat gaat echt helemaal nergens over Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts