radjiman Posted 7 april 2006 Report Share Posted 7 april 2006 Hallo Forumlezers, Vraagje. Hoe sluit je een interlink aan, zie pijltjes > die op de kabel zelf is opgedrukt. Mijn situatie is : cd speler > versterker. Is dit correct aangesloten? MvG, Hein Link to comment Share on other sites More sharing options...
gruiter Posted 7 april 2006 Report Share Posted 7 april 2006 De pijltjes geven de signaal flow aan: dus van CD naar versterker is goed. Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 7 april 2006 Report Share Posted 7 april 2006 Hallo Forumlezers, Vraagje. Hoe sluit je een interlink aan, zie pijltjes > die op de kabel zelf is opgedrukt. Mijn situatie is : cd speler > versterker. Is dit correct aangesloten? MvG, Hein Even de schoolmeester spelen: Waar komt het signaal vandaan, en waar gaat het heen?? . . . . . . . . . . . . . . . . . . U heeft het GOED!!! Ga je nog door voor de koelkast, of wil je nu het geld? Link to comment Share on other sites More sharing options...
radjiman Posted 7 april 2006 Author Report Share Posted 7 april 2006 De pijltjes geven de signaal flow aan: dus van CD naar versterker is goed. Many thanks . MvG, Hein Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 7 april 2006 Report Share Posted 7 april 2006 De pijltjes geven de signaal flow aan: dus van CD naar versterker is goed. Ik heb altijd 'geleerd' dat zo'n pijltje aangeeft aan welke kant de afscherming aan aarde ligt (aan 1 kant geaarde afscherming dus)... Link to comment Share on other sites More sharing options...
CableTalk Posted 8 april 2006 Report Share Posted 8 april 2006 De pijltjes geven de signaal flow aan: dus van CD naar versterker is goed. Ik heb altijd 'geleerd' dat zo'n pijltje aangeeft aan welke kant de afscherming aan aarde ligt (aan 1 kant geaarde afscherming dus)... Dat is doorgaans idd zo en die hoort volgens de geleerden aan de kant van de bron. Correcte aansluiting maken ze dan foolproof door de signaalrichting aan te geven. Van den Hul heeft (had?) een markering "ground shield" en dat zorgt er voor dat je niet direct in de gaten hebt aan welke kant deze het beste kan zitten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zee Posted 8 april 2006 Report Share Posted 8 april 2006 Ik zou de afscherming niet per definitie aan de kant van de bron 'vast' zetten. Als bijvoorbeeld je cd speler niet-geaard is en je versterker wel, dan zou ik de interlink zo aansluiten dat de afscherming aan de kant van de versterker aan massa hangt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts