Jump to content

Koninginnedag: wat heb je gekocht?

CableTalk
 Share

Recommended Posts

Lijkt mij wel grappig om eens van jullie te horen wat de aanwinsten van de vrijmarkt vandaag geweest zijn. Apparatuur, software, accessoires, noem maar op, als het maar met audio te maken heeft ;)

Om af te trappen: ikzelf heb 9 platen gescoord, allen gaaf qua hoes en LP zelf:

• Hall & Oates, Big Bam Boom
  • Madonna, First Album (heb ik alle LP's van haar compleet ;) )
  • UB40, Labour of Love
  • Matt Bianco (geen titel)
  • Tangerine Dream, Tyger
  • Eurythmics, 1984
  • Bryan Ferry, Let's stick together
  • The Communards, Red
  • Steve Miller Band, Abracadabra

En jullie?

Het begon heel erg goed op de rommelmarkt,binnen 5 min zag mijn dochter een doos met lp's staan.Rumours,van Fleetwood mac enCreedence Clearwater Rivival zonder titel,wel een 3 lp box gescoord.dat gaat goed dacht ik maar,toen ging mijn mobiel of ik ff een verstopping bij een hotel wilde verhelpen,tot vanavond 24:00 bezig geweest en morgen moeten we nog ff terug.Dus dat was mijn koniginnendag,volgend jaar beter :(

Gr Piet.

• Members

Gekocht heb ik gisteren zat, alleen niet op een markt of bij een winkeltje...

Bij Bol.com de nieuwe Tool besteld, samen met de nieuwe Godsmack (IV), bij de videotheek seizoen 2 van Stargate Atlantis (de eerste 2 dvd's van 4, de rest komt volgende maand), I Robot en The League Of Extraordinairy Gentlemen, allebei op een DTS uitvoering. Vinyl is volgende week weer aan de beurt, dan ga ik weer een middag struinen in Delft (Plexus en Playland)...

Een leuk topic. Wat mensen zoal niet weg doen...

Jaren geleden in Amsterdam voor 5 gulden: een Pioneer SE 450 koptelefoon. Geen audiofiel wonder, maar luchtdicht. Heel fijn ding, zeker tegen rondzingen.

Groet,

Jacco

7 lp's voor E 3.50. Vrij goeie, klassiek, pop, chanson.

Eentje die ik al had: M. Matthieu in L' Olympia, Parijs. Orkest van P. Mauriat. Een nieuwe lp moet echt ongelofelijk mooi hebben geklonken. Juweeltje, vind ik qua artistieke waarde. Ik heb er nu drie. Twee van 1 opname en 1 van een andere. Geweldig. Vind ik.

Hoi Sodejuu,

De mijne komt ook van de Albert Cuyp voor destijds 1 gulden. Maar als je er bewust naar op zoek gaat is ie vrijwel niet te vinden. Of je betaalt er veel te veel voor. Vind het wel een van de beste van Fleetwood Mac.

;)

De afzonderlijke onderdelen staan mij wel aan hoor :D

Zo zie je maar, alles staat of valt met matching  ;)

Ik heb het ook niet vlak na elkaar gegeten hoor.. ;)

En was het wel echte kibbeling? Dwz kabeljauwwangetjes?

Meestal is het gewoon kabeljouwafval met een deeglaagje er omheen ... :rolleyes:

;)

En was het wel echte kibbeling? Dwz kabeljauwwangetjes?

Meestal is het gewoon kabeljouwafval met een deeglaagje er omheen ... :rolleyes:

;)

Wat is nog echte kibbeling? Er moeten tegenwoordig ook allerlei kruiden overheen, ze vragen het nog geeneens..