Snarf aka Frans Posted 26 april 2006 Report Share Posted 26 april 2006 Komop mensen. laten we ernu geen ordinaire scheldpartij van maken. Daar heeft niemand wat aan. sorry duck, maar het was vriendelijk bedoeld hoor.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 26 april 2006 Report Share Posted 26 april 2006 Uhm meisjes, horen jullie niet allang op stok te zitten? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 26 april 2006 Report Share Posted 26 april 2006 Uhm meisjes, horen jullie niet allang op stok te zitten? Ik vind dit een hele dubbelzinnige vraag (a dirty mind is a joy forever) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 26 april 2006 Report Share Posted 26 april 2006 Uhm meisjes, horen jullie niet allang op stok te zitten? Ik vind dit een hele dubbelzinnige vraag (a dirty mind is a joy forever) Met zijn 10-nen tegelijk ???? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 26 april 2006 Report Share Posted 26 april 2006 Nu doe je het weeer Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 26 april 2006 Author Report Share Posted 26 april 2006 Zo lang is die stok niet hoor (ik zeg niet welke stok ) Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
s0000884 Posted 26 april 2006 Report Share Posted 26 april 2006 HAHAHAHAHAHAHAHAHAAAA Naar muziek luisteren is iets anders dan apparatuur vergelijken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
s0000884 Posted 26 april 2006 Report Share Posted 26 april 2006 Je hoeft de hobby van velen mensen toch niet stelselmatig te verzieken? Laat ik vooropstellen dat dit absoluut niet mijn bedoeling is. Juist omgekeerd. Mijn intentie is de onlosmakelijke verbinding tussen "ik vind dit beter klinken" en "dan moet dat wel komen door dat netfilter dat ik er net tussen heb gezet" loswrikken. De bereidheid en het verlangen alles van de apparatuur en fabrikant te weten (en dit tot een van de hoofdpunten van de audiohobby te maken) door talloze recensies te lezen, naar beurzen te gaan enz, maar niets over je eigen gehoor (de slechtste maar tevens de belangrijkste component van de audioketen) willen weten verbaast me iedere dag. En juist di Link to comment Share on other sites More sharing options...
CableTalk Posted 27 april 2006 Report Share Posted 27 april 2006 Laat ik vooropstellen dat dit absoluut niet mijn bedoeling is. Juist omgekeerd. Mijn intentie is de onlosmakelijke verbinding tussen "ik vind dit beter klinken" en "dan moet dat wel komen door dat netfilter dat ik er net tussen heb gezet" loswrikken. De bereidheid en het verlangen alles van de apparatuur en fabrikant te weten (en dit tot een van de hoofdpunten van de audiohobby te maken) door talloze recensies te lezen, naar beurzen te gaan enz, maar niets over je eigen gehoor (de slechtste maar tevens de belangrijkste component van de audioketen) willen weten verbaast me iedere dag. En juist di Link to comment Share on other sites More sharing options...
s0000884 Posted 27 april 2006 Report Share Posted 27 april 2006 De essentie die jij lijkt te missen is het volgende: "Naar muziek luisteren" is voor de meesten hier de hobby. In het gehoor moet het dus "goed" / "prettig" / "lekker" klinken. Derhalve is een luistertest voor de meesten h Link to comment Share on other sites More sharing options...
CableTalk Posted 27 april 2006 Report Share Posted 27 april 2006 Uithoudingsvermogen kan je niet ontzegd worden..... Nogmaals: er is een groot verschil tussen gelijk hebben en gelijk krijgen, Don Quichotte! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 27 april 2006 Report Share Posted 27 april 2006 De essentie die jij lijkt te missen is het volgende: "Naar muziek luisteren" is voor de meesten hier de hobby. In het gehoor moet het dus "goed" / "prettig" / "lekker" klinken. Derhalve is een luistertest voor de meesten h Link to comment Share on other sites More sharing options...
fmjwillems Posted 27 april 2006 Report Share Posted 27 april 2006 De essentie die jij lijkt te missen is het volgende: "Naar muziek luisteren" is voor de meesten hier de hobby. In het gehoor moet het dus "goed" / "prettig" / "lekker" klinken. Derhalve is een luistertest voor de meesten h Link to comment Share on other sites More sharing options...
ravon Posted 27 april 2006 Report Share Posted 27 april 2006 De essentie die jij lijkt te missen is het volgende: "Naar muziek luisteren" is voor de meesten hier de hobby. In het gehoor moet het dus "goed" / "prettig" / "lekker" klinken. Derhalve is een luistertest voor de meesten h Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 27 april 2006 Report Share Posted 27 april 2006 De essentie die jij lijkt te missen is het volgende: "Naar muziek luisteren" is voor de meesten hier de hobby. In het gehoor moet het dus "goed" / "prettig" / "lekker" klinken. Derhalve is een luistertest voor de meesten h Link to comment Share on other sites More sharing options...
s0000884 Posted 27 april 2006 Report Share Posted 27 april 2006 dan zal iedere techneut dat als bewijs zien Dit kan ik zelf ook niet sterk genoeg benadrukken. Heeft iemand gelijk en toont dit objectief, statistisch significant en correct aan, dan zal ik die persoon onmiddellijk gelijk geven, hoe tegenstrijdig ook met mijn voorgaande beweringen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ravon Posted 27 april 2006 Report Share Posted 27 april 2006 Statistieken zijn net zo manupuleerbaar als mensen en ik hecht er dan ook weinig waarde aan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik klijnsmit Posted 27 april 2006 Report Share Posted 27 april 2006 s0000884 heeft altijd gelijk, spido heeft altijd gelijk, jan breem heeft altijd gelijk, ultranalog heeft altijd gelijk. die mensen hebben er echt verstand van, het is voor de rest van de forummers dan ook verstandig om hun postings zeer goed te lezen en uiterst serieus te nemen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 27 april 2006 Report Share Posted 27 april 2006 s0000884 heeft altijd gelijk,spido heeft altijd gelijk, jan breem heeft altijd gelijk, ultranalog heeft altijd gelijk. die mensen hebben er echt verstand van Hoe kan jij dat nou weten, als jij zelf niet bij dat rijtje van 'mensen met verstand' staat? Link to comment Share on other sites More sharing options...
fmjwillems Posted 27 april 2006 Report Share Posted 27 april 2006 dan zal iedere techneut dat als bewijs zien Dit kan ik zelf ook niet sterk genoeg benadrukken. Heeft iemand gelijk en toont dit objectief, statistisch significant en correct aan, dan zal ik die persoon onmiddellijk gelijk geven, hoe tegenstrijdig ook met mijn voorgaande beweringen. Kan me niet voorstellen dat jij iemand gelijk geeft? Ga nog maar wat meten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
UltrAnalog Posted 27 april 2006 Report Share Posted 27 april 2006 ultranalog heeft altijd gelijk. Vaker niet dan wel. Maar wanneer niet, word ik graag overtuigd met objectieve argumenten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik klijnsmit Posted 27 april 2006 Report Share Posted 27 april 2006 s0000884 heeft altijd gelijk,spido heeft altijd gelijk, jan breem heeft altijd gelijk, ultranalog heeft altijd gelijk. die mensen hebben er echt verstand van Hoe kan jij dat nou weten, als jij zelf niet bij dat rijtje van 'mensen met verstand' staat? technische intu Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest C J Posted 27 april 2006 Report Share Posted 27 april 2006 s0000884 heeft altijd gelijk,spido heeft altijd gelijk, jan breem heeft altijd gelijk, ultranalog heeft altijd gelijk. die mensen hebben er echt verstand van Hoe kan jij dat nou weten, als jij zelf niet bij dat rijtje van 'mensen met verstand' staat? technische intu Link to comment Share on other sites More sharing options...
s0000884 Posted 27 april 2006 Report Share Posted 27 april 2006 Kan me niet voorstellen dat jij iemand gelijk geeft? Wellicht moeilijk voor te stellen maar dat is toch wel zo. Sterker nog ik zou graag willen dat ik met goede onderbouwing wordt gecorrigeerd, dat is leerzaam. Link to comment Share on other sites More sharing options...
s0000884 Posted 27 april 2006 Report Share Posted 27 april 2006 s0000884 heeft altijd gelijk,spido heeft altijd gelijk, jan breem heeft altijd gelijk, ultranalog heeft altijd gelijk. Johan Sebastian Bach heeft altijd gelijk. Van de eenvoudigste inventione in C tot de moeilijkste Franse Suite. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts