Jump to content

Laag weergeven tot 1Hz?

SpeedyAndr
 Share

Recommended Posts

Gaat de hele discussie nu nog inhoudelijk over die subwooferventilator? Nee dus :(

:( Ik kan niet zeggen dat ik veel weet over subsoon geluid ventilatoren. Anders had ik het bijgedragen aan de discussie. Ik weet wel dat ze zo'n dergelijk apparaat gemaakt hebben om relschoppers uit elkaar te drijven :blink:

(...)

Da's nou jammer. Ik had graag van jou gehoord hoe jij het zou vinden om tijdens het kijken van een rampenfilm misselijk te woren van het laagfrequente gedreun uit zo'n ventilator.

(...)

Nou, dat zal afhangen van de film. Is het een film met Meryl Streep dan is dat voor mij zonder de ventilator al een rampenfilm :(

Maar is het een film over een vliegtuigramp dan zou ik mij onmiddellijk opgeven als testpersoon om te ervaren of het "erbij-zijn-gevoel" wordt versterkt door zo'n ventilator. Kijk, een paar lullige turbulentietikjes boven de Alpen ofzo daar draai ik mijn hand (laat staan mijn maag) niet voor om.

Een paar jaar geleden heb ik echter eens het genoegen mogen smaken in een luchtzak terecht te komen boven de Ierse Zee. De chauffeur van het vliegtuig had net rondgetoeterd dat we met een splinternieuwe Airbus naar Schiphol zouden vliegen. Nog geen kwartier later flikkerde de hele handel een paar honderd meter naar beneden :( Nou, het kwam me de neus zowat uit.

Maar als zo

Nou, dat zal afhangen van de film. Is het een film met Meryl Streep dan is dat voor mij zonder de ventilator al een rampenfilm  :(

Met opgewekte groet,

Daar geef ik je groot gelijk in :lol: (hoewel het eigenlijk "rampfilm" zou moeten heten ;) )*

*) ja ik weet het, het is een germanisme, maar mag ik ook een fout maken :P

Dat S-39 er weer met zijn gekwetter tussenkomt, kan idd als irritant ervaren worden en dat doe ik dan ook. Blijkbaar heeft S-39 een macro aangemaakt, waardoor hij eenvoudig steeds hetzelfde geleuter de internet-ether in kan sturen. Gast, je begint te vervelen. Kom eens met iets nieuws. We kennen je standpunt inmiddels meer dan ons lief is <_<

Sorry Andr

Als er iets een topic verziekt, is het wel dat verongelijkte 'oh-mijn-luchtbel-wordt-alweer-doorgeprikt' gejammer dat topics steeds verziekt worden.

waar ik mezelf nu ook schuldig aan maak

[verstoormodus]Foute reactie, Remco. Het gaat er niet om of dat ding werkelijk doet wat er beweerd wordt. Ik heb eerder het idee dat Andr

Dat S-39 er weer met zijn gekwetter tussenkomt, kan idd als irritant ervaren worden en dat doe ik dan ook.

Dat je me consequent S-39 noemt vind ik wel iets hebben. Wat ik minder vind is dat blijkbaar alleen 'een bepaald kamp' de behoefte heeft irritaties te ventileren, ik zie dat als een uitgesproken zwaktebod. Als ik continu moet opschrijven waar ik me aan irriteer als de wijze audiofielen weer eens wijze raad geven (kabel A beter dan kabel B, speaker A combineert beter met versterker X, een subwoofer moet zeer laag kunnen, basreflex is uit den boze en nog meer van die kolder), dan zou ik nog 10 keer meer moeten posten dan ik nu al doe. Ik zeg niet meer of minder dat het zinloos is dat een apparaat subsonische ruis staat te happen.

In principe is daartussen geen verschil..

Het audiofiele kamp vertrouwt op het slechtste gedeelte van de gehele audioketen: het gehoor.

HAHAHAHAHAHAHAHAHAAAA :D

kritische medeforummer...ga jij maar muziek luisteren middels meet resultaten, veel plezier ;)

Dat S-39 er weer met zijn gekwetter tussenkomt, kan idd als irritant ervaren worden en dat doe ik dan ook.

Dat je me consequent S-39 noemt vind ik wel iets hebben. Wat ik minder vind is dat blijkbaar alleen 'een bepaald kamp' de behoefte heeft irritaties te ventileren, ik zie dat als een uitgesproken zwaktebod. Als ik continu moet opschrijven waar ik me aan irriteer als de wijze audiofielen weer eens wijze raad geven (kabel A beter dan kabel B, speaker A combineert beter met versterker X, een subwoofer moet zeer laag kunnen, basreflex is uit den boze en nog meer van die kolder), dan zou ik nog 10 keer meer moeten posten dan ik nu al doe. Ik zeg niet meer of minder dat het zinloos is dat een apparaat subsonische ruis staat te happen.

man, waar maak jij je druk om. Je hoeft de hobby van velen mensen toch niet stelselmatig te verzieken? Heb jij geen leven buiten het proberen audiofielen te overtuigen van hun ongelijk?