RastaPhil Posted 17 april 2006 Report Share Posted 17 april 2006 Quote: "Misschien klinkt met een blinddoek om een harman wel juist ineens 'heel zacht'." De blinddoek NIET over je oren knopen h Link to comment Share on other sites More sharing options...
fmjwillems Posted 17 april 2006 Report Share Posted 17 april 2006 badankt alvast!!!wat ik nu heb is jvc all in one,buget 2000 euro en woonachtig in limburg (brunssum)..... Je woont in Brunssum schrijf je. Ga eens naar Heerlen of Echt daar geven ze goed advies. Groeten Woon zelf ook in het mooiste stuk van Nederland. Wel een beetje bij de les blijven. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erjee Posted 17 april 2006 Report Share Posted 17 april 2006 badankt alvast!!!wat ik nu heb is jvc all in one,buget 2000 euro en woonachtig in limburg (brunssum)..... Je woont in Brunssum schrijf je. Ga eens naar Heerlen of Echt daar geven ze goed advies. Groeten Woon zelf ook in het mooiste stuk van Nederland. KLANGPUNKT in Aken is ook een interessant alternatief! Vanuit Brunssum is dat nog korter dan vanuit Sittard... Met vriendelijke groet, Erjee. Link to comment Share on other sites More sharing options...
maximonster Posted 17 april 2006 Report Share Posted 17 april 2006 Harman staat bekend om vrij pittige voeding, en flinke eindtrappen Heb je dit wel zelf gecheckt ? Nee ? Niet zomaar vanuitgaan dan, sonde ! Zo ja, was wat je zag wel een grote voeding of dacht je dat omdat je dat eerder ergens had gehoord ?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
s0000884 Posted 18 april 2006 Report Share Posted 18 april 2006 Heb je dit wel zelf gecheckt ? Ja. Van een harman de kap open gehad. 8 parrallelle relatief pittige eindtorren als emittervolgers, met geloof ik 40000 uF afvlakking op een rinkern die toch zeker 13-14 cm diameter heeft, met een dikke bout in de bodem. Denon doet dat voor dezelfde prijs niet (waarbij ik me even baseer op foto's van denon, hiervan heb ik de kap niet open gehad). Bovendien hebben ze het altijd in hun promofolders gehad (ze noemden het High Current Capability) Nee ? Niet zomaar vanuitgaan dan, sonde! ..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
s0000884 Posted 18 april 2006 Report Share Posted 18 april 2006 Zo ja, was wat je zag wel een grote voeding ofdacht je dat omdat je dat eerder ergens had gehoord ?? Ik moet wel eerlijk bekennen dat ik niet de uitgangsimpedantie van die voeding gemeten heb, dus uitsluitsel kan ik niet geven. Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 18 april 2006 Report Share Posted 18 april 2006 Herman Kardon ?? Ik neem aan dat dat een vergissinkje is ? Wel een leuke Herman Karton. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts