Jump to content

gaaf dance nummer gehoord

erik klijnsmit
 Share

Recommended Posts

Dit kan niet meer missen!  :D Het is het thema van Sensation White 2003 van Rank 1!

KLIK HIER!

mvg, PD :huh:

Deze is ook super. Rank 1 is altijd mooi. B) Beetje Jean Michel Jarre achtig.

Die kwam in 2003 uit.

Groeten

Edwin

Jean Michel Jarre. Heb ik bijzondere herinneringen aan. Ik hou ook wel van dat soort muziek. Mijn allereerste LP

Juist ja. Ik wist niet meer welk jaar. Toen ik het hoorde bij die maat destijds zei ik: "Ah, Mozart!". Toen reageerde de meute: "daar heb je Jacco weer met zijn verhaaltjes".

Blijft een lekker nummer, zeker.

Groet,

Jacco

shit,

ik ga hem vanavond keihard op de betonnixen afdraaien.  :o  :lol:

evne de buren gekmaken

Wanneer geef jij je eerste dj live-set hear, Erik van Klijnsmit? :lol: Misschien iets voor een forum meeting/ feestje? Gast performance van DJ Edwin (play's early trance).. :D De Betonnixen kunnen vast wel drukken! B)

kick nummer toch?

Erik, even een kleine verbetering: Het is niet 'kick', maar kicke of kickuh of desnoods kicken, dit voor de toekomst, als je je nog verder gaat verdiepen in de hedendaagse muziek, en merkt dat er buiten orgels ook nog opwindende dingen zijn ;)

kick nummer toch?

Erik, even een kleine verbetering: Het is niet 'kick', maar kicke of kickuh of desnoods kicken, dit voor de toekomst, als je je nog verder gaat verdiepen in de hedendaagse muziek, en merkt dat er buiten orgels ook nog opwindende dingen zijn ;)

haha :lol:

kick nummer toch?

beste buizenbart,

je moest eens weten hoeveel hedendaagse muziek ik ken .

en je moest eens weten hoeveel dance nummers ik op cd heb omdat ik die 10 jaar geleden helemaal te gek vond.

maar op een gegeven moment kies je voor kwaliteitsmuziek van Bach bijvoorbeeld. ;)

maar dat wil niet zeggen dat ik dance niet ken,