Jump to content

Ingescheurde sacd's.

dekkersj
 Share

Recommended Posts

Volgens de fabrikant zijn de barstjes een puur cosmetische aangelegenheid, dus het lijkt mij voor de bezitters raadzaam een potje Oil of Olaz in huis te halen :unsure::unsure:

Met opgewekte groet,

Volgens de fabrikant zijn de barstjes een puur cosmetische aangelegenheid, dus het lijkt mij voor de bezitters raadzaam een potje Oil of Olaz in huis te halen  :unsure:  :unsure:

Met opgewekte groet,

Oil of Olaz helpt toch alleen maar om scheurtjes te voork

• 2 weeks later...

Dat lijkt sterk op scheurvorming door te hoge mechanische restspanning in het materiaal, waarschijnlijk veroorzaakt door verkeerd afkoelen in de matrijs of door kerfvorming in de binnenrand door een slechte matrijs of beschadiging. Dit is volgens mij een fabricagefout. Ik zou kostenloze vervanging voorstellen (eisen).

Een vriend van me heeft ook deze sacd, ik zal eens kijken of hij ook ingescheurd is...

Hoort medisch onderzoek nu ook al tot jouw interesses, Jacco?

:P

Ik meet alles, en dan bedoel ik ook alles...

:lol:

Groet,

Jacco

Als er tijdens die specifieke meting maar geen resonanties of andere ongewenste trillingen optreden :lol:

Ik heb 'm ook die SACD-Hybride van Dark Side Of The Moon, maar hij is nog in orde... Nog wel...? :unsure: Nou ja, volgens mij heb ik een andere versie dan die kapot schijnt te gaan...

Ik heb trouwens wel een single van The Prodigy (Breathe) die stuk is. Die is ook van binnenuit gebarsten...