HifiEddy Posted 11 april 2006 Report Share Posted 11 april 2006 Beste mensen, Nog immer op zoek naar een draaitafel (doch nog niet in Sneek geweest) zag ik deze combi staan Nottingham Horizon/Denon DL110. Iemand enige ervaring? Link to comment Share on other sites More sharing options...
BellaVista Posted 11 april 2006 Report Share Posted 11 april 2006 Misschien kan je wat meer info geven. Nieuw? Prijs? Losse motor? Arm? Waarom dit element? Deze draaitafel heeft ooit op mijn shortlist gestaan. Fraai en afwijkend design, niet al te duur en Engels bovendien. Link to comment Share on other sites More sharing options...
MJ_OK Posted 11 april 2006 Report Share Posted 11 april 2006 Hallo, De Horizon is in allerlei versies verkrijgbaar. Ik heb zelf Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alco Posted 11 april 2006 Report Share Posted 11 april 2006 Misschien kan je wat meer info geven. Nieuw? Prijs? Losse motor? Arm? Waarom dit element? Ik neem aan dat 't om >dit< exemplaat gaat. Link to comment Share on other sites More sharing options...
BellaVista Posted 11 april 2006 Report Share Posted 11 april 2006 Leuke deal! Link to comment Share on other sites More sharing options...
RastaPhil Posted 14 april 2006 Report Share Posted 14 april 2006 Ik heb jaren met een Denon DL110 gespeeld op een SME 3009i met Thorens TD160MKIIb en het is een fraai element voor zijn prijs! De 160 zou iets beter zijn volgens recencies,maar de 110 is zeer gemakkelijk aanstuurbaar en is een probleemloos element qua opstelling, het trackt ook prima en het geluid is aangenaam en luchtig met weinig surface noice. Ik heb het vervangen omdat mijn arm de SME 3009 imp. eigenlijk een te lage massa heeft voor dit type elementen. Daarom heb ik het vervangen door een oude Audio technica AT20ss (se reeks) dat een hi-compliance element is (Hi-compliance werkt met lo-mass arm en omgekeerd). Maar nooit geen klachten gehad over de Denon. Ik speel momenteel met Thorens TD125 met SME3009III en een LondonDecca element van 1967. Ik prefereer toch wel de rauwheid en directheid van de Decca tegenover het brave en luchtige van de Denon, maar ik moet het er bij zeggen, de arm matchte (op papier) niet mvg RastaPhil Link to comment Share on other sites More sharing options...
Seed7 Posted 14 april 2006 Report Share Posted 14 april 2006 Ik heb het vervangen omdat mijn arm de SME 3009 imp. eigenlijk een te lage massa heeft voor dit type elementen. ... waarom niet gewoon de dynamische massa van de arm verhoogd? Link to comment Share on other sites More sharing options...
RastaPhil Posted 14 april 2006 Report Share Posted 14 april 2006 Ik heb het vervangen omdat mijn arm de SME 3009 imp. eigenlijk een te lage massa heeft voor dit type elementen. ... waarom niet gewoon de dynamische massa van de arm verhoogd? Ach ik wou tevens eens naar die AT luisteren (tot nu toe nog geen tijd gehad ) En ik heb nog zeven platendraaiers staan... RastaPhil Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts