Jump to content

Anouk zingt enorm vals

erik klijnsmit
 Share

Recommended Posts

Verder vond ik het ronduit hilarisch wat je schreef en goed te volgen bovendien!

Groet,

Jacco

Dank je! :):);)

Veel aktiviteit Hear nog op dit late uur.. Ik vind het wel gezellig.. B) Waar Anouk al niet goed voor is. Weet je wat? Ik ga een muziekje van haar opzetten, eens horen of het echt zo vals is, en de timing eens beoordelen...

Beste Jacco,

Nou dank je voor je zorgzame woorden. Maar zakelijk bevatten mijn brieven etc. geen spelfouten, want ik kan het wel hoor. Echter op Hear raas ik als een gek over het toetsenboard.

Kijk mijn website ermaar opnaar, en probeer maar eens een fout te vinden. Ok er zal er heus wel een zijn...maar toch mi nimaal schat ik :D

goh.... wat is het toch heerlijk een Junior te zijn... :D :D

Groeten,

Bas

Beste Jacco,

Nou dank je voor je zorgzame woorden. Maar zakelijk bevatten mijn brieven etc. geen spelfouten, want ik kan het wel hoor. Echter op Hear raas ik als een gek over het toetsenboard.

Kijk mijn website ermaar opnaar, en probeer maar eens een fout te vinden. Ok er zal er heus wel een zijn...maar toch mi nimaal schat ik :D

Groeten,

Bas

Beste Bas,

Nu ga je toch invullen hoor. Ik heb jou nooit als junior "bestempeld".

Zoiets als: "als ik geen senior ben, dan moet ik een junior zijn..." Onzin. Je bent wie je bent en dat is Bas in jouw geval. Een senior noem je een senior als je die bent tegengekomen en je denkt: "Pff, dat lijkt wel een senior...".

Groet,

Jacco

Daaruit konkludeer ik dat ik een ouwe lul begin te worden.. Wat dat betreft heb ik blijkbaar veel minder voeling met De Jeugd Van Tegenwoordig. Ik kreeg eens een mailtje van een meisje van een jaar of 17:

hee onwijs bedant ze zijn egt heel cool!

Daar zakte mijn broek nogal van af (nee, niet op d

Daaruit konkludeer ik dat ik een ouwe lul begin te worden.. Wat dat betreft heb ik blijkbaar veel minder voeling met De Jeugd Van Tegenwoordig. Ik kreeg eens een mailtje van een meisje van een jaar of 17:

Beste Jacco,

Groeten,

Bas

Kep er zo gauw geen kunnen vinden. Zelfs "satelliet" is correct gespeld :)

Alleen vraag ik me af of "weergeversysteem" in de DD staat. Ik zou spreken van "weergavesysteem" (maar staat dat er wel in?)

Btw Bas, je hebt (weer) eens heen gekeken over mijn PB mbt het ophalen van mijn cd speler. Omdat het razend druk (*) op mn werk is, denk ik dat morgen toch geen optie meer is.

(*) waar ik nu niet ben ivm tandartsbezoek.

[...]

Echter net zoals met electronica ontkom je ook bij muziek niet aan een bepaalde theoretische kennis

[...]

Of kennis van de Nederlandse taal. Elektronica is met een "k" en daarna een "c". Niet twee keer een "c".

Groet,

Jacco

Beste Jacco,

Nou de nederlandse spelling zou me hier op dit forum aan mijn reet roesten, dus daar kun je over zeiken todat je een ons weegt, ik pas me niet aan! ;):D

Groeten,

Bas

Ik zeik niet en ik probeer je al helemaal niet te laten aanpassen. Ik wilde je ook zeker niet in een dramadriehoek duwen (waarin ik jouw aanklager zou zijn). Ik geef je alleen nuchter en onpersoonlijk het advies om zorgvuldiger om te gaan met je spelling. Niet zozeer omdat ik het nu zo belangrijk vind, maar meer omdat je jezelf een blokkade opwerpt in zake jouw communicatieve vaardigheid. Het is onjuist en of je het er nu mee eens bent of niet, een "senior" heeft al lang gegeten en gedronken als hij/zij met jou gecorrespondeerd heeft (sollicitatie, of een andere zakelijke briefwisseling) en moet constateren dat je een "groentje" bent. Ik in ieder geval wel, en ik ben niet eens een "senior".

Ik hoop niet dat je het gevoel hebt dat ik je wil afzeiken oid, maar beschouw het meer als een steile "learning curve". Nonchalant omgaan met taal is dodelijk.

Groet,

Jacco

Op deze manier schrijven ook. Je lijkt wel een politicus met je wollige taalgebruik. En dan die aanhalingstekens en Engelse termen... :D:D:D

[...]

(Alleen jammer dat je intellectueel die tweede 'l' niet gunt :(

Ik heb er over mee in mijn maag gezeten. Met dubbele "l" of een enkele "l". Toch maar voor die enkele gekozen. Achteraf dom en onjuist. Maar ik ga het niet stiekum veranderen of "editen".

Groet,

Jacco

Stiekum? De juiste spelling is: stiekem. :D