Jump to content

Nieuwe LP's

BellaVista
 Share

Recommended Posts

Eigenlijk ben ik erg benieuwd waar iedereen zijn vinyl haalt: wat zijn de bronnen voor het zwarte goud?

Zelf ga ik wel eens kijken bij RecordFriend in Zaandam. Niet de meest sympathieke bediening, maar wel nieuw spul en een fraaie collectie 2e-hands.

Ik sluit mij aan bij PLexus. Ik kocht in Den Haag eens een nieuwe lp met een beschadigde hoes, het was een bestelling, dus hadden ze 'als service' alles al ingepakt. Toen ik daarmee terug ging kreeg ik een enorm grote bek: "Denk je dat ik dat ga betalen dan" en "het is jouw woord tegen mijn woord". Na enorme herrie ben ik daar de zaak uitgelopen en nooit meer teruggegaan en dat zal ik ook nooit meer doen. :angry: Stommelingen, sindsdien koop ik bijna al mijn nieuwe en sommige 2ehands in Delft. :)

-High Fidelity Discs (lekker snel in huis)

-Ebay

-Amazon (Engeland en Duitsland)

-Recordfriend

-Minstrel (Zwolle)

-Koning Willem (Deventer)

Frank :rolleyes:

Ik heb net als anderen hier goede ervaringen met velvetmusic, recordfriend en high fidelity discs. Allen erg snel in huis, goed verpakt. Bij Velvet mag je achteraf betalen, dit is de winkel die op mij het meest vriendelijk overkomt.

Groet,

azh

Henk Keizer

> Happy Sad Records

> tel.: +31(0)343 516700

> fax: +31(0)343 460595

> mob.: +31(0)6 282 676 80

Platen ook verkrijgbaar bij de hifiwinkels. Een zeer correcte knaap.

Carl

Ik kocht in Den Haag eens een nieuwe lp met een beschadigde hoes, het was een bestelling, dus hadden ze 'als service' alles al ingepakt. Toen ik daarmee terug ging kreeg ik een enorm grote bek: "Denk je dat ik dat ga betalen dan" en "het is jouw woord tegen mijn woord". Na enorme herrie ben ik daar de zaak uitgelopen en nooit meer teruggegaan en dat zal ik ook nooit meer doen.  :angry:  Stommelingen, sindsdien koop ik bijna al mijn nieuwe en sommige 2ehands in Delft.  :)

Met een reclame is het beter te wachten totdat de winkel zo vol mogelijk is :D

Eh, ik hou van oneliners, maar deze begrijp ik eerlijk niet? :(

ik ga zelf altijd naar minstrell in zwolle (maar dat komt omdat ik in het noorden woon ;-) )

ook heb ik wel eens wat besteld bij www.eil.com maar die is vrij prijzig....

Guest UKSub

Hoi iedereen,

kunnen jullie in die winkels terecht voor ALLE muziek die wordt uitgegeven op lp?

Zijn er BELGEN die bij bovenstaande winkels al eens iets besteld hebben?

Gr

stef

Hoi iedereen,

kunnen jullie in die winkels terecht voor ALLE muziek die wordt uitgegeven op lp?

Zijn er BELGEN die bij bovenstaande winkels al eens iets besteld hebben?

Gr

stef

geen idee.. ik ga nooit doelbewust zoeken... ga gewoon zoeken in de bakken tot ik mijn budget heb bereikt ;-)

• Members

Recordfriend geeft op het ogenblik 50 % korting op 2e hands, en 20 % op nieuw vinyl. Let wel, alleen via de web-winkel, en het moet op voorraad zijn. De prijzen op de site zijn zonder korting, deze wordt achteraf berekend...

Recordfriend geeft op het ogenblik 50 % korting op 2e hands, en 20 % op nieuw vinyl. Let wel, alleen via de web-winkel, en het moet op voorraad zijn. De prijzen op de site zijn zonder korting, deze wordt achteraf berekend...

Volgens mij juist omgedraaid, namelijk alleen in de winkel ivm opruimingsactiviteiten.

Ren

Hoeveel nieuwe draaitafels zijn er vorig jaar verkocht?

Al die nieuwe (en oude!) eigenaren kunnen toch niet allemaal worden bedient op koninginnedag?! Het is gewoon wachten tot het muntje valt bij iemand als Hans van Breukhoven! :)

Hoeveel nieuwe draaitafels zijn er vorig jaar verkocht?

Al die nieuwe (en oude!) eigenaren kunnen toch niet allemaal worden bedient op koninginnedag?! Het is gewoon wachten tot het muntje valt bij iemand als Hans van Breukhoven! :)

Vraag je dan ook eens af hoeveel DVD-spelers/recorders er vorig jaar verkocht zijn. En vraag je dan nog eens af hoeveel mensen nog daadwerkelijk regelmatig gebruik maken van een platenspeler. Dat is veel te weinig om interessant te zijn voor iemand als Breukhoven... Die heeft al nauwelijks cd's meer in z'n winkels liggen. Gelukkig bestaat Plato nog...