Jump to content

Jasmine lp 2.0

Manus
 Share

Recommended Posts

Voorlopig valt de Bluenote in elk geval voor mij af..... Ik las net weer een berichtje van iemand in de recensies-afdeling iemand die er eentje had met een brom. Daar heeft de Jasmine in elk geval geen last van.

Laat je nou niet door anderen leiden! Als je een Phono1 goed plaatst heb je helemaal geen brom!!! Het is gewoon een gevoelig apparaat, wat enkel en alleen maar het geluidsbeeld ten goede komt!

Voorlopig valt de Bluenote in elk geval voor mij af..... Ik las net weer een berichtje van iemand in de recensies-afdeling iemand die er eentje had met een brom. Daar heeft de Jasmine in elk geval geen last van.

Laat je nou niet door anderen leiden! Als je een Phono1 goed plaatst heb je helemaal geen brom!!! Het is gewoon een gevoelig apparaat, wat enkel en alleen maar het geluidsbeeld ten goede komt!

Laat je nou niet door anderen leiden? En wel door jou? Sorry hoor, met alle respect, maar commentaren van bezitters en gebruikers vind ik erg nuttig. En dan niet alleen de commentaren van de mensen die er geen klachten over hebben, maar alle commentaren. Daar komt bij dat ik het erg gemakkelijk vind dat Sense of Music een paar honderd meter van mijn huis af zit. Sneek is een stuk verder. En zeker als er mankementen aan een apparaat zitten zoals een brom, is dat een stuk lastiger. Ik heb geen zin om heen en weer te reizen of de boel weer terug te sturen.

Om de discussie eens om te draaien: probeer de Jasmine eens. Die kun je overal neerzetten, bromt niet in de buurt van niet afgeschermde kabels en klinkt ook nog eens fantastisch.<_<

Sorry vrienden,

Een apparaat wat zo gevoelig is voor brom is fout.

De fabrikant is aan z'n stand verplicht om dit te verhelpen.

Maar ja ,dat is mijn mening.

@ Manus, prima, wil ik best proberen! stuurt jouw dealer ook gratis toe? Ben er nu wel heel erg benieuwd naar..... Voor de rest bedoelde ik niets..... ik gun je alleen je eigen mening, en die kan je pas vormen als je zelf hebt geluisterd.

Welke merken ga je nog meer proberen? Of hou je het toch bij de Jasmine?

Greetz,

Lestat

@ Manus, prima, wil ik best proberen! stuurt jouw dealer ook gratis toe? Ben er nu wel heel erg benieuwd naar..... Voor de rest bedoelde ik niets..... ik gun je alleen je eigen mening, en die kan je pas vormen als je zelf hebt geluisterd.

Greetz,

Lestat

Begrijp ik ook wel hoor, dat je het zegt uit enthousiasme. Of mijn dealer opstuurt weet ik niet. Misschien beidt de site van Sense of Music wel uitsluitsel.

Wat de Bluenote betreft, die is door de brom nu afgevallen. Bovendien (ik heb net weer twee uur zitten luisteren) ben ik zo blij met de Jasmine dat die blijft. Voordeel is bovendien dat hij nog is te upgraden, mocht ik nog beter willen..

JasmineLP2.0MMMC_RIAA_front.jpg

Mooie verlichting. B)

Kan je er ook foto

• Members

Greetz,

Lestat

Begrijp ik ook wel hoor, dat je het zegt uit enthousiasme. Of mijn dealer opstuurt weet ik niet. Misschien beidt de site van Sense of Music wel uitsluitsel.

Wat de Bluenote betreft, die is door de brom nu afgevallen. Bovendien (ik heb net weer twee uur zitten luisteren) ben ik zo blij met de Jasmine dat die blijft. Voordeel is bovendien dat hij nog is te upgraden, mocht ik nog beter willen..

En zo zie je maar weer, je hoeft niet altijd naar de andere kant van het land te reizen om goed geholpen te worden en een goed produkt te vinden. Niets ten nadele van Haudio, zijn service en vakmanschap in combinatie met zijn connecties worden door het hele land geroemd, maar er zijn nu eenmaal nog andere opties. En daarbij, Haudio kan nu eenmaal niet alles in huis hebben...

In ieder geval, Manus, het lijkt me een fraaie pre, en zo te horen ben jij er intens gelukkig mee, dus sla je slag. Als er idd de optie bestaat om voor relatief weinig geld ooit nog eens op te waarderen, is dat alleen maar meegenomen. Een pre die mee kan groeien met je tafel, dat is vast geen straf. Sterker nog, noem het gerust een meer-waarde...

Succes ermee...

Greetz,

Lestat

En zo zie je maar weer, je hoeft niet altijd naar de andere kant van het land te reizen om goed geholpen te worden en een goed produkt te vinden. Niets ten nadele van Haudio, zijn service en vakmanschap in combinatie met zijn connecties worden door het hele land geroemd, maar er zijn nu eenmaal nog andere opties. En daarbij, Haudio kan nu eenmaal niet alles in huis hebben...

In ieder geval, Manus, het lijkt me een fraaie pre, en zo te horen ben jij er intens gelukkig mee, dus sla je slag. Als er idd de optie bestaat om voor relatief weinig geld ooit nog eens op te waarderen, is dat alleen maar meegenomen. Een pre die mee kan groeien met je tafel, dat is vast geen straf. Sterker nog, noem het gerust een meer-waarde...

Succes ermee...

Dank je. Ik heb inmiddels begrepen dat de pre zelfs in drie stappen is op te waarderen. Wat die aanpassingen (want dat zijn het, uitgevoerd door Sense of Music zelf) los inhouden weet ik niet precies. Ik weet wel dat de complete SE versie in totaal 1299 euro kost. Ja, dan is het wel handig als je in stappen kunt opwaarderen.

Meer informatie over de SE is trouwens wel te vinden op de site van Sense of Music. Voorlopig hou ik het bij de eerste versie. Die mij al zo fantastisch bevalt. Het aardige is dat ik op het internet tot nu toe maar

Om dit draadje maar even af te ronden: Ik heb de knoop doorgehakt en heb de Jasmine gekocht. :D

Bij deze dan maar gefeliciteerd!!!! ( Ik blijf hem mooi vinden! )

Greetz,

Lestat

Dank je. Hoe staat het nu met je Bluenote. Is het probleem met de brom al opgelost?

Bij deze dan maar gefeliciteerd!!!! ( Ik blijf hem mooi vinden! )

Greetz,

Lestat

Dank je. Hoe staat het nu met je Bluenote. Is het probleem met de brom al opgelost?

:huh: Ik heb geen brom! Ik heb alleen gemerkt dat bij anderen een brom kan ontstaan door een dichtbijzijnd storingsveld.....

Dessalniettemin weet ik zeker dat Bluenote zal komen te weten dat hun Phono1 wat storingsgevoeliger is. Wachten dus wat er gaat gebeuren. Ik draai volledig storingsvrij ( of ik moet mijn versterker boven aardbevingsnieveau draaien... B) )

Er zijn weinig zekerheden in de wereld Lestat. Een daarvan is dat Bluenote het allang weet. Je brengt geen phonotrap op de markt zonder hem een paar mensen te hebben laten uitproberen.