Jump to content

Anouk zingt enorm vals

erik klijnsmit
 Share

Recommended Posts

Het lijkt wel een schoonheidswedstrijd. Die typen die door hun uiterlijk doorgebroken zijn val ik niet op.

Carl

Ik ook niet, ik luister eerst naar hun muziek. Althans, bij de 2 die ik hierboven heb ingebracht, kende ik het poppetje nog niet bij de muziek toen ik het hoorde.

Groet,

Jacco

Het lijkt wel een schoonheidswedstrijd. Die typen die door hun uiterlijk doorgebroken zijn val ik niet op.

Carl

Ik ook niet, ik luister eerst naar hun muziek. Althans, bij de 2 die ik hierboven heb ingebracht, kende ik het poppetje nog niet bij de muziek toen ik het hoorde.

Groet,

Jacco

Geldt voor mij ook...

Vrouwen die mij (qua zang) aanspreken:

1. Anneke van Giersbergen (The Gathering; tja, dat kon ook niet anders he ;) )

2. Tori Amos

3. Cristina Scabbia (Lacuna Coil)

4. Floor Janssen (After Forever; wat een keel heeft dat mens!)

5. Simone Simons (Epica)

Van bovenstaande vrouwen vind ik eigenlijk alleen Cristina Scabbia een lekker ding... ;) Ja, en Anneke is natuurlijk wel lief :D

Nu ik er op let, blijkt dat ik eigenlijk vooral naar mannen luister... :huh:

5. Simone Simons (Epica)

Misschien nog interessant voor je, die spelen 18 juni in de Boerderij (Zoetermeer).

LINK

Bedankt, maar Zoetermeer is niet echt om de hoek voor mij. Bovendien treden ze vaak wel door het hele land op. Ze hebben zelfs al een keer in de Vrijhof op het Universiteitsterrein van de Universiteit Twente opgetreden. Dat is voor mij wat beter bereikbaar (5 minuten lopen...) ;) Helaas kende ik ze toen niet en wilde er bovendien niemand anders heen geloof ik...

ik vind dit meer een kijk-topic geworden

Uiterlijk verhoogt de kansen op succes. Voorbeeld: gravita.jpg

presteert veel slechter qua geluidskwaliteit dan:

MS%20MP3%20player.jpg

Echter als je hear vraagt wat ze liever gebruiken om mee naar muziek te luisteren dan is de keuze snel gemaakt. Waar ik denk dat als iedereen blind zou zijn, dat de popmuziek andere vormen zal aannemen (lelijke mensen die mooi zingen hebben dan succes) maar waar mooie mensen niet pers