Jump to content

Anouk zingt enorm vals

erik klijnsmit
 Share

Recommended Posts

volgens de presentator heette ze Anouk, en was het een hit :rolleyes:

komt het jullie bekent voor?? :)

Op/In welke wereld leef jij eigenlijk Erik :huh::ph34r:

Erik moet af en toe even een sneer kunnen uitdelen naar popmuziek.. ;)

Heb haar destijds begin jaren '80 live in Berlijn horen zingen: Een stem als een kanon .... :D

Was dat niet met die exploderende luidsprekerboxen? :)

Dat heeft ze wel geprobeerd ja :lol: Maar de PA was van (West) Duitse degelijkheid (en erg goed). Gelukkig had ik voldoende Orhopax bij me ;)

Desalniettemin vond ik het wel erg knap wat ze deed en geen enkel vergelijk met Anouk hebben.

;)

Het heeft niks met hautain te maken. Ik zie alleen al ,pak hem beet 20 jaar, niks nieuws meer. Dat jij de muziek van nu leuk vindt is toch prima. Over 20 jaar zeg jij misschien ook wel dat je al 15 jaar niks nieuws meer hoort.

Hubertinus

In de jazz wel? en klassiek?

Wat is nieuw?

Bouw je je mening op afgaande op de pop(ulaire) radiozenders?

Vind je zelf deze opmerking ook niet generaliserend?

Besef je dat veel jongeren hetzelfde zeggen over de muziek die jij mooi vindt?

komt het jullie bekent voor?? :)

Ik kan niet voor anderen spreken, maar mij komen d/t spelfouten vrij bekend voor...

Zingen en geen toonhoogte houden of teksten tikken met onvoldoende taalkennis, wat maakt het uit?

Dat zijn zo over het algemeen van die dingetjes die we in de omgang met elkaar gewoon door de vingers zien, nietwaar?

Er zijn altijd mensen die zang ondanks dat waarderen en er zijn genoeg mensen die de strekking van een bericht begrijpen ondanks de spelfouten.

Gewoon blijven ademhalen.

inderdaad 1enaloor (of moet het:''

Of heeft hij ze zo goed opgevoed dat ze alleen naar orgelmuziek willen luisteren?

:o Beperking is juist een DOODZONDE in een goede opvoeding <_<

Beste Henk,

Dat ben ik zeker met je eens. Mijn kind mag dan ook naar alles luisteren wat maar "muziek" is, maar hopelijk gaat hij/zij toch voor de muziek van pappa vallen :D

Groeten,

Bas

Of heeft hij ze zo goed opgevoed dat ze alleen naar orgelmuziek willen luisteren?

Beste Henk,

Dat ben ik zeker met je eens. Mijn kind mag dan ook naar alles luisteren wat maar "muziek" is, maar hopelijk gaat hij/zij toch voor de muziek van pappa vallen :D

Groeten,

Bas

Dus je wilt kinderen, Sebastiaan? :rolleyes:

Beste Henk,

Groeten,

Bas

Dat wordt zoeken naar een draagmoeder.

Anouk is gewoon a-muzikale bagger.

Wie ben jij dan wel?

:lol:

Beste Ravon,

Ik ben Sebastiaan de Vries, en Ik vind anouk a-muzikale bagger. Ik en vele met mij hebben heel hard gestudeerd om een bepaald muzikaal nivo te bereiken, en dingen te begrijpen. Wil ik daar helemala niet mee zeggen dat dat een vereiste is.. verre van dat!. Aangezien ik mijzelf muzikaal veel begaafder vind dan een Anouk vind ik dat ik dat mag zeggen ;) Een van de studio's waar ik werk is ze opgenomen, ik was erbij het is verschrikkelijk. Wat jullie horen is een grote DSP manipulatie en auto tune pluggins. Zoals het op de cd staat zo is het absoluut niet ingezonden.

Mensen die wel kunnen zingen, kunnen dus wel timen.. wel zuiver zingen, en weten gewoon hoe iets als muziek te laten klinken.

Over smaak valt niet te twisten, maar mensen die denken dat dit muzikaal hoogstaand is neem ik muzikaal gezien gewoon niet serieus ;)

Groeten,

Bas

Beste Henk,

Groeten,

Bas

Dat wordt zoeken naar een draagmoeder.

Nee hoor mijn vriendin is zwanger ;)

Groeten,

Bas

Gefeliciteerd Bas :)

Dank je wel henk ;) het was niet helemaal gepland.... :D maargoed ik ga er het beste van maken. Vele vaders vertellen mij dat het een geweldige tijd is, dus dat neem ik dan maar aan ;) Makkelijk zal anders zijn, maar ik heb een positieve instelling :D

Groeten,

Bas

Gefeliciteerd Bas :)

Dank je wel henk ;) het was niet helemaal gepland.... :D maargoed ik ga er het beste van maken. Vele vaders vertellen mij dat het een geweldige tijd is, dus dat neem ik dan maar aan ;) Makkelijk zal anders zijn, maar ik heb een positieve instelling :D

Ach, ik kan nu wel zeggen dat het allemaal koek-en-ei is, maar dat is niet zo :rolleyes: Neem het gewoon 'zoals het is' Bas en wanneer je die basisgedachte als uitgangspunt neemt, dan komt het allemaal wel goed (hoor mij nou) :D

Beste Henk,

Dank je, maar zo denk ik ook. zo gaat eigenlijk mijn hele leven al. Heb nooit iets gepland, en ik neem alles zoals het is. Ik zal ene foto plaatsen als het geboren is, maar het duurt nog zeker zo'n 6 a 7 maanden..

Groeten,

Bas

Ik ben Sebastiaan de Vries, en Ik vind anouk a-muzikale bagger.

Aangezien ik mijzelf muzikaal veel begaafder vind dan een Anouk vind ik dat ik dat mag zeggen ;)

Is Sebastiaan de Vries je artiestennaam?

Beste Ravon,

Gelukkig niet :D maar ga me toch niet vertellen dat je in jou oren wat bereikt hebt als je op de radio komt? geloof mij ik heb dar gnoeg kanesn voor gehad, maar ik weiger mijn eigen muziek te verbaggeren naar de commerciele standaard ;)

Ik treedt regelmatig op, maar dat doen we voor een eigen publiek, en niet voor het geld maar omdat we muziek maken met het hart.. en dan is geld ondergeschikt ;)

Groeten,

Bas

Gefeliciteerd!

Je kindje voor het eerst in je armen krijgen is met afstand het mooiste wat er bestaat.

Beste Ravon,

Ik neem het meteen van je aan, maar ik denk dat ik dat zelf pas zo voel/ervaar als het moment echt daar is. Maar veranderingen in het leven zijn goed denk ik, en daarom kijk er toch erg naar uit.

Groeten,

Bas

Ik ben Sebastiaan de Vries, en Ik vind anouk a-muzikale bagger.

Aangezien ik mijzelf muzikaal veel begaafder vind dan een Anouk vind ik dat ik dat mag zeggen ;)

Is Sebastiaan de Vries je artiestennaam?

Beste Ravon,

Gelukkig niet :D maar ga me toch niet vertellen dat je in jou oren wat bereikt hebt als je op de radio komt? geloof mij ik heb dar gnoeg kanesn voor gehad, maar ik weiger mijn eigen muziek te verbaggeren naar de commerciele standaard ;)

Ik treedt regelmatig op, maar dat doen we voor een eigen publiek, en niet voor het geld maar omdat we muziek maken met het hart.. en dan is geld ondergeschikt ;)

Groeten,

Bas

Als je op de radio komt heb je bereikt dat je op de radio komt en als je een edison krijgt krijg je een edison.

Ik denk dat Anouk lekker bezig is met het maximaal exploiteren van haar capaciteiten. En ik denk dat ze geen eendagsvlieg is:

1975 - 1989

Anouk Teeuwe wordt geboren op 8 april 1975 in Den Haag. Van kinds af aan zingt ze zelfbedachte liedjes, maar naarmate ze ouder wordt biedt zingen ook een belangrijke emotionele uitlaatklep.

1990 - 1994

Gezegend met een soulvolle stem zingt Anouk als achtergrondzangeres in de band Shotgun Wedding, waarmee zij voornamelijk op bruiloften en partijen optreedt. Ze doet auditie bij het Rotterdams Conservatorium en wordt aangenomen, ondanks dat ze niet beschikt over de vereiste vooropleiding.

1995

Anouk's carri

Gefeliciteerd!

Je kindje voor het eerst in je armen krijgen is met afstand het mooiste wat er bestaat.

Beste Ravon,

Ik neem het meteen van je aan, maar ik denk dat ik dat zelf pas zo voel/ervaar als het moment echt daar is. Maar veranderingen in het leven zijn goed denk ik, en daarom kijk er toch erg naar uit.

Groeten,

Bas

Iedereen beleeft het natuurlijk anders, ik hoop dat het voor jou net zo mooi wordt als het voor mij was.