Jump to content

vrouwen.

piet van soest
 Share

Recommended Posts

Nou, mijn dochter komt niet rond van 2200 euro hoor. Die verdient 2500 euro en daar doe ik elke maand 1000 euro bij.

Jemig, meen je dat ?! :o:blink:

Dan heeft ze dus 3500,- euri in de maand :unsure:

Met de helft zou ik al heel tevreden zijn :rolleyes:

Wat verdien je tegenwoordig als starter? 27500?

Een net afgestudeerde HBO'er start bij ons met 1700 per maand (per jaar = vermenigvuldigen met 13,96). Voor hetzelfde bedrag zit er hier en daar ook een ex-UV'er tussen... Volgens onze HR man is dit marktconform (wellicht in het noorden :rolleyes: ).

Het ligt er wel een beetje aan wat in wat voor sector je werkt, maar ik denk dat 1700 per maand (4 weken waarschijnlijk?) wel een redelijk normaal startsalaris is (voor een HBO'er), als ik kijk naar (ex-)huisgenoten...

Het ligt er wel een beetje aan wat in wat voor sector je werkt, maar ik denk dat 1700 per maand (4 weken waarschijnlijk?) wel een redelijk normaal startsalaris is

Dat was ook zo'n beetje mijn startsalaris, .....maar dan nog in Guldens :D

Het ligt er wel een beetje aan wat in wat voor sector je werkt, maar ik denk dat 1700 per maand (4 weken waarschijnlijk?) wel een redelijk normaal startsalaris is

Dat was ook zo'n beetje mijn startsalaris, .....maar dan nog in Guldens :D

Ja, om nog maar te zwijgen over het loon dat m'n vader kreeg, toen ie op z'n 15e begon op de bouw... :D Geen idee hoeveel dat was hoor, maar ik gok een paar gulden per week :D

We hebben even nagerekend maar onze dochter maakt 750 Euro per maand op, leeft niet luuks en is handig met geld.

Carl

PS Alco moet zich schamen met 38 ben je jong, wil graag ruilen.

Nou, mijn dochter komt niet rond van 2200 euro hoor. Die verdient 2500 euro en daar doe ik elke maand 1000 euro bij. :lol:

Netto hoop ik.

Carl

Wat verdien je tegenwoordig als starter? 27500?

Een net afgestudeerde HBO'er start bij ons met 1700 per maand (per jaar = vermenigvuldigen met 13,96). Voor hetzelfde bedrag zit er hier en daar ook een ex-UV'er tussen... Volgens onze HR man is dit marktconform (wellicht in het noorden :rolleyes: ).

Ja, in het Noorden zal het wellicht marktconform zijn.

7 jaar geleden als pas afgestudeerde hbo-er begonnen voor 1775,- euro bruto, vermenigvuldigen met 14,32 voor het jaarsalaris. Dat is later naar boven bijgesteld (na mijn tijd). Een wo-er zit er boven.

Inmiddels ben ik de 3500 bruto per maand (incl vakantiegeld en 13de maand en bonusje) wel gepasseerd, maar dat heeft me wel 7 jaar hard werk gekost. Ik kan alleen maar dromen dat ik dit als student had... elke dag een nieuwe sacd en om het half jaar een nieuwe speler...

Groet,

Jacco

Voor de huwelijksmarkt ben je gelukkig nog niet hoogbejaard Alco.

Groet,

Carl

PS over vrouwen gesproken dat vond ik nu vroeger een mooie vrouw. Heel wat mooier dan die poppetjes in het Anpuk zingt vals thema.

Spkrbox_1-thmb.jpg

Inmiddels ben ik de 3500 bruto per maand (incl vakantiegeld en 13de maand en bonusje) wel gepasseerd

Hier kom ik m'n bed nog niet voor uit........ ;)

Dit wordt een leuk pats-topic :D

Voor hoeveel geld per maand kom je dan w

Inmiddels ben ik de 3500 bruto per maand (incl vakantiegeld en 13de maand en bonusje) wel gepasseerd

Ik wil er ook best voor in bed blijven liggen hoor ;)

Tja, er is een beroep dat horizontaal uitgevoerd wordt ... :rolleyes: Daar heb je geen HTS voor nodig ....

Jacco zegt dat ie de 3500 gepasseerd is. Hij zegt er niet bij in welke richting en ook niet hoe ver ie nu is. ;)

Ik wil er ook best voor in bed blijven liggen hoor ;)

Tja, er is een beroep dat horizontaal uitgevoerd wordt ... :rolleyes: Daar heb je geen HTS voor nodig ....

De vraag is of ik dat werk wil doen... Leuk werk lijkt me belangrijker dan veel geld voor je werk krijgen...

Jacco zegt dat ie de 3500 gepasseerd is. Hij zegt er niet bij in welke richting en ook niet hoe ver ie nu is. ;)

Nee, dat laat ik maar achterwege. Hoewel ik er geen probleem mee heeft dat iemand weet hoeveel ik verdien. Ik vind het alleen lastig omdat je met zo'n inkomen eigenlijk overal buiten valt. Het is teveel om geld terug te krijgen voor wat dan ook en te weinig om er geen last van te hebben. De invoering van het nieuwe zorgstelsel is voor mij dan ook een pittige achteruitgang...

Groet,

Jacco