dick jansen Posted 30 april 2006 Author Report Share Posted 30 april 2006 (...)Er zijn een aantal hedendaagse composities waarbij het aan de uitvoerenden is om de volgorde van de stukken te bepalen, met shuffleplay zou dat dan ook door de luisteraar gedaan kunnen worden. Het is ook aan de uitvoerenden om te bepalen dat ze deze composities helemaal niet spelen. Helaas wordt van deze mogelijkheid te weinig gebruik gemaakt Met opgewekte groet, Link to comment Share on other sites More sharing options...
cgm Posted 30 april 2006 Report Share Posted 30 april 2006 Zelf heb ik eerlijk gezegd nog nooit op dat knopje gedrukt en met reden, aangezien bij klassieke muziek de sequentie nogal eens belangrijk wil zijn. Er zijn een aantal hedendaagse composities waarbij het aan de uitvoerenden is om de volgorde van de stukken te bepalen, met shuffleplay zou dat dan ook door de luisteraar gedaan kunnen worden. Mij is zelfs eens de twijfelachtige eer te beurt gevallen om de volgorde van nummers op een nieuwe cd te bepalen voor een soort metal band, omdat ik toch wel een aparte smaak had.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts