rli Posted 17 april 2006 Report Share Posted 17 april 2006 zeg, vanmiddag had ik toevallig even de radio aan, en toen hoorde ik een dame Link to comment Share on other sites More sharing options...
rli Posted 17 april 2006 Report Share Posted 17 april 2006 zeg, vanmiddag had ik toevallig even de radio aan, en toen hoorde ik een dame Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 17 april 2006 Report Share Posted 17 april 2006 Als ik een draaitafel voor het uiterlijk zou kiezen dan zou het niet deze zijn. Carl Link to comment Share on other sites More sharing options...
rli Posted 17 april 2006 Report Share Posted 17 april 2006 Nee hoor mijn vriendin is zwanger Gefeliciteerd! Je kindje voor het eerst in je armen krijgen is met afstand het mooiste wat er bestaat. mijn draaitafel is mooier Robin Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Koosjer connection Posted 17 april 2006 Report Share Posted 17 april 2006 Lijkt wel wat uit Startrek....of een boorplatform uit het jaar 2500 ...rare jongens die vinyl-cowboys ....kost dat? ~ Hans ~ Link to comment Share on other sites More sharing options...
rli Posted 17 april 2006 Report Share Posted 17 april 2006 Ik zag die Missy Elliot een keer bij MTV Crips.Ongelofelijk wat zulke mensen verdienen! Megagroot/luxe huis, enkele peperdure auto's, en dat allemaal "verdient" met die uh... (biep) muziek. (valt me nog mee dat ze toch nog zo populair is, aangezien ze alles behalve een beauty is, en da's minsteNds zo belanngrijk in 't pop-wereldje) er zijn mannen die op stevig en zwart vallen Robin Link to comment Share on other sites More sharing options...
s0000884 Posted 17 april 2006 Report Share Posted 17 april 2006 kost dat? 120.000,00 euro. Ik denk dat je er inderdaad in 2500 een boorplatform van zou kunnen bouwen.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Koosjer connection Posted 17 april 2006 Report Share Posted 17 april 2006 kost dat? 120.000,00 euro. Ik denk dat je er inderdaad in 2500 een boorplatform van zou kunnen bouwen.. Sodejuu zeg.. ....en dat voor 'n schijf van uhhh pak'm beet 30 euri?.....en het stof wat zo'n constructie verzameld zeg .....of gaat er een stolp overheen? ~ Hans ~ Link to comment Share on other sites More sharing options...
lucky l Posted 17 april 2006 Report Share Posted 17 april 2006 Dat over de motorkap glijden, is een sneer naar Jessica Simpson... En terecht, Jessica "Ik heb wel twee hersencellen, maar ze werken om en om. -Wat is dat eigenlijk, een hersencel?" Simpson... Wat een oliedomme muts zeg Dat ze nog zoveel kan denken met maar 2 hersencellen die ook nog om en om werken... Ik vermoed dat ze er maar een heeft en die moet delen met haar zusje... Ashlee is tenminste wel sympathiek. Jessica is wel lekker, als ze niet te dom kijkt (zeldzaam..) : Oeh, ik zie dat Henrie ondertussen ook al plaatjes gepost heeft. Kunstmatige intelligentie Ze is echt veel te mager... En ze kijkt inderdaad meestal nogal dom uit d'r ogen... Is dit beter voor je?? Suger lee hooper! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 17 april 2006 Report Share Posted 17 april 2006 Dat over de motorkap glijden, is een sneer naar Jessica Simpson... En terecht, Jessica "Ik heb wel twee hersencellen, maar ze werken om en om. -Wat is dat eigenlijk, een hersencel?" Simpson... Wat een oliedomme muts zeg Dat ze nog zoveel kan denken met maar 2 hersencellen die ook nog om en om werken... Ik vermoed dat ze er maar een heeft en die moet delen met haar zusje... Ashlee is tenminste wel sympathiek. Jessica is wel lekker, als ze niet te dom kijkt (zeldzaam..) : Oeh, ik zie dat Henrie ondertussen ook al plaatjes gepost heeft. Kunstmatige intelligentie Ze is echt veel te mager... En ze kijkt inderdaad meestal nogal dom uit d'r ogen... Is dit beter voor je?? Suger lee hooper! Ik zei toch niet dat ik op dikke lesbische vrouwen val, of wel? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 17 april 2006 Report Share Posted 17 april 2006 Ik zei toch niet dat ik op dikke lesbische vrouwen val, of wel? Kleine dunne ventjes vallen meestal op ................. Ja, vertel maar... Btw. op bovenstaande foto valt ze inderdaad mee (qua 'magerheid') maar ik heb ook wel foto's gezien waar ze er veel magerder op uitziet. Modellen zijn inderdaad vaak echt graatmager... Link to comment Share on other sites More sharing options...
lucky l Posted 17 april 2006 Report Share Posted 17 april 2006 Is dit beter voor je?? Suger lee hooper! Ik zei toch niet dat ik op dikke lesbische vrouwen val, of wel? Je zei ook niet dat je er niet op viel !! MVG Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Hubertinus Posted 17 april 2006 Report Share Posted 17 april 2006 Blijven jullie nou met die foto's van die omgebouwde figuren bezig? Wat zijn jullie voor maniakken? Hubertinus Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 17 april 2006 Report Share Posted 17 april 2006 Is dit beter voor je?? Suger lee hooper! Ik zei toch niet dat ik op dikke lesbische vrouwen val, of wel? Je zei ook niet dat je er niet op viel !! MVG Als ik moet zeggen op wie ik allemaal niet val, dan blijf ik bezig... Andersom ook trouwens Link to comment Share on other sites More sharing options...
Richard 2 Posted 17 april 2006 Report Share Posted 17 april 2006 Is dit beter voor je?? Suger lee hooper! Ik zei toch niet dat ik op dikke lesbische vrouwen val, of wel? Je valt in ieder geval zacht. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 17 april 2006 Report Share Posted 17 april 2006 Link to comment Share on other sites More sharing options...
BellaVista Posted 18 april 2006 Report Share Posted 18 april 2006 Wat is je punt scat-man? Mijn vraag is of je die draaitafel ooit hebt beluisterd? Of gewoon van horen zeggen via een anonieme bron. Nooit gehoord scat-man, maar ik maak hier geen statement. Mijn berichtje is een reactie OP een statement, namelijk dat deze overigens niet voordelige TT minder zou klinken dan een (merkloos?) MP3-spelertje. Met mijn opmerking vraag ik S000084 naar de DBT waar deze bewering op gegrond zou kunnen zijn. Succes er mee. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Scat-Man Posted 18 april 2006 Report Share Posted 18 april 2006 Wat is je punt scat-man? Mijn vraag is of je die draaitafel ooit hebt beluisterd? Of gewoon van horen zeggen via een anonieme bron. Nooit gehoord scat-man, maar ik maak hier geen statement. Mijn berichtje is een reactie OP een statement, namelijk dat deze overigens niet voordelige TT minder zou klinken dan een (merkloos?) MP3-spelertje. Met mijn opmerking vraag ik S000084 naar de DBT waar deze bewering op gegrond zou kunnen zijn. Succes er mee. Zo te zien zijn beide merkloos. Weet natuurlijk niet wat de criteria zijn w.b.t. beter of niet, ik ga toch "blind"voor de draaitafel. Jij natuurlijk ook heel veel succes. ( ermee ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
BellaVista Posted 18 april 2006 Report Share Posted 18 april 2006 Merkloos? Die TT is een Transrotor Gravita, maar dat wist je toch wel? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Carlo Posted 19 april 2006 Report Share Posted 19 april 2006 Als ik een bepaald nummer leuk vind dan kan het me werkelijk niet schelen of de betreffende zangeres of zanger dan zo valst zingt als een kraai. Beter dat dan die audiofiele tingel tangel muziek waarin enige expressie helemaal ontbreekt. Ik zal geen namen noemen maar op de "recenties hardware" gedeelte van deze site kom ik ze regelmatig tegen. 100% mee eens! Ik denk dat ik Anouk eens attent maak op dit draadje. Ze moet dan wel in een deuk liggen om de enorme pretenties die sommigen hier hebben over hun talenten en dan denken: "hahahaha..maar ik verdien wel de centen.." Ik heb deze draad nu helemaal doorgelezen maar verbaas me over de hautaine en pretentieuze manier waarop even wordt verteld wat goede en niet goede muziek is. Jakkes.. laat dit soort beoordelingen over aan degene die er naar wil luisteren.. Ik vind Anouk lekker om naar te luisteren evenals Maria Callas en vele anderen!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 21 april 2006 Report Share Posted 21 april 2006 Vanavond treedt Anouk op bij Raymann is laat (Ned3 om 23.00 uur). Kun je het zelf beoordelen. Nu maar hopen dat ze ook live zingt en niet playbackt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
luxmanL81 Posted 21 april 2006 Report Share Posted 21 april 2006 live was het en ............niet vals ( wat ik ook nog nie nooit heb gehoord op haar cee dees ) dus degen die dat heeft verzonnen............ Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 21 april 2006 Report Share Posted 21 april 2006 live was het en ............niet vals ( wat ik ook nog nie nooit heb gehoord op haar cee dees ) dus degen die dat heeft verzonnen............ Het was mij froeg Link to comment Share on other sites More sharing options...
s0000884 Posted 25 april 2006 Report Share Posted 25 april 2006 Met mijn opmerking vraag ik S000084 naar de DBT waar deze bewering op gegrond zou kunnen zijn. Ik zei niet: klinkt beter. Ik zei: presteert qua geluidskwaliteit veel beter. Het verschil in kwaliteit is echter zo groot, dat dankzij het haardvuurtje/ruis, en de verregaande vervorming iedereen in de DBT herkent wat de platenspeler is, en dan mooi kan zeggen: klijk, di Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 25 april 2006 Report Share Posted 25 april 2006 die prachtige warme klank kan toch niet op CD, laat staan op MP3!). Jawel hoor Ik heb wel een stel mp3's die als een smerige LP klinken... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts