Jump to content

Anouk zingt enorm vals

erik klijnsmit
 Share

Recommended Posts

Waar ik het meest van onder de indruk was, was 'de handschoen': een 'dataglove', die verbonden was met een pitch-shifter, waarbij je door de vingers te bewegen -en je hand in de ruimte- het apparaat kon manipuleren. Wat er precies gebeurde weet ik niet, maar er kwamen de meest monsterachtige geluiden uit die pitch-shifter. Die jongen maakt tegenwoordig filmmuziek geloof ik..

Dat was Michel Waisvisz oprichter van STEIM (STudio voor Elektro Instrumentale Muziek) in A'dam. Had weinig met Sonologie te maken.

;)

[...]

(Alleen jammer dat je intellectueel die tweede 'l' niet gunt :(

Ik heb er over mee in mijn maag gezeten. Met dubbele "l" of een enkele "l". Toch maar voor die enkele gekozen. Achteraf dom en onjuist. Maar ik ga het niet stiekum veranderen of "editen".

Groet,

Jacco

Stiekum? De juiste spelling is: stiekem. :D

Gij zijt sjuust!

Wat bedoel je trouwens precies met wollig? Ik ga er van uit dat je daarmee verhullend bedoelt. Wat betreft die aanhalingstekens betreft: het zijn Engelse termen. Voor de leesbaarheid schrijf ik ze bij voorkeur zo.

Groet,

Jacco

[...]

(Alleen jammer dat je intellectueel die tweede 'l' niet gunt :(

Ik heb er over mee in mijn maag gezeten. Met dubbele "l" of een enkele "l". Toch maar voor die enkele gekozen. Achteraf dom en onjuist. Maar ik ga het niet stiekum veranderen of "editen".

Groet,

Jacco

Stiekum? De juiste spelling is: stiekem. :D

Gij zijt sjuust!

Wat bedoel je trouwens precies met wollig? Ik ga er van uit dat je daarmee verhullend bedoelt. Wat betreft die aanhalingstekens betreft: het zijn Engelse termen. Voor de leesbaarheid schrijf ik ze bij voorkeur zo.

Groet,

Jacco

Nou, je zet nog wel meer woorden tussen aanhalingstekens, zoals groentje en senior. Maakt ook niet uit, hoor. Waar het mij om ging: als je iemand op de vingers tikt die een paar spelfouten maakt, kun je verwachten dat jouw teksten zorgvuldig worden nagelezen op correcte schrijfwijze.

Wie kaatst kan de bal verwachten.

Ik vind het wel weer mooi geweest zo. Over tot de orde van de dag maar weer? Anouk en andere valszingers?

:D:lol::D

Kijk mijn website ermaar opnaar, en probeer maar eens een fout te vinden. Ok er zal er heus wel een zijn...maar toch mi nimaal schat ik :D

Wel heel erg off-topic, maar vooruit, een greep

(de meeste hier aangegeven "taal"fouten lijken mij overigens eerder simpele tikfouten, slordigheidjes dus):

Prijzen en opties zullen we rond augsutus op de site plaatsen.

Of kom zelf met ons kennismaken op onze zaak in Hilversum.

op?

clock jitter

klokjitter

masterklok

klok of clock?

No nonsense is onze filosifie, en aan hypes doen we niet mee.

Zonder ovedrijven een van de beste DAC's die wij tot nu toe op digitaal

gebied hebben gehoord

Voor de liefhebbers van dit kolossale weergeversysteem hebben wij een aantal

zeer interessante modificaties voor de laag servo controler.

controller

Kijk mijn website ermaar opnaar, en probeer maar eens een fout te vinden. Ok er zal er heus wel een zijn...maar toch mi nimaal schat ik :D

Wel heel erg off-topic, maar vooruit, een greep

(de meeste hier aangegeven "taal"fouten lijken mij overigens eerder simpele tikfouten, slordigheidjes dus):

Prijzen en opties zullen we rond augsutus op de site plaatsen.

Of kom zelf met ons kennismaken op onze zaak in Hilversum.

op?

clock jitter

klokjitter

masterklok

klok of clock?

No nonsense is onze filosifie, en aan hypes doen we niet mee.

Zonder ovedrijven een van de beste DAC's die wij tot nu toe op digitaal

gebied hebben gehoord

Voor de liefhebbers van dit kolossale weergeversysteem hebben wij een aantal

zeer interessante modificaties voor de laag servo controler.

controller

hwahwah You got me :D hier lul ik me niet meer uit :D Ik zal het in de toekomst beter proberen te doen ;):D

Groeten,

Bas

Ik vind het wel weer mooi geweest zo. Over tot de orde van de dag maar weer? Anouk en andere valszingers?

:D:lol::D

Door dit topic ga ik ineens letten op de valsheid van zang... Deed dat bij Interpol :huh: Anouk probeert nog in de buurt van de juiste toon te komen, Paul Banks doet dat niet eens, dat gaat echt helemaal nergens over :D Maar ik verdenk hem ervan dat hij dat expres doet :rolleyes: