niels007 Posted 21 april 2006 Report Share Posted 21 april 2006 http://www.moremusic.nl/siltech.html#satt Resonantie vrij afkoelen is natuurlijk wel een harde eis. Klankmatig kunnen we stellen dat de soundstage, energie, plaatsing, homogeniteit - alles eigenlijk - ster verbeteren Wat zie ik nu, worden ze zelf ook een beetje moe van de vage termen? "alles eigenlijk".. Als het niet zo lekker was buiten werd ik nog boos op de heren afzetters! Gelukkig kan ik deze zomer voor veel minder dan 500 euro in een fris badje duiken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
hansko Posted 21 april 2006 Report Share Posted 21 april 2006 gewoon vergelijken met de interlinks van Jan van Gent en besparen maar!!!! Hansko Link to comment Share on other sites More sharing options...
fmjwillems Posted 21 april 2006 Report Share Posted 21 april 2006 gewoon vergelijken met de interlinks van Jan van Gent en besparen maar!!!!Hansko Zelf maken spaart nog meer. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Scat-Man Posted 21 april 2006 Report Share Posted 21 april 2006 gewoon vergelijken met de interlinks van Jan van Gent en besparen maar!!!!Hansko Ken jij nog meer kabel beunhazen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
cgm Posted 21 april 2006 Report Share Posted 21 april 2006 gewoon vergelijken met de interlinks van Jan van Gent en besparen maar!!!!Hansko Zelf maken spaart nog meer. Waarschijnlijk ken je de interlinks van John niet, anders had je deze opmerking niet gemaakt. Goedkoper dan zelf maken? Link to comment Share on other sites More sharing options...
cgm Posted 21 april 2006 Report Share Posted 21 april 2006 gewoon vergelijken met de interlinks van Jan van Gent en besparen maar!!!!Hansko Zelf maken spaart nog meer. Waarschijnlijk ken je de interlinks van John niet, anders had je deze opmerking niet gemaakt. Goedkoper dan zelf maken? Dat zeg ik niet. Zijn interlinks zijn rechtstreeks vergelijkbaar met dure siltechs of b.v. kimbers en kosten slechts een fractie van de prijs. Voor de prijs de John ervoor vraagt zou ik niet zelf gaan knutselen. Waarom niet? Niets zo simpel als een kabel maken, en je kan lekker experimenteren met van alles voor weinig, en die kan je ook vergelijken met weet ik veel wat. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frank K. Posted 21 april 2006 Report Share Posted 21 april 2006 Dat zeg ik niet. Zijn interlinks zijn rechtstreeks vergelijkbaar met dure siltechs of b.v. kimbers en kosten slechts een fractie van de prijs. Voor de prijs die John ervoor vraagt zou ik niet zelf gaan knutselen. Helemaal mee eens. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 21 april 2006 Report Share Posted 21 april 2006 Ja maar ze... passen stroomsterktes toe tot 100 amp Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 21 april 2006 Report Share Posted 21 april 2006 ...wel 100A!!! Alsof dat zo veel is Voor de gemiddelde audiofiel wel........ Tja, veel is relatief he Link to comment Share on other sites More sharing options...
cgm Posted 21 april 2006 Report Share Posted 21 april 2006 ...wel 100A!!! Alsof dat zo veel is Voor de gemiddelde audiofiel wel........ Tja, veel is relatief he Ja, net als de klankkwaliteit van een kabel.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
cgm Posted 21 april 2006 Report Share Posted 21 april 2006 Ja, en tegen de tijd dat je uitgeexperimenteerd ben kost het waarschijnlijk meer als een John van Gent interlink. Ja, maar wie zegt me dat ik blij zan zijn met zo'n kabel als van hem? Dat is erg relatief hear. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 21 april 2006 Report Share Posted 21 april 2006 Wat zie ik nu, worden ze zelf ook een beetje moe van de vage termen? "alles eigenlijk".. Aleen de prijs voor de consument verbetert er niet van, wel de winst van die lui waarschijnlijk Maar ja ...................... alles is relatief Hear B.t.w. Kapton is bij 700 graden allang gecremeerd. Link to comment Share on other sites More sharing options...
hansko Posted 21 april 2006 Report Share Posted 21 april 2006 gewoon vergelijken met de interlinks van Jan van Gent en besparen maar!!!!Hansko Ken jij nog meer kabel beunhazen? Neen, ik ken alleen John. Hij heeft ze in twee uitvoeringen de puur zilveren bevallen mij het meest. Voor rond de 100 euro heb je een set van 80cm. Hij is snel en de interlinks zijn uitstekend afgewerkt met merkloze "wbt" pluggen (het type wat je klemt draait), waarvan ik weet dat ze uit dezelfde fabriek komen als de echte die per 4 alleen al 100 euro kosten. Hansko Link to comment Share on other sites More sharing options...
BellaVista Posted 21 april 2006 Report Share Posted 21 april 2006 @ Hansko: heeft deze John een website? 'k Wil d'r eigenlijk wel wat meer over lezen... Link to comment Share on other sites More sharing options...
fmjwillems Posted 21 april 2006 Report Share Posted 21 april 2006 gewoon vergelijken met de interlinks van Jan van Gent en besparen maar!!!!Hansko Zelf maken spaart nog meer. Waarschijnlijk ken je de interlinks van John niet, anders had je deze opmerking niet gemaakt. Wat een onzin wie zegt dat die van mij slechter zijn als die van John. Link to comment Share on other sites More sharing options...
niels007 Posted 21 april 2006 Author Report Share Posted 21 april 2006 Ach, John zal zijn kabels beter vinden dan fmjwillems.. En andersom. Ook al zou het precies 't zelfde kabeltje zijn. Link to comment Share on other sites More sharing options...
hansko Posted 21 april 2006 Report Share Posted 21 april 2006 Bellavista: John heeft geen website. Op de site van de gebroeders Mijnster (Van de tube elysium buizenversterkers) Vind je een recentie. Het mailadres van John is: Johnvangent@tiscali.nl Hij woont in Tiel en kan je via de mail informatie geven. Succes Hansko Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frank K. Posted 21 april 2006 Report Share Posted 21 april 2006 Ach, John zal zijn kabels beter vinden dan fmjwillems.. En andersom. Ook al zou het precies 't zelfde kabeltje zijn. Nog nooit kennis gemaakt met John? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 21 april 2006 Report Share Posted 21 april 2006 Hij woont in Tiel (...) Ah, dat zegt genoeg Sorry Link to comment Share on other sites More sharing options...
fmjwillems Posted 21 april 2006 Report Share Posted 21 april 2006 Ach, John zal zijn kabels beter vinden dan fmjwillems.. En andersom. Ook al zou het precies 't zelfde kabeltje zijn. Nog nooit kennis gemaakt met John? Moet dat dan? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frank K. Posted 22 april 2006 Report Share Posted 22 april 2006 Dan zou je in ieder geval de persoon achter deze kabels kennen, en weten dat hij zijn kabels zeer zeker niet als de beste aanprijst. Zoals zo vaak Hear, wordt zomaar wat aangenomen en geroepen. En dat verdient deze persoon zeer zeker niet. Frank. Link to comment Share on other sites More sharing options...
fmjwillems Posted 22 april 2006 Report Share Posted 22 april 2006 Dan zou je in ieder geval de persoon achter deze kabels kennen, en weten dat hij zijn kabels zeer zeker niet als de beste aanprijst. Zoals zo vaak Hear, wordt zomaar wat aangenomen en geroepen. En dat verdient deze persoon zeer zeker niet. Frank. Ik roep niets want ik ken de persoon niet het zal best een aardige kerel zijn. En zijn kabels zijn zeker niet te duur. Link to comment Share on other sites More sharing options...
rienberends Posted 22 april 2006 Report Share Posted 22 april 2006 gewoon vergelijken met de interlinks van Jan van Gent en besparen maar!!!!Hansko Ken jij nog meer kabel beunhazen? Neen, ik ken alleen John. Hij heeft ze in twee uitvoeringen de puur zilveren bevallen mij het meest.Voor rond de 100 euro heb je een set van 80cm. Hij is snel en de interlinks zijn uitstekend afgewerkt met merkloze "wbt" pluggen (het type wat je klemt draait), waarvan ik weet dat ze uit dezelfde fabriek komen als de echte die per 4 alleen al 100 euro kosten. Hansko AUDIOMAGIC VAN P.V.W. LEVERT OOK KABELS (ZILVER) Link to comment Share on other sites More sharing options...
cgm Posted 22 april 2006 Report Share Posted 22 april 2006 Dat zilver is niet zo duur hoor, de connectoren kosten meestal meer. Dus zeker als je wat met zilver wilt is het aardig om zelf een beetje te knutselen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Scat-Man Posted 22 april 2006 Report Share Posted 22 april 2006 gewoon vergelijken met de interlinks van Jan van Gent en besparen maar!!!!Hansko Ken jij nog meer kabel beunhazen? Neen, ik ken alleen John. Hij heeft ze in twee uitvoeringen de puur zilveren bevallen mij het meest.Voor rond de 100 euro heb je een set van 80cm. Hij is snel en de interlinks zijn uitstekend afgewerkt met merkloze "wbt" pluggen (het type wat je klemt draait), waarvan ik weet dat ze uit dezelfde fabriek komen als de echte die per 4 alleen al 100 euro kosten. Hansko AUDIOMAGIC VAN P.V.W. LEVERT OOK KABELS (ZILVER) Die "MAGI Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts