Jump to content

leest u even mee op hifi.nl

s0000884
 Share

Recommended Posts

De essentie van het leven, jongeman, is niet uit te leggen :(

De essentie van het leven krijg je pas door na een lang en rijk leven, vol met prettige en minder prettige ervaringen, en ook het langdurig wonen in een omgeving met veel vliegdennen en weinig schrobbende huisvrouwen draagt bij tot levenswijsheid :unsure::unsure:

Met opgewekte groet,

De essentie van het leven krijg je pas door na een lang en rijk leven, vol met prettige en minder prettige ervaringen, en ook het langdurig wonen in een omgeving met veel vliegdennen en weinig schrobbende huisvrouwen draagt bij tot levenswijsheid :unsure::unsure:

Met opgewekte groet,

Je maakt je er veel te makkelijk vanaf.. :P

[...]

Als je het niet kan uitleggen dan ben je je het niet bewust...

De essentie van mijn leven op dit moment is om op tijd te ademen en uiteindelijk voortplanting. En om meer geld te verdienen dan dat ik moet betalen. Dat laatste wordt een steeds vervelendere randvoorwaarde van het leven en begint een essentie te worden.

Groet,

Jacco

Jullie mogen overal een mening over hebben; ook over potjes met vet en andere culinaire hoogstandjes.

Ik wil alleen maar zeggen: Van Es heeft die veren uitgeprobeerd en zijn bevindingen opgeschreven. Natuurlijk geldt dat voor zijn oren, in zijn kamer en met  zijn apparatuur. Ik heb geen enkele reden om aan zijn bevindingen te twijfelen. Waarom dan de recensent zo afzeiken?

[...]

Beste cve,

Als je mij die veren opstuurt, zal ik ook een recentie schrijven. Ik ben de beroerdste niet.

Misschien heb je niet alles gelezen of begrepen wat er te lezen was, maar dat afzeiken valt wel mee. Er waren opmerkingen en aanmerkingen over de deskundigheid van Van Es. Daarvoor ben ik nog naar de winkel gegaan om dat album te kopen en met mijn eigen oren vast te stellen dat er wel degelijk iets aan de hand is, maar dat dat in een goede installatie niet voor problemen zou moeten zorgen.

Waar Van Es wel op afgezeken is (en terecht) is zijn stelligheid en communicatieve luiheid. "Veel te veel bas", alsof het een feit is. Ook zijn verhaal over staande golven is zeer discutabel. Wellicht bedoelde hij lopende golven, maar dat schreef hij niet.

Ik hoop toch dat er inhoudelijk gediscussieerd mag worden over gepubliceerde recenties. En of ik dat experiment zelf heb uitgevoerd of niet zou daar geen rol in mogen spelen. In de psychologie heeft dat een mooie naam, maar die weet ik niet meer.

Waarom stoor jij je er eigenlijk aan?

Groet,

Jacco

Wat wel steeds opvalt is, wanneer het Ren

(...)

Als je het niet kan uitleggen dan ben je je het niet bewust...

De essentie van mijn leven op dit moment is om op tijd te ademen en uiteindelijk voortplanting.

(...)

Beste Jacco,

De eerste zin is een filosofische kronkel die diepgaande bestudering verdient :o

De tweede zin houdt een belofte in die hopelijk zal uitmonden in een waardevolle bijdrage aan de maatschappij. Zonder ijdelheid mag ik stellen je daarin te zijn voorgegaan :unsure::unsure:

Vergeet trouwens niet op tijd uit te ademen.

Met opgewekte groet,

Kijk, als damschijven op je boxen plakken al zo'n verbetering geeft (zou van Es ze er nog op hebben zitten) zullen konijnenkeutels dat ook wel doen. Het wachten is nu nog op de inventieveling die die keutels voor 10 eu/stuk verkoopt en een setje ter beoordeling aan van Es stuurt.

;)

Kijk, als damschijven op je boxen plakken al zo'n verbetering geeft (zou van Es ze er nog op hebben zitten) zullen konijnenkeutels dat ook wel doen. Het wachten is nu nog op de inventieveling die die keutels voor 10 eu/stuk verkoopt en een setje ter beoordeling aan van Es stuurt.

;)

Of die keutels in gemalen vorm aanbiedt voor het dempen van speakerstands (ipv zilverzand) :lol:

Figuren als Van Es bestempelen alle tweaks al snel als heilzaam, zo wordt Jo Mullers altijd helemaal wild van een ander rack of de zoveelste demper van exact hetzelde materiaal als al die andere dempers: "zoveel verbetering heb ik nog nooit meegemaakt".

Volgens mij weten ze niks zinnigers op te schrijven en komen ze daarom tot dit soort proza. Nuchterheid is in ieder geval niet