RastaPhil Posted 27 april 2006 Report Share Posted 27 april 2006 (...)tussen dat scherm (niet aan de pluggen vast) (...) Wat heb je nou aan een scherm dat niet aan de pluggen vast zit? Dat doet toch helemaal niks? Dat floating scherm zou RF storing elemineren? Ik heb trouwens ook een onafgeschermd zelfgedraaid solid-core zilverinterlink setje; gewoon twee (vier in stereo ) met Teflon omwikkelde ong. 0.75 dikke zilverdraden (getrokken door een vriend/juwelier) gevlochten en afgewerkt met Monitor Pluggen, dat klinkt volgens mij Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 27 april 2006 Report Share Posted 27 april 2006 Ik geef toe dat het wetenschappelijk inzicht hear nogal eens beperkt is, maar dat geldt voor mij net zo goed voor mijn gehoor. Waarmee je laat blijken dat jijzelf en jouw gehoor 2 verschillende zaken zijn. Zouden meer mensen moeten doen Wordt het allemaal een stuk begrijpelijker. Link to comment Share on other sites More sharing options...
cgm Posted 27 april 2006 Report Share Posted 27 april 2006 Ik geef toe dat het wetenschappelijk inzicht hear nogal eens beperkt is, maar dat geldt voor mij net zo goed voor mijn gehoor. Waarmee je laat blijken dat jijzelf en jouw gehoor 2 verschillende zaken zijn. Zouden meer mensen moeten doen Wordt het allemaal een stuk begrijpelijker. Mijn gehoor en ik, we zijn net mensen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 27 april 2006 Report Share Posted 27 april 2006 Ik geef toe dat het wetenschappelijk inzicht hear nogal eens beperkt is, maar dat geldt voor mij net zo goed voor mijn gehoor. Waarmee je laat blijken dat jijzelf en jouw gehoor 2 verschillende zaken zijn. Zouden meer mensen moeten doen Wordt het allemaal een stuk begrijpelijker. Mijn gehoor en ik, we zijn net mensen. Ja, wij zijn ons er eentje... Link to comment Share on other sites More sharing options...
cgm Posted 27 april 2006 Report Share Posted 27 april 2006 Ik geef toe dat het wetenschappelijk inzicht hear nogal eens beperkt is, maar dat geldt voor mij net zo goed voor mijn gehoor. Waarmee je laat blijken dat jijzelf en jouw gehoor 2 verschillende zaken zijn. Zouden meer mensen moeten doen Wordt het allemaal een stuk begrijpelijker. Mijn gehoor en ik, we zijn net mensen. Ja, wij zijn ons er eentje... een schizofreen is nooit alleen.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
gruiter Posted 27 april 2006 Report Share Posted 27 april 2006 Gisteren contact gezocht met de de beste man en heeft me goed ingelicht over z'n producten. In de Music Emotion van April wordt een set uitgelicht die ook bekabeld is met JVG. Uitproberen is geen issue: als de interlink niet bevalt kan ik hem weer terug sturen. Na het doorgeven van de gewenste lengte en het overboeken van een borg zou de interlink opgestuurd worden. Vandaag kreeg ik een mailtje dat de borg al op de rekening was bijgeschreven en dat de goud/zilver interlink ook al klaar is en morgen op de post gaat. Dat noem ik nog eens een hele snelle service ....... Zoals gezegd wil ik hem gaan vergelijken met een Kimber PBJ, KS1030 en wellicht een Silverstreak tussen CD speler en versterker. Ik heb ze inmiddels in huis. Ik moet zeggen heel keurig afgewerkt met WBT-achtige pluggen. Vanavond maar eens uitproberen ....... De eerste indrukken zijn zeker niet verkeerd. Heeft wel een wat warmere klank dan wat ik van Kimber ben gewend, maar toch wel lekker transparant en met veel microdetail. Laag is goed vertegenwoordigd en klinkt zeer ruimtelijk. Ik vind de KS1030 wel een stukje beter, maar het zou een waardige opvolger kunnen worden van de PBJ. Ik zal hem de komende tijd nog wat beter aan de tand gaan voelen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 27 april 2006 Report Share Posted 27 april 2006 B.t.w. Kapton is bij 700 graden allang gecremeerd. Maar wat is dat eigenlijk 500-700 C Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 27 april 2006 Report Share Posted 27 april 2006 Is het eigenlijk deze Gent, die hier niet tegen een beetje wind op kon http://forum.hifi.nl/index.php?act=ST&f=17&t=499&st=390 Link to comment Share on other sites More sharing options...
cgm Posted 27 april 2006 Report Share Posted 27 april 2006 Is het eigenlijk deze Gent, die hier niet tegen een beetje wind op kon http://forum.hifi.nl/index.php?act=ST&f=17&t=499&st=390 Vraag je nu of Jan van Gent uit Belgi Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 27 april 2006 Report Share Posted 27 april 2006 De vraag is dan vervolgens of dit wat toevoegt, behalve dan dat je een soort sieraad koopt. De toegevoegde waarde van sieraden is niet objectief vast te stellen, die is voor iedereen anders. Kun je lang, kun je kort over zeuren. Natuurlijk is die objectief vast te stellen door middel van marktonderzoek Pjotr. Carl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 27 april 2006 Report Share Posted 27 april 2006 Is het eigenlijk deze Gent, die hier niet tegen een beetje wind op kon http://forum.hifi.nl/index.php?act=ST&f=17&t=499&st=390 Vraag je nu of Jan van Gent uit Belgi Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 27 april 2006 Report Share Posted 27 april 2006 Natuurlijk is die objectief vast te stellen door middel van marktonderzoek Pjotr. Carl Zou zeggen doe je best (Maar dan wel voor kabeltjes h Link to comment Share on other sites More sharing options...
fmjwillems Posted 27 april 2006 Report Share Posted 27 april 2006 De vraag is dan vervolgens of dit wat toevoegt, behalve dan dat je een soort sieraad koopt. De toegevoegde waarde van sieraden is niet objectief vast te stellen, die is voor iedereen anders. Kun je lang, kun je kort over zeuren. Natuurlijk is die objectief vast te stellen door middel van marktonderzoek Pjotr. Carl Ik dacht dat wij het over kabels hadden maar ja dat zijn ook sieraden niet waar? Als we de prijzen bekijken van diverse merken zou men tenminste kunnen zeggen dat het zo is. Link to comment Share on other sites More sharing options...
s0000884 Posted 28 april 2006 Report Share Posted 28 april 2006 Ik dacht dat wij het over kabels hadden maar ja dat zijn ook sieraden niet waar? Sieraden koop je voor de sier. Alle snoertjes duurder dan een dropveter koop je ook voor de sier. Niet voor de geluidskwaliteit, dus dat klopt inderdaad. Link to comment Share on other sites More sharing options...
hansko Posted 28 april 2006 Report Share Posted 28 april 2006 Sieraden koop je voor de sier. Alle snoertjes duurder dan een dropveter koop je ook voor de sier. Niet voor de geluidskwaliteit, dus dat klopt inderdaad. S0000884: Je doet me denken aan iemand die beweert dat er geen kraters op de maan zijn, terwijl hij geen sterrekijker heeft. Hij ziet ze inderdaad niet. Misschien ligt het aan je apparatuur dat je verschillen niet hoort. Of aan je oren??? Ik beweer trouwens niet dat duurder ook beter is. Maar verschillen zijn er wel!! Hansko Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 28 april 2006 Report Share Posted 28 april 2006 Misschien ligt het aan je apparatuur dat je verschillen niet hoort. Of aan je oren??? Misschien ligt het aan het feit dat jij geen elektrotechniek hebt gestudeerd (???) en S0000884 wel, dat hij meent dat er geen verschil tussen interlinks is en jij wel? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 28 april 2006 Report Share Posted 28 april 2006 Misschien ligt het aan je apparatuur dat je verschillen niet hoort. Of aan je oren??? Misschien ligt het aan het feit dat jij geen elektrotechniek hebt gestudeerd (???) en S0000884 wel, dat hij meent dat er geen verschil tussen interlinks is en jij wel? Ping <-> Pong Daar staat dit forum steeds vaker vol mee Misschien komt dat omdat toevallig nu het WK tafeltennis in Bremen bezig is Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 28 april 2006 Report Share Posted 28 april 2006 Misschien ligt het aan je apparatuur dat je verschillen niet hoort. Of aan je oren??? Misschien ligt het aan het feit dat jij geen elektrotechniek hebt gestudeerd (???) en S0000884 wel, dat hij meent dat er geen verschil tussen interlinks is en jij wel? Ping <-> Pong Pang? Nee, ik ken S0000884 nog van m'n eerste studiejaar. Doegroepgenoot. Al herinnert hij zich mij niet meer volgens mij... Ik heb 'm al jaren niet meer gezien. Tot ik 'm hier weer tegenkwam. Oh ja, en ik heb 'm eens in het UT Nieuws zien staan. Iets met piano's of zo... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 28 april 2006 Report Share Posted 28 april 2006 Misschien ligt het aan je apparatuur dat je verschillen niet hoort. Of aan je oren??? Misschien ligt het aan het feit dat jij geen elektrotechniek hebt gestudeerd (???) en S0000884 wel, dat hij meent dat er geen verschil tussen interlinks is en jij wel? Ping <-> Pong Daar staat dit forum steeds vaker vol mee Misschien komt dat omdat toevallig nu het WK tafeltennis in Bremen bezig is Goh ja, snif... ...wat erg he, nuchtere mensen...? Link to comment Share on other sites More sharing options...
leobus Posted 28 april 2006 Report Share Posted 28 april 2006 Beste Henri, Als je denk na een TU studie alles te weten, kom je nog een keer (Wat? Vele keren!!) van een koude kermis thuis. Na de studie heb je de bagage voor de ontdekkingsreis, meer niet. Ik wens je een goede reis. Groet, Leobus Link to comment Share on other sites More sharing options...
ravon Posted 28 april 2006 Report Share Posted 28 april 2006 Ik wens je een goede reis. Als je op reis gaat is het handig om te weten waar je heen wilt en om een idee te hebben hoe je het snelst je bestemming bereikt. Verder is het belangrijk om de juiste bagage bij je te hebben. Zonder tandenborstel ga je na een tijdje raar uit je mond ruiken. Het volstaat niet als je alleen maar weet hoe je een treinkaartje kunt kopen want het kan best zo zijn dat het beter is om de bus te nemen. Rij voorzichtig. Link to comment Share on other sites More sharing options...
hansko Posted 28 april 2006 Report Share Posted 28 april 2006 Misschien ligt het aan het feit dat jij geen elektrotechniek hebt gestudeerd (???) en S0000884 wel, dat hij meent dat er geen verschil tussen interlinks is en jij wel? rolleyes.gif Wat heeft dat er nou weer mee te maken Moet je elektrotechniek hebben gestudeerd om goed te kunnen luisteren en beoordelen? Volgns mij moet je goede oren hebben hansko Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 28 april 2006 Report Share Posted 28 april 2006 Ik wens je een goede reis. Als je op reis gaat is het handig om te weten waar je heen wilt en om een idee te hebben hoe je het snelst je bestemming bereikt. Verder is het belangrijk om de juiste bagage bij je te hebben. Zonder tandenborstel ga je na een tijdje raar uit je mond ruiken. Het volstaat niet als je alleen maar weet hoe je een treinkaartje kunt kopen want het kan best zo zijn dat het beter is om de bus te nemen. Rij voorzichtig. Je kan ook reizen om dingen te ontdekken, ik hoop dat ik het 'audio nirvana' nooit zal bereiken, de reis er naar toe is veel leuker Jammer van alle vertraging en omleidingen hear, je leert er niets van en je komt niet verder Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 28 april 2006 Report Share Posted 28 april 2006 Beste Henri, Als je denk na een TU studie alles te weten, kom je nog een keer (Wat? Vele keren!!) van een koude kermis thuis. Na de studie heb je de bagage voor de ontdekkingsreis, meer niet. Ik wens je een goede reis. Groet, Leobus Dank voor de goede reis! Ik doe overigens geen universitaire studie. Wel een HBO-studie en dat ik nog lang alles niet weet, daarmee wordt ik dagelijks weer geconfronteerd. Gelukkig maar... Gelukkig ook is een kabeltje niet zo'n 'moeilijk' ding. Simpel geleidertje, verder niks... Natuurlijk kan je daar best aan rekenen en meten, maar goed is gewoon goed. Dan kan je verbeteren wat je wilt, maar het heeft al snel geen zin meer (voor audio)... Link to comment Share on other sites More sharing options...
dekkersj Posted 29 april 2006 Report Share Posted 29 april 2006 Beste Henri, Als je denk na een TU studie alles te weten, kom je nog een keer (Wat? Vele keren!!) van een koude kermis thuis. Na de studie heb je de bagage voor de ontdekkingsreis, meer niet. Ik wens je een goede reis. Groet, Leobus Dank voor de goede reis! Ik doe overigens geen universitaire studie. Wel een HBO-studie en dat ik nog lang alles niet weet, daarmee wordt ik dagelijks weer geconfronteerd. Gelukkig maar... Gelukkig ook is een kabeltje niet zo'n 'moeilijk' ding. Simpel geleidertje, verder niks... Natuurlijk kan je daar best aan rekenen en meten, maar goed is gewoon goed. Dan kan je verbeteren wat je wilt, maar het heeft al snel geen zin meer (voor audio)... Kom je ook? Lijkt me leuk. interlinks meten en horen Groet, Jacco Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts