Jump to content

Anouk zingt enorm vals

erik klijnsmit
 Share

Recommended Posts

Ik zag die Missy Elliot een keer bij MTV Crips.

Ongelofelijk wat zulke mensen verdienen! Megagroot/luxe huis, enkele peperdure auto's, en dat allemaal "verdient" met die uh... (biep) muziek. :o:wacko:

(valt me nog mee dat ze toch nog zo populair is, aangezien ze alles behalve een beauty is, en da's minsteNds zo belanngrijk in 't pop-wereldje)

er zijn mannen die op stevig en zwart vallen :D

Robin

kost dat?

120.000,00 euro. Ik denk dat je er inderdaad in 2500 een boorplatform van zou kunnen bouwen.. :lol:

Sodejuu zeg.. :o ....en dat voor 'n schijf van uhhh pak'm beet 30 euri?.....en het stof wat zo'n constructie verzameld zeg .....of gaat er een stolp overheen? :lol:;)

~ Hans ~

Dat over de motorkap glijden, is een sneer naar Jessica Simpson...

En terecht, Jessica "Ik heb wel twee hersencellen, maar ze werken om en om. -Wat is dat eigenlijk, een hersencel?" Simpson... Wat een oliedomme muts zeg :blink:

Dat ze nog zoveel kan denken met maar 2 hersencellen die ook nog om en om werken... ;):D

Ik vermoed dat ze er maar een heeft en die moet delen met haar zusje... ;)

Ashlee is tenminste wel sympathiek.

Jessica is wel lekker, als ze niet te dom kijkt (zeldzaam..) :

00001v-758268.jpg

Oeh, ik zie dat Henrie ondertussen ook al plaatjes gepost heeft. Kunstmatige intelligentie :lol::lol:

Ze is echt veel te mager... En ze kijkt inderdaad meestal nogal dom uit d'r ogen... :rolleyes:

415160Sugar_Lee_Hooper.jpg Is dit beter voor je??

Suger lee hooper!

Dat over de motorkap glijden, is een sneer naar Jessica Simpson...

En terecht, Jessica "Ik heb wel twee hersencellen, maar ze werken om en om. -Wat is dat eigenlijk, een hersencel?" Simpson... Wat een oliedomme muts zeg :blink:

Dat ze nog zoveel kan denken met maar 2 hersencellen die ook nog om en om werken... ;):D

Ik vermoed dat ze er maar een heeft en die moet delen met haar zusje... ;)

Ashlee is tenminste wel sympathiek.

Jessica is wel lekker, als ze niet te dom kijkt (zeldzaam..) :

00001v-758268.jpg

Oeh, ik zie dat Henrie ondertussen ook al plaatjes gepost heeft. Kunstmatige intelligentie :lol::lol:

Ze is echt veel te mager... En ze kijkt inderdaad meestal nogal dom uit d'r ogen... :rolleyes:

Suger lee hooper!

Ik zei toch niet dat ik op dikke lesbische vrouwen val, of wel? ;)

Kleine dunne ventjes vallen meestal op ................. :D

;)

Ja, vertel maar... ;)

Btw. op bovenstaande foto valt ze inderdaad mee (qua 'magerheid') maar ik heb ook wel foto's gezien waar ze er veel magerder op uitziet. Modellen zijn inderdaad vaak echt graatmager...

Suger lee hooper!

Je zei ook niet dat je er niet op viel ;) !!

MVG

Als ik moet zeggen op wie ik allemaal niet val, dan blijf ik bezig... Andersom ook trouwens ;)

Wat is je punt scat-man?

Mijn vraag is of je die draaitafel ooit hebt beluisterd?

Of gewoon van horen zeggen via een anonieme bron. ;)

Nooit gehoord scat-man, maar ik maak hier geen statement. ;)

Mijn berichtje is een reactie OP een statement, namelijk dat deze overigens niet voordelige TT minder zou klinken dan een (merkloos?) MP3-spelertje. Met mijn opmerking vraag ik S000084 naar de DBT waar deze bewering op gegrond zou kunnen zijn.

Succes er mee.

Wat is je punt scat-man?

Mijn vraag is of je die draaitafel ooit hebt beluisterd?

Of gewoon van horen zeggen via een anonieme bron. ;)

Nooit gehoord scat-man, maar ik maak hier geen statement. ;)

Mijn berichtje is een reactie OP een statement, namelijk dat deze overigens niet voordelige TT minder zou klinken dan een (merkloos?) MP3-spelertje. Met mijn opmerking vraag ik S000084 naar de DBT waar deze bewering op gegrond zou kunnen zijn.

Succes er mee.

Zo te zien zijn beide merkloos.

Weet natuurlijk niet wat de criteria zijn w.b.t. beter of niet, ik ga toch "blind"voor de draaitafel. :D

Jij natuurlijk ook heel veel succes. ( ermee ) ;)

Als ik een bepaald nummer leuk vind dan kan het me werkelijk niet schelen of de betreffende zangeres of zanger dan zo valst zingt als een kraai. Beter dat dan die audiofiele tingel tangel muziek waarin enige expressie helemaal ontbreekt. Ik zal geen namen noemen maar op de "recenties hardware" gedeelte van deze site kom ik ze regelmatig tegen.

100% mee eens! Ik denk dat ik Anouk eens attent maak op dit draadje. Ze moet dan wel in een deuk liggen om de enorme pretenties die sommigen hier hebben over hun talenten en dan denken: "hahahaha..maar ik verdien wel de centen.."

Ik heb deze draad nu helemaal doorgelezen maar verbaas me over de hautaine en pretentieuze manier waarop even wordt verteld wat goede en niet goede muziek is.

Jakkes.. laat dit soort beoordelingen over aan degene die er naar wil luisteren..

Ik vind Anouk lekker om naar te luisteren evenals Maria Callas en vele anderen!!

Met mijn opmerking vraag ik S000084 naar de DBT waar deze bewering op gegrond zou kunnen zijn.

Ik zei niet: klinkt beter. Ik zei: presteert qua geluidskwaliteit veel beter. Het verschil in kwaliteit is echter zo groot, dat dankzij het haardvuurtje/ruis, en de verregaande vervorming iedereen in de DBT herkent wat de platenspeler is, en dan mooi kan zeggen: klijk, di