telefunken Posted 4 mei 2006 Report Share Posted 4 mei 2006 Nou, het ziet er naar uit dat die gasten express een foutje hebben gemaakt. Daar hebben ze bij Audio Note ook een handje van.. vertel eens wat het probleem is met audio note. ik ga ervan uit dat je iets weet ,wat ik niet weet . Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 5 mei 2006 Report Share Posted 5 mei 2006 Heb ik van fdegrove op diyaudio, in een reactie op iemand die een Ongaku wilde nabouwen ofzo. Ik weet het niet meer precies, maar het kwam erop neer dat het schema nabouwen niet dezelfde resultaten gaf als een originele AN. (Let wel -al gebruikte je AN trafo's) Link to comment Share on other sites More sharing options...
telefunken Posted 7 mei 2006 Report Share Posted 7 mei 2006 Heb ik van fdegrove op diyaudio, in een reactie op iemand die een Ongaku wilde nabouwen ofzo. Ik weet het niet meer precies, maar het kwam erop neer dat het schema nabouwen niet dezelfde resultaten gaf als een originele AN. (Let wel -al gebruikte je AN trafo's) jammer dat je zo'n reactie plaats hear over AN ,zonder ook maar zelf ervaring met dit merk te hebben. (en dat met een alsof je alles al weet van het merk) want ongaku of gaku-on trafo's zijn zelf door kondo gewikkeld,en de man was niet zo dom om ze op de wereld te brengen voor diy's. Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 7 mei 2006 Report Share Posted 7 mei 2006 jammer dat je zo'n reactie plaats hear over AN ,zonder ook maar zelf ervaring met dit merk te hebben. (en dat met een alsof je alles al weet van het merk) Waarom denk jij dat ik geen ervaring heb met AN? Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 8 mei 2006 Report Share Posted 8 mei 2006 jammer dat je zo'n reactie plaats hear over AN ,zonder ook maar zelf ervaring met dit merk te hebben. (en dat met een alsof je alles al weet van het merk) Waarom denk jij dat ik geen ervaring heb met AN? Lighten up, man. Het was geen "Ik weet er alles van" maar een "Ik roep maar wat!" En het was vooral met betrekking op Nou, het ziet er naar uit dat die gasten express een foutje hebben gemaakt., dat zijn praktijken die vaker voorkomen, niet? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts