CoenR Posted 16 oktober 2003 Report Share Posted 16 oktober 2003 Hallo allemaal, Nou zit ik inmiddels alweer een jaartje of wat te wachten op een echt mooie allesspeler. Gezien ik toch mijn CD en DVD speler wil vervangen en ik ook het SACD en DVD-audio medium wil gaan verkennen mag een dergelijke speler (die dus 4 apparaten kan vervangen) best een "paar" euro's kosten ... mits deze ook daadwerkelijk de kwaliteiten van afzonderlijke spelers kan halen. Enfin, na wat recensies gelezen te hebben van oa de Pioneer 747, Denon, Marantz en Onkyo spelers moest ik steeds concluderen dat er nog steeds geen echt mooie allesspelers te krijgen waren. Enkele maanden geleden komt Linn met zijn Unidisk (inmiddels de 1.1 en 2.1) op de markt ... nou daarmee waren mijn verwachtingen hoog gespannen, dus ik speuren naar recensies ... echter in de HVT en andere Nederlandse bladen wordt met geen woord gerept over deze speler. Van de duitse Stereo Play miste ik net de uitgave die op deze speler inging Kortom: wie heeft er zelf ervaring met deze spelers van Linn en/of heeft recensies liggen die hij/zij voor mij wil scannen en mailen. Weet er iemand of er op dit kwaliteitsnivo (ook bij andere merken) spelers gaan uitkomen op korte termijn? Alvast bedankt, Coen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Achilles Posted 16 oktober 2003 Report Share Posted 16 oktober 2003 Beste Coen, ikzelf reeds gehoord en buitengewoon goed. hier een artikel, http://www.linn.co.uk/spec_sound/reviews.c...cfm?range=Hi-Fi groeten Link to comment Share on other sites More sharing options...
Achilles Posted 16 oktober 2003 Report Share Posted 16 oktober 2003 Beste Coen, ik heb nog een artikel gevonden. http://www.stereoplay.de/sixcms/media.php/...linnunidisk.pdf groeten Link to comment Share on other sites More sharing options...
CoenR Posted 16 oktober 2003 Author Report Share Posted 16 oktober 2003 Beste Achilles, Het artikel op de Linn-site had ik al gezien, maar op de site van de fabrikant zelf kijken vind ik het altijd wat twijfelachtig Mijn vader gaf mij onlangs een "resensie" van een plasmascherm (naar aanleiding van wat kritische kanttekeningen van mijn kant) en deze bleek een door de fabrikant zelf uitgegeven reclamefolder te zijn met "resensie-achtige-vermomming" Maar jij hebt de speler gehoord; heb je hem ook echt vergeleken met diverse top CD/SACD/DVD-audio/DVD-video spelers en/of in je eigen set beluisterd? Vertel, vertel ?!?!?! Groet, Coen P.S. ik zag op de Linn site dat ze een Linn-horloge proberen te verkopen voor 2400 Engelse pond Kunnen we Linn hierna wat betreft hun prijsstelling nog wel serieus nemen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 16 oktober 2003 Report Share Posted 16 oktober 2003 Geplaatst door CoenR:P.S. ik zag op de Linn site dat ze een Linn-horloge proberen te verkopen voor 2400 Engelse pond Kunnen we Linn hierna wat betreft hun prijsstelling nog wel serieus nemen Nee Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rogier Posted 16 oktober 2003 Report Share Posted 16 oktober 2003 Wellicht heeft het horloge een mooie klank, en dus tikt ie erg mooi Gr. Rogier Link to comment Share on other sites More sharing options...
Achilles Posted 16 oktober 2003 Report Share Posted 16 oktober 2003 Beste Coen, Bestaat ook bij andere merken zoals bij Marklin, een locomotief "Millenium" voor ongeveer 32.226 euro's. groeten Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 16 oktober 2003 Report Share Posted 16 oktober 2003 Hai Coenr, Vraag er een op zicht. Als het bedrijf wat je de 16.5 heeft verkocht ook Linn verkoopt hoeft dat geen probleem te zijn. Ik zou overigens nog effen wachten. Groet, Link to comment Share on other sites More sharing options...
Achilles Posted 16 oktober 2003 Report Share Posted 16 oktober 2003 Beste CoenR, Zeker eerst aan Linn vragen om eens bij mij thuis langs tekomen. Het is tenslotte een duur toestel. Klinkt bijna zo goed of een cd12. groeten Link to comment Share on other sites More sharing options...
CoenR Posted 17 oktober 2003 Author Report Share Posted 17 oktober 2003 Geplaatst door carl:Hai Coenr, Vraag er een op zicht. Als het bedrijf wat je de 16.5 heeft verkocht ook Linn verkoopt hoeft dat geen probleem te zijn. Ik zou overigens nog effen wachten. Groet, Beste Carl, Het op zicht krijgen is geen probleem en dat staat reeds op stapel. Echter waarop moet ik nog effen wachten ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts