Jump to content

Anouk zingt enorm vals

erik klijnsmit
 Share

Recommended Posts

Topickicker :ph34r:

Ik hoorde op Kink FM een duet van Anouk met Sarah Bettens, ze zongen 'I alone' van Live (Is al een vreselijk nummer, maar ja, ik krijg de schurft van Live, dat helpt natuurlijk niet) en ik moest weer aan deze thread denken :lol: , mijn oor kritisch te luisteren gelegd en het zwalpte weer alle kanten op. Ik zat me steeds af te vragen "Welke noot denkt ze nu te zingen?" Ik kwam er maar niet uit, ik twijfelde steeds over een halve noot verschil...

Ik hoorde op Kink FM een duet van Anouk met Sarah Bettens, ze zongen 'I alone' van Live (Is al een vreselijk nummer, maar ja, ik krijg de schurft van Live, dat helpt natuurlijk niet) en ik moest weer aan deze thread denken :lol: , mijn oor kritisch te luisteren gelegd en het zwalpte weer alle kanten op. Ik zat me steeds af te vragen "Welke noot denkt ze nu te zingen?" Ik kwam er maar niet uit, ik twijfelde steeds over een halve noot verschil...

Dan vind je 'Dance With You' van Anouk, samen met Edward Kowalczyk zeker ook maar niks ;) Laat Jan Douwe het niet weten. Die was na die 2-meter sessie nogal enthousiast... ;)

Jan Douwe... tsja

Hubertinus

Jan Douwe draait tenminste goeie muziek op de radio. Kan je van vele andere dj's helaas niet zeggen. Dat ie daarbij wel eens over-enthousiast is, is eigenlijk alleen maar leuk. Helaas zit ik tussen 9 en 12 uur 's morgens altijd op m'n werk/afstuderen... Ik moet het doen met die irritante kerel die tot 9 uur altijd op Kink te horen is, met z'n irritante "dit-en-dat-nummer... right after this"...

Jan Douwe... tsja

Hubertinus

Jan Douwe draait tenminste goeie muziek op de radio. Kan je van vele andere dj's helaas niet zeggen. Dat ie daarbij wel eens over-enthousiast is, is eigenlijk alleen maar leuk.

Jan Douwe's hart zit op de goede plaats. En over-enthousiast ben ik ook wel eens.. En zijn smaak is niet helemaal de mijne, maar wel goed.

Dan vind je 'Dance With You' van Anouk, samen met Edward Kowalczyk zeker ook maar niks 

Ed Kowalczyk BR

De allereerste cd die ik kocht was overigens van Live: Throwing Copper. Best een goeie cd

Da's nog 'n relatief recente CD, Henrie.

Ik zal maar niet vertellen wat mijn allllereerste CD was :o:lol::rolleyes:

e13319snkw1.jpg

(maar goed,...dat was ergens in 1986 ofzo, en ik kan me nog herinneren dat ik na 2 dagen terug ging met de CD naar de winkel, om te klagen omdat ik ruis hoorde op de CD, en dat 'kon toch niet met CD' !?!) :cool2:

De allereerste cd die ik kocht was overigens van Live: Throwing Copper. Best een goeie cd

Da's nog 'n relatief recente CD, Henrie.

Ik zal maar niet vertellen wat mijn allllereerste CD was :o:lol::rolleyes:

Ik denk dat het de 2e klas VWO was, dus in 1995, of misschien een jaar eerder, dat ik voor het eerst een midisetje had met cd-speler. Daarvoor had ik een 'draagbare radio-cassette-speler' van Aristona. Die staat overigens nog steeds op m'n kamer bij m'n ouders :D Throwing Copper was toen nog niet zo heel lang uit geloof ik. Ik zie op allmusic.com dat ie op 19 april 1994 is uitgebracht... Selling The Drama en I Alone waren toen vrij veel op de radio... Zal dus waarschijnlijk 1994 geweest zijn. Kink FM bestond toen niet eens. Zal het dus wel op 3FM gehoord hebben. Dat die dat toen al draaiden joh... :blink:;)

Wordt die fijne live-uitvoering dan ook als cd'tje uitgebracht? :lol:

tjonge jong wat een gezeur over Anouk. Laat haar lekker haar ding doen en of het orgineel/zuiver/ etc etc is who cares. Als er mensen zijn die het leuk vinden laat ze er lekker van genieten.

Zlef vind ik jazz vaak helemaal nix, bij sommige moderne jazz heb ik het idee dat de muziekanten meer staan te mastuberen op hun eigen instrument controle dan luisterbare muziek te maken. Maar daar gaat het niet om als andere het fijn vinden om daar naar te luisteren wie ben ik dan om daar neer buigend over te doen.

Zlef vind ik jazz vaak helemaal nix, bij sommige moderne jazz heb ik het idee dat de muziekanten meer staan te mastuberen op hun eigen instrument controle dan luisterbare muziek te maken.

Dat idee heb ik ook altijd als ik Jazz-muzikanten zie... :rolleyes: