ALFIrE Posted 16 oktober 2003 Report Share Posted 16 oktober 2003 Ik ben weer es het noorden kwijt... Het is mijn bedoeling om gewoon goede klank te hebben thuis, zonder er foruinen aan te spenderen, en zonder te willen concurreren met echte audiofielen. Ik was aan het kijken naar de marantz pm7200 versterker, maar ik kan nu de marantz sr6300 krijgen aan dezelfde prijs (sterk verlaagd). de 7200 geeft 2*95, en de 6300 6*100. Het was mijn bedoeling om zelf speakers te gaan bouwen, en inmiddels 2 art-sound speakers die ik nog liggen had te gebruiken. als ik voor de 6300 ga, kan ik dus binnenkort de 2 nieuwe en de 2 oude speakers gebruiken. Ik heb ook nog een eminence sub op zolder die dan were tot leven gebracht kan worden... Aan de andere kant heeft de 7200 een klasse A schakeling, en kan ik een stereo opstelling beter schikken naar mijn woning en vrouw (WAF)... Ik wil gewoon goede klank, zonder dat het fenomenaal moet zijn, that's it! Wat zouden jullie doen??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
PD Posted 16 oktober 2003 Report Share Posted 16 oktober 2003 Wil je surround (film) of stereo (muziek)? Waar hecht je meer waarde aan? Kijk je veel films? Link to comment Share on other sites More sharing options...
paul demo Posted 16 oktober 2003 Report Share Posted 16 oktober 2003 Geplaatst door ALFIrE:Ik ben weer es het noorden kwijt... Ik wil gewoon goede klank, zonder dat het fenomenaal moet zijn, that's it! Wat zouden jullie doen??? Als het gewoon een goede klank moet zijn zou ik voor de 6 kanaals gaan. Wil je iets meer kwaliteit pak dan de 2 kanaals Link to comment Share on other sites More sharing options...
John van der Sluis Posted 19 oktober 2003 Report Share Posted 19 oktober 2003 "Goed stereo" is al moeilijk genoeg! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts