Jump to content

Dave Stewart sp

Manus
 Share

Recommended Posts

Ach ja, Anouk zingt vals. Maar dat wordt in de studio in elk geval nog recht getrokken. Anders was het bij de gitaarpartij van Dave Stewart in 'Lily was here', dat nummer met Candy Dulfer.

Aardig nummer hoor, maar die gitaar had best wel wat beter gestemd mogen worden. :D:D:D

Ik heb hem nog op zo'n mini-cd'tje als single :lol: Ga hem straks even draaien! :rolleyes:

Is dit een nieuwe trend op Hear? :blink:;)

Ik heb nl albums waarbij soms vreselijk gezongen wordt,maar die zoveel sfeer hebben dat perfect zingen een aanfluiting geweest zou zijn in de recording..ik heb het dan over live albums.

Ik zal je slechts 1 klein voorbeeldje geven van een album van iemand die eigenlijk helemaal niet zingen kan,en ook zijn gitaarspel is verre van perfect....maar de artiest is een levende legende in zijn vlak waar veel artiesten de mosterd zijn gaan halen toen ze voorzichtig hun gitaartje begonnen te bespelen....w.o bv Dylan....en the Stones..Clapton...enz..enz

B000001B9X.01._SCMZZZZZZZ_.jpg

Ramblin' Jack Elliott....South Coast...een album wat een grammy heeft mogen scoren met niet kunnen zingen ;)

~ Hans ~

Ach ja, Anouk zingt vals. Maar dat wordt in de studio in elk geval nog recht getrokken. Anders was het bij de gitaarpartij van Dave Stewart in 'Lily was here', dat nummer met Candy Dulfer.

Aardig nummer hoor, maar die gitaar had best wel wat beter gestemd mogen worden. :D:D:D

Ja, nou je het zegt! Froeg