Werner Posted 13 april 2006 Report Share Posted 13 april 2006 Om wat suggesties te doen: Juist ja, Je bent goed in veralgemenen... Ik heb jaren een TD-160 gehad, die naar het einde toe (vorig jaar) sterk uitgebouwd was. Ook die speler zit nog vers in mijn geheugen, en de SL-1200 speelt in een heel andere categorie. Van de spelers die je opsomt zijn er zeker een aantal die de SL-1200-met-een- optimaal-element nog overklassen. Maar het omgekeerde is ook waar. Link to comment Share on other sites More sharing options...
BellaVista Posted 13 april 2006 Report Share Posted 13 april 2006 Deze bedoel je? Da's een nieuwe voor weinig. Misschien te weinig.... Er wordt gefluisterd dat het zo'n beetje begint met een instap-Goldring: Of iets van Rega: (En dat is dan zonder electronische toerentalregeling.... ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
CableTalk Posted 13 april 2006 Report Share Posted 13 april 2006 Juist ja, Je bent goed in veralgemenen... Integendeel: ik heb mij beperkt tot types waarvan ik weet wat ze kunnen. Daar werd om gevraagd nietwaar? Maar goed, er is kennelijk op een paar lange tenen getrapt en dan wordt er vervolgens op de man gespeeld. Beetje kinderachtig, jammer hoor. Link to comment Share on other sites More sharing options...
rli Posted 14 april 2006 Report Share Posted 14 april 2006 Ja Robin, ben het helemaal met je eens: Een knopje om te switchen van 33 naar 45 (of evt 78 toeren) hoort er gewoon standaard op te zitten en het is inderdaad raar dat dit bij duurdere spelers ontbreekt.De speedbox van Project is inderdaad een oplossing, maar die is weer niet compatibel met alle types... Maar wat ik eigenlijk wil weten is of ik een Project van 475 euro moet kopen (met toerentalswitch en auto afslag) of dat ik kan volstaan met een Lenco van 165 euro omdat ik toch geen audiofiele installatie heb. Hoor je dit verschil? Ik heb een Dual gehad, maar dat is echt troep, koop ik nooit meer. Mijn oude Akai draait beter, maar daar is het geluid weer minder van (dat hoor je dan weer wel!). ja een knopje voor 33 of 45 toeren is geen fijnregeling. Ik bedoel dan een klein potmetertje o.i.d. waarmee je de draaisnelheid kunt verhogen of verlagen! Robin Link to comment Share on other sites More sharing options...
rli Posted 14 april 2006 Report Share Posted 14 april 2006 Deze bedoel je? Da's een nieuwe voor weinig. Misschien te weinig.... Er wordt gefluisterd dat het zo'n beetje begint met een instap-Goldring: Of iets van Rega: (En dat is dan zonder electronische toerentalregeling.... ) ik kan je verzekeren dat die instap Goldring echt goed klinkt en ik ben er van overtuigd een stuk beter dan een Dual of zelfs de sl 1200!. De Pro-ejct debut en de Rega P3 zijn op een vergelijkbaarniveau. No nonsense tafel. Robin Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bedrock Posted 14 april 2006 Report Share Posted 14 april 2006 Deze bedoel je? Da's een nieuwe voor weinig. Misschien te weinig.... Er wordt gefluisterd dat het zo'n beetje begint met een instap-Goldring: Of iets van Rega: (En dat is dan zonder electronische toerentalregeling.... ) Pega P2 is nieuw niet meer verkrijgbaar. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts