Manus Posted 8 april 2006 Report Share Posted 8 april 2006 Net even mijn TEAC weggebracht. Leest de cd's niet altijd goed meer. Van de nood een deugd gemaakt. Tijdelijk in bruikleen om uit te proberen: de Gram Amp 2 SE van Graham Slee. Klinkt een stuk beter dan de phono pre in de Duson C1000: helderder, diepere soundstage. Iemand bekend met deze phono pre? Link to comment Share on other sites More sharing options...
symfo Posted 9 april 2006 Report Share Posted 9 april 2006 Sinds vorig jaar heb ik een Graham Slee Era Gold mkV. In mijn set klomk deze veel mooier dan bv. de Sphinx phono eq. Ik denk wel dat de phono trappen van dit merk in Nederland ondergewaardeerd worden en niet zo bekend zijn. Ook de goedkope trapjes klinken echt zeer goed. Zeker de Gram amp 2SE. Helaas is er volgens mij nog steeds maar 1 winkel die dit merk verkoopt. Onbekend maakt onbemind. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manus Posted 9 april 2006 Author Report Share Posted 9 april 2006 Sinds vorig jaar heb ik een Graham Slee Era Gold mkV.In mijn set klomk deze veel mooier dan bv. de Sphinx phono eq. Ik denk wel dat de phono trappen van dit merk in Nederland ondergewaardeerd worden en niet zo bekend zijn. Ook de goedkope trapjes klinken echt zeer goed. Zeker de Gram amp 2SE. Helaas is er volgens mij nog steeds maar 1 winkel die dit merk verkoopt. Onbekend maakt onbemind. Kwestie van tijd misschien? Ik heb hem nu een dag op proef en ik weet al dat het een prima apparaatje is! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lestat Posted 9 april 2006 Report Share Posted 9 april 2006 dat zijn weer leuke dingen! Onbekend maakt niet onbemind, maar brengt weer een extra uitdaging!!! Welke prijsstelling moeten we dan aan denken? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manus Posted 9 april 2006 Author Report Share Posted 9 april 2006 De GRAM AMP2 SE, die ik nu in bruikleen heb, kost 350 euro. De Era Gold weet ik zo gauw niet, maar dat zal al snel het dubbele zijn, drievoudige. Link to comment Share on other sites More sharing options...
symfo Posted 9 april 2006 Report Share Posted 9 april 2006 De Era Gold is met een grote externe voeding tegen de 700 euro. Kijk maar eens op deze site en scroll eens naar beneden. Ik weet dat testjes niet alles zeggen maar toch. Niet een is negatief en elk in hun prijsklasse schijnen ze de top te zijn. http://www.gspaudio.co.uk/preamps/era-gold.htm Ook de goedkopere staan getest via de start pagina van Graham. http://www.gspaudio.co.uk/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts