Spijkie Posted 22 april 2006 Report Share Posted 22 april 2006 Beste hifi liefhebbers, Na enige tijd op internet gegoogled te hebben, vroeg ik mij af of er op het forum ook mensen zijn die ervaring hebben met een gemodificeerde denon 2900. Ik heb verschillende opties om mijn denon te laten modificeren. Bij de Groef kan er een buizenuitgang geplaatst worden met diverse overige aanpassingen a raison: 750 meende ik Hij kan ook naar van medevoort daar weet ik nog niet wat de kosten zijn. Guido met zijn tentlabs clock, ook daar weet ik de kosten nog niet exact van Maar graag hoor ik de eigen ervaringen van de mensen hier op het forum. Groeten , Spijkie Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebastiaan de vries Posted 22 april 2006 Report Share Posted 22 april 2006 Beste hifi liefhebbers, Na enige tijd op internet gegoogled te hebben, vroeg ik mij af of er op het forum ook mensen zijn die ervaring hebben met een gemodificeerde denon 2900. Ik heb verschillende opties om mijn denon te laten modificeren. Bij de Groef kan er een buizenuitgang geplaatst worden met diverse overige aanpassingen a raison: 750 meende ik Hij kan ook naar van medevoort daar weet ik nog niet wat de kosten zijn. Guido met zijn tentlabs clock, ook daar weet ik de kosten nog niet exact van Maar graag hoor ik de eigen ervaringen van de mensen hier op het forum. Groeten , Spijkie Beste Spijkie, Met de DV2900 is er heel veel mogelijk. Momenteel zitten we in reorganisatie en pas rond eind Mei gaan we weer modificatie's aanemen, maar wellicht interessant eens te lezen http://www.soundevolution.nl/article_Denon_DVD_2900_SE.html Groeten, Bas Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 22 april 2006 Report Share Posted 22 april 2006 Deze wachten ook al een tijdje op een reorganisatie Bas Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Spijkie Posted 23 april 2006 Author Report Share Posted 23 april 2006 Sebastiaan, Bedankt voor de snelle reactie met bijbehorende link! Ik kan me niet voorstellen na de modificatie gelezen te hebben dat er mensen zijn die geen vertrouwen in jullie zouden hebben! Heel mooi concreet weergegeven en waarom er bepaalde zaken zijn toegepast!!! Dat is voor mij erg belangrijk, daar ik er geen verstand van heb en alleen maar kan horen of het beter is of niet. Ik wacht rustig af tot wanneer jullie tijd hebben voor de midificatie of dit nu in mei is of in augustus. Met vriendelijke groeten, Spijkie Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts