paul demo Posted 23 april 2006 Author Report Share Posted 23 april 2006 Hebben jullie de eerste post van dit forum wel gelezen? Jullie doen hem echt recht aan De eerste posting van dit forum is van een paar jaar terug. Die is vast en zeker gedateerd. Blijkt wel weer wat jullie oplettend zijn,, het is slechts 9 dagen geleden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 23 april 2006 Report Share Posted 23 april 2006 Blijkt wel weer wat jullie oplettend zijn,, het is slechts 9 dagen geleden. Genoeg tijd om je hele startpost leeg te halen, 'helaas' had iemand het al gequote Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
ravon Posted 23 april 2006 Report Share Posted 23 april 2006 Hebben jullie de eerste post van dit forum wel gelezen? Jullie doen hem echt recht aan De eerste posting van dit forum is van een paar jaar terug. Die is vast en zeker gedateerd. Blijkt wel weer wat jullie oplettend zijn,, het is slechts 9 dagen geleden. Beetje opletten, Paul. En ook graag duidelijk zijn in wat je bedoelt. Heb je het over dit forum of over dit draadje? Link to comment Share on other sites More sharing options...
ravon Posted 23 april 2006 Report Share Posted 23 april 2006 Trouwens, op een ander forum wordt het inspelen regelrecht naar het rijk der fabelen verwezen, althans voor de daar geteste interlink. Daar dus. Ze hebben volgens mij wel een knoepert van een fout gemaakt door niet te meten en/of eea op te slaan. Een recorder mee laten lopen of zo. Groet, Jacco Dat inspelen van kabels onzin is wisten we toch al? Weet jij waar de luisterbevindingen van dat luistergroepje te vinden zijn? Laat maar, ik heb ze al. Link to comment Share on other sites More sharing options...
dekkersj Posted 23 april 2006 Report Share Posted 23 april 2006 Trouwens, op een ander forum wordt het inspelen regelrecht naar het rijk der fabelen verwezen, althans voor de daar geteste interlink. Daar dus. Ze hebben volgens mij wel een knoepert van een fout gemaakt door niet te meten en/of eea op te slaan. Een recorder mee laten lopen of zo. Groet, Jacco Dat inspelen van kabels onzin is wisten we toch al? Weet jij waar de luisterbevindingen van dat luistergroepje te vinden zijn? Nou ja, dat wisten we misschien maar er zijn er nog veel meer die dat nog niet weten. Ik vind het wel jammer dat ze niet aan data-recording hebben gedaan. Met relatieve metingen kun je onwaarschijnlijk precies meten. En het sluit ook alle andere kabels niet uit. Ik ben mij nog door de pagina's aan het worstelen, misschien kom ik er achter waar de luisterbevindingen precies staan. Het idee was een blinde test, maar dat zal wel met enige korrels zout genomen moeten worden qua data post processing. Statistiek enzo. Groet, Jacco Link to comment Share on other sites More sharing options...
ravon Posted 23 april 2006 Report Share Posted 23 april 2006 Trouwens, op een ander forum wordt het inspelen regelrecht naar het rijk der fabelen verwezen, althans voor de daar geteste interlink. Daar dus. Ze hebben volgens mij wel een knoepert van een fout gemaakt door niet te meten en/of eea op te slaan. Een recorder mee laten lopen of zo. Groet, Jacco Dat inspelen van kabels onzin is wisten we toch al? Weet jij waar de luisterbevindingen van dat luistergroepje te vinden zijn? Nou ja, dat wisten we misschien maar er zijn er nog veel meer die dat nog niet weten. Ik vind het wel jammer dat ze niet aan data-recording hebben gedaan. Met relatieve metingen kun je onwaarschijnlijk precies meten. En het sluit ook alle andere kabels niet uit. Ik ben mij nog door de pagina's aan het worstelen, misschien kom ik er achter waar de luisterbevindingen precies staan. Het idee was een blinde test, maar dat zal wel met enige korrels zout genomen moeten worden qua data post processing. Statistiek enzo. Groet, Jacco Nu is de vraag of de meetbende even wil bewijzen dat er tussen ingespeelde kabels en niet-ingespeelde kabels geen verschillen bestaan door de mannen-met-de-gouden-oortjes z Link to comment Share on other sites More sharing options...
dekkersj Posted 23 april 2006 Report Share Posted 23 april 2006 Trouwens, op een ander forum wordt het inspelen regelrecht naar het rijk der fabelen verwezen, althans voor de daar geteste interlink. Daar dus. Ze hebben volgens mij wel een knoepert van een fout gemaakt door niet te meten en/of eea op te slaan. Een recorder mee laten lopen of zo. Groet, Jacco Dat inspelen van kabels onzin is wisten we toch al? Weet jij waar de luisterbevindingen van dat luistergroepje te vinden zijn? Nou ja, dat wisten we misschien maar er zijn er nog veel meer die dat nog niet weten. Ik vind het wel jammer dat ze niet aan data-recording hebben gedaan. Met relatieve metingen kun je onwaarschijnlijk precies meten. En het sluit ook alle andere kabels niet uit. Ik ben mij nog door de pagina's aan het worstelen, misschien kom ik er achter waar de luisterbevindingen precies staan. Het idee was een blinde test, maar dat zal wel met enige korrels zout genomen moeten worden qua data post processing. Statistiek enzo. Groet, Jacco Nu is de vraag of de meetbende even wil bewijzen dat er tussen ingespeelde kabels en niet-ingespeelde kabels geen verschillen bestaan door de mannen-met-de-gouden-oortjes z Link to comment Share on other sites More sharing options...
ravon Posted 23 april 2006 Report Share Posted 23 april 2006 Trouwens, op een ander forum wordt het inspelen regelrecht naar het rijk der fabelen verwezen, althans voor de daar geteste interlink. Daar dus. Ze hebben volgens mij wel een knoepert van een fout gemaakt door niet te meten en/of eea op te slaan. Een recorder mee laten lopen of zo. Groet, Jacco Dat inspelen van kabels onzin is wisten we toch al? Weet jij waar de luisterbevindingen van dat luistergroepje te vinden zijn? Nou ja, dat wisten we misschien maar er zijn er nog veel meer die dat nog niet weten. Ik vind het wel jammer dat ze niet aan data-recording hebben gedaan. Met relatieve metingen kun je onwaarschijnlijk precies meten. En het sluit ook alle andere kabels niet uit. Ik ben mij nog door de pagina's aan het worstelen, misschien kom ik er achter waar de luisterbevindingen precies staan. Het idee was een blinde test, maar dat zal wel met enige korrels zout genomen moeten worden qua data post processing. Statistiek enzo. Groet, Jacco Nu is de vraag of de meetbende even wil bewijzen dat er tussen ingespeelde kabels en niet-ingespeelde kabels geen verschillen bestaan door de mannen-met-de-gouden-oortjes z Link to comment Share on other sites More sharing options...
dekkersj Posted 23 april 2006 Report Share Posted 23 april 2006 Trouwens, op een ander forum wordt het inspelen regelrecht naar het rijk der fabelen verwezen, althans voor de daar geteste interlink. Daar dus. Ze hebben volgens mij wel een knoepert van een fout gemaakt door niet te meten en/of eea op te slaan. Een recorder mee laten lopen of zo. Groet, Jacco Dat inspelen van kabels onzin is wisten we toch al? Weet jij waar de luisterbevindingen van dat luistergroepje te vinden zijn? Nou ja, dat wisten we misschien maar er zijn er nog veel meer die dat nog niet weten. Ik vind het wel jammer dat ze niet aan data-recording hebben gedaan. Met relatieve metingen kun je onwaarschijnlijk precies meten. En het sluit ook alle andere kabels niet uit. Ik ben mij nog door de pagina's aan het worstelen, misschien kom ik er achter waar de luisterbevindingen precies staan. Het idee was een blinde test, maar dat zal wel met enige korrels zout genomen moeten worden qua data post processing. Statistiek enzo. Groet, Jacco Nu is de vraag of de meetbende even wil bewijzen dat er tussen ingespeelde kabels en niet-ingespeelde kabels geen verschillen bestaan door de mannen-met-de-gouden-oortjes z Link to comment Share on other sites More sharing options...
s0000884 Posted 23 april 2006 Report Share Posted 23 april 2006 Trouwens, op een ander forum wordt het inspelen regelrecht naar het rijk der fabelen verwezen, althans voor de daar geteste interlink. Daar dus. Ze hebben volgens mij wel een knoepert van een fout gemaakt door niet te meten en/of eea op te slaan. Een recorder mee laten lopen of zo. Groet, Jacco Dat inspelen van kabels onzin is wisten we toch al? Weet jij waar de luisterbevindingen van dat luistergroepje te vinden zijn? Nou ja, dat wisten we misschien maar er zijn er nog veel meer die dat nog niet weten. Ik vind het wel jammer dat ze niet aan data-recording hebben gedaan. Met relatieve metingen kun je onwaarschijnlijk precies meten. En het sluit ook alle andere kabels niet uit. Ik ben mij nog door de pagina's aan het worstelen, misschien kom ik er achter waar de luisterbevindingen precies staan. Het idee was een blinde test, maar dat zal wel met enige korrels zout genomen moeten worden qua data post processing. Statistiek enzo. Groet, Jacco Nu is de vraag of de meetbende even wil bewijzen dat er tussen ingespeelde kabels en niet-ingespeelde kabels geen verschillen bestaan door de mannen-met-de-gouden-oortjes z Link to comment Share on other sites More sharing options...
ravon Posted 24 april 2006 Report Share Posted 24 april 2006 Trouwens, op een ander forum wordt het inspelen regelrecht naar het rijk der fabelen verwezen, althans voor de daar geteste interlink. Daar dus. Ze hebben volgens mij wel een knoepert van een fout gemaakt door niet te meten en/of eea op te slaan. Een recorder mee laten lopen of zo. Groet, Jacco Dat inspelen van kabels onzin is wisten we toch al? Weet jij waar de luisterbevindingen van dat luistergroepje te vinden zijn? Nou ja, dat wisten we misschien maar er zijn er nog veel meer die dat nog niet weten. Ik vind het wel jammer dat ze niet aan data-recording hebben gedaan. Met relatieve metingen kun je onwaarschijnlijk precies meten. En het sluit ook alle andere kabels niet uit. Ik ben mij nog door de pagina's aan het worstelen, misschien kom ik er achter waar de luisterbevindingen precies staan. Het idee was een blinde test, maar dat zal wel met enige korrels zout genomen moeten worden qua data post processing. Statistiek enzo. Groet, Jacco Nu is de vraag of de meetbende even wil bewijzen dat er tussen ingespeelde kabels en niet-ingespeelde kabels geen verschillen bestaan door de mannen-met-de-gouden-oortjes z Link to comment Share on other sites More sharing options...
dick jansen Posted 24 april 2006 Report Share Posted 24 april 2006 (...)Ik zou er eens aan moeten meten. (...) Volgens mij kun je dat beter laten Met opgewekte groet, Link to comment Share on other sites More sharing options...
ravon Posted 24 april 2006 Report Share Posted 24 april 2006 (...)Ik zou er eens aan moeten meten. (...) Volgens mij kun je dat beter laten Met opgewekte groet, Hoezo? Meten is toch hartstikke leuk en informatief? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts